Geçmiş
Genç kadın yerdeki yatakta uzanmış
Kan ter içinde çığlıklar atıyordu." az daha dayan kızım hayde son kez ıkın " dedi ebe kadın.
Zelal kadın ebe' nin sözünü dinleyip var gücüyle ıkındı.
Daha önce beş çocuk doğurmuştu
Ama hiç biri bu kadar zor olmamıştı.
Etini koparıyorlarmış gibi canı yanıyordu.
" bu bebek beni öldürecek " dedi içinden.Dişlerini sıkıyor sürekli ıkınmaya çalışıyordu.
Anlında biriken terler yüzünün iki yanından süzülüyordu.Sonunda bebeğin ağlama sesi duyuldu.
Derin bir ohh çekti.
Biraz olsun canının acısı dinmişti.
Ama birazdan olacakları bildiği için kalbine hiç sönmeyecek ateşlerden biri daha düştü." allah bagaşlasın keçamın bir kızın oldu.
Maşallah ne kadar güzel bir bebektir böyle allah nazardan korusun " dedi ebe.Ebe kadın bebeği zelal kadına uzattı.
Zelal kadın kendisine uzatılan bebeğe baktı.Daha önceki 5 çocuğunu hiç kucağına almamıştı.
Kokularını hiç içine çekmemişti.
Kendi canından olanların kokusunu hiç bilmeden bir kere bile öpüp koklamadan alıp götürmüştü kocası olacak adam.Ama bu sefer doğumda çektiği acı onu öldürecek gibiydi.
Bir kızı olmuştu.
Bir kere koklamak istedi.
Diğer çocuklarını birdaha kopamam korkusuyla hiç koklamamıştı.
Zelal kadın evlenirken kaderini bilerek evlenmişti.Dayanamadı ebe kadının ona uzattığı bebeğini kucağına aldı.
Elleri titredi.
Kafasını bebeğinin boynuna götürüp kokladı.
Göz yaşları sicim sicim akıyordu.
Evlat nasıl bir şeydi bu koku nasıl bir şeydi.Hiç sönmeyen kalbinin yangını harlandıkça harlandı.
" ben ne yaptım beş evlat benden koparılıp giderken ben nasıl ölmeden ayakta kaldım " dedi bebeğinin güzel yüzüne bakarken
Evet zelal kadından 5 evlat koparılmıştı 4 kız 1 erkek
Şimdi kucagındaki 6. Çocuğunun kokusunu içine çekerken allahım diyordu allahım bu nasıl bir kader böyle bu nasıl bir ceza bu nasıl acı
Göz yaşları durmak bilmeden akıyordu.İbrahim bey zelal kadını birinci karısı zişanın üstüne almıştı.
Zişana çok aşık olmasına rağmen çocukları olmuyordu.
Zelali çocuğu doğsun diye almıştı.
İstediği de olmuştu zelal kadın ilk çocuğunu erkek doğurmuştu.
Ama İbrahim beye yetmedi.
Zelal kadın yine hamile kaldı.
Sonraki hamileliklerinde 4 kız çocuğu oldu.
Çocuklar doğar doğmaz zelal kadından alınıp zişana verildi.Şimdi yine aynısı olacaktı.
İbrahim bey kapıdan girecek bebesini ondan koparacaktı.
Öylede oldu.İbrahim bey odanın kapısından içeri girdi.
Önce ebe kadına baktı.
" de hele kadın bebe nedir" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERFİN
General Fiction17 yaşındaki sessiz bir kız çocuğu başkalarının elinde ordan oraya savrulan hayatı için çığlıklar atarak savaşmaya başlar. " eğer gidecek bir evim olsaydı bir dakika bile durmazdım ve eğer yapabilseydim hayatımı hiçbir erkeğin elinede bırakmazdım."