𝑵𝒐𝒆𝒍𝒔 𝑷𝒐𝒗:
𝑬𝒗𝒆𝒓 𝒔𝒊𝒏𝒄𝒆 𝒘𝒆 𝒅𝒆𝒄𝒊𝒅𝒆𝒅 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒔𝒍𝒆𝒆𝒑𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒂𝒔 𝒘𝒆𝒏𝒕 𝒉𝒐𝒓𝒓𝒊𝒃𝒍𝒚 𝒘𝒓𝒐𝒏𝒈. 𝒐𝒄𝒆𝒂𝒏 𝒌𝒆𝒆𝒑𝒔 𝒐𝒏 𝒚𝒆𝒍𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒕 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒃𝒐𝒅𝒚 𝒇𝒐𝒓 𝒏𝒐 𝒓𝒆𝒂𝒔𝒐𝒏 𝒂𝒕 𝒂𝒍𝒍.
𝑪𝒐𝒏𝒔𝒕𝒂𝒏𝒄𝒆 𝒘𝒆𝒍𝒍 𝒔𝒉𝒆'𝒔 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒃𝒆𝒆𝒏 𝒕𝒓𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒄𝒂𝒍𝒎 𝒐𝒄𝒆𝒂𝒏 𝒅𝒐𝒘𝒏. 𝑴𝒆𝒂𝒏𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒓𝒊𝒄𝒌𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝒋𝒂𝒏𝒆 𝒂𝒓𝒆 𝒓𝒖𝒏𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅 𝒃𝒆𝒊𝒏𝒈 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒃𝒊𝒓𝒅𝒔. 𝑨𝒏𝒅 𝒎𝒊𝒔𝒄𝒉𝒂.. 𝑾𝒆𝒍𝒍 𝒉𝒆'𝒔 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒐𝒏 𝒉𝒊𝒔 𝒑𝒉𝒐𝒏𝒆.
𝑫𝒂𝒏𝒊'𝒔 𝑷𝒐𝒗:
𝑻𝒉𝒂𝒕'𝒔 𝒊𝒕! 𝑰 𝒄𝒂𝒏'𝒕 𝒘𝒂𝒊𝒕 𝒂𝒏𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒎𝒐𝒎𝒆𝒏𝒕 𝑰'𝒎 𝒈𝒐𝒏𝒏𝒂 𝒈𝒐 𝒔𝒆𝒆 𝒉𝒊𝒎! 𝑰 𝒓𝒂𝒏 𝒐𝒖𝒕 𝒎𝒚 𝒂𝒑𝒂𝒓𝒕𝒎𝒆𝒏𝒕 𝒅𝒐𝒐𝒓 𝑰 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒃𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒕𝒐 𝒍𝒐𝒄𝒌 𝒊𝒕 𝒘𝒉𝒐 𝒄𝒂𝒓𝒆𝒔 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒑𝒐𝒊𝒏𝒕!? 𝑰'𝒎 𝒈𝒐𝒏𝒏𝒂 𝒇𝒊𝒏𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒃𝒆 𝒓𝒆𝒖𝒏𝒊𝒕𝒆𝒅 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒎𝒚 𝒃𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓! 𝑰 𝒆𝒙𝒊𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒂𝒑𝒂𝒓𝒕𝒎𝒆𝒏𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒎𝒂𝒅𝒆 𝒎𝒚 𝒘𝒂𝒚 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒍𝒍𝒂𝒈𝒆 𝒏𝒐𝒆𝒍- 𝒈𝒐𝒆𝒔 𝒕𝒐.
𝑨𝒔 𝒔𝒐𝒐𝒏 𝒂𝒔 𝑰 𝒘𝒆𝒏𝒕 𝒕𝒉𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒐𝒐𝒓 𝑰 𝒘𝒂𝒔 𝒈𝒓𝒆𝒂𝒕𝒆𝒅 𝒃𝒚 𝒂 𝒚𝒐𝒖𝒏𝒈 𝒎𝒂𝒏 𝒊𝒏 𝒂 𝒕𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒃𝒍𝒂𝒄𝒌 𝒖𝒏𝒊𝒇𝒐𝒓𝒎? "𝑼𝒉𝒎𝒎 𝒉𝒊?" 𝑰 𝒔𝒂𝒚 𝒊𝒏 𝒂 𝒄𝒐𝒏𝒇𝒖𝒔𝒆𝒅 𝒕𝒐𝒏𝒆 "𝑾𝒂𝒊𝒕.. 𝑼𝒓 𝒏𝒐𝒕 𝑴'𝑳𝒂𝒅𝒚!" 𝑯𝒆 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒕𝒆𝒅 "𝑵𝒐 𝑰'𝒎 𝒏𝒐𝒕! 𝑰'𝒎 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒕𝒐 𝒔𝒆𝒆 𝒎𝒚 𝒃𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓!" 𝑰 𝒔𝒄𝒓𝒆𝒂𝒎𝒆𝒅 𝒃𝒂𝒄𝒌.
𝟏𝟎 𝒎𝒊𝒏𝒖𝒕𝒆𝒔 𝒍𝒂𝒕𝒆𝒓
𝑰 𝒇𝒊𝒏𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒆𝒙𝒑𝒍𝒂𝒊𝒏𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒎𝒂𝒏 𝑰 𝒘𝒂𝒔 𝒏𝒐𝒕 𝒉𝒊𝒔 "𝒈𝒊𝒓𝒍𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅 " 𝒃𝒖𝒕 𝒉𝒆 𝒅𝒊𝒅 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒂𝒏 𝒊𝒅𝒆𝒂 𝒐𝒏 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒏𝒐𝒆𝒍𝒔 𝒅𝒐𝒓𝒎 𝒘𝒂𝒔. 𝑰 𝒒𝒖𝒊𝒄𝒌𝒍𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒅𝒆𝒅 𝒖𝒑 𝒕𝒐 𝒏𝒐𝒆𝒍𝒔 𝒅𝒐𝒐𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒌𝒏𝒐𝒄𝒌𝒆𝒅 𝒐𝒏 𝒊𝒕 𝒉𝒐𝒑𝒆-𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒐𝒓 𝒂𝒏 𝒂𝒏𝒔𝒘𝒆𝒓.
"𝑼𝒉𝒎 𝒉𝒆𝒍𝒍𝒐?" 𝒉𝒆 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝑰 𝒋𝒖𝒎𝒑𝒆𝒅 𝒐𝒏𝒕𝒐 𝒉𝒊𝒎 𝒉𝒖𝒈𝒈𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒊𝒎 "𝑰 𝒎𝒊𝒔𝒔𝒆𝒅 𝒖 𝒔𝒐 𝒎𝒖𝒄𝒉 𝒏𝒐𝒆𝒍.. " 𝑰 𝒔𝒂𝒊𝒅 "𝒖𝒉𝒉 𝒘𝒉𝒐 𝒂𝒓𝒆 𝒖?" 𝑯𝒆 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒄𝒐𝒏𝒇𝒖𝒔𝒆𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒒𝒖𝒊𝒄𝒌𝒍𝒚 𝒑𝒖𝒔𝒉𝒆𝒅 𝒎𝒆 𝒐𝒇𝒇 𝒉𝒊𝒎. 𝑰 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒆𝒅 𝒆𝒙𝒑𝒍𝒂𝒊𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒉𝒐 𝑰 𝒘𝒂𝒔.
"𝑰 𝒎𝒆𝒂𝒏.. 𝑰 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝑰 𝒃𝒆𝒍𝒊𝒆𝒗𝒆 𝒖.. " 𝒉𝒆 𝒔𝒂𝒊𝒅
𝑴𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕 𝒔𝒂𝒏𝒌 𝒊𝒏𝒔𝒕𝒂𝒏𝒕𝒍𝒚 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒉𝒆 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒕𝒉𝒂𝒕
"𝑾-𝒘𝒆 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅..𝑻𝑨𝑲𝑬 𝑨 𝑫𝑵𝑨 𝑻𝑬𝑺𝑻!" 𝑰 𝒔𝒂𝒊𝒅
".... 𝑶𝒌𝒂𝒚.. 𝑰 𝒈𝒖𝒆𝒔𝒔" 𝒉𝒆 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒖𝒏𝒔𝒖𝒓𝒆
𝟐𝟔𝟓 𝒘𝒐𝒓𝒅𝒔
𝑨//𝑵: 𝑰'𝒎 𝒔𝒐𝒓𝒓𝒚 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒐𝒏𝒆'𝒔 𝒔𝒉𝒐𝒓𝒕 𝑰 𝒌𝒊𝒏𝒅𝒂 𝒓𝒖𝒔𝒉𝒆𝒅 𝒊𝒕 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝑰 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒂 𝒍𝒐𝒕 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒏 𝒕𝒐𝒅𝒂𝒚.
YOU ARE READING
𝑻𝒉𝒆 𝑳𝒊𝒇𝒆 𝑶𝒇 𝑫𝒂𝒏𝒊 𝑮𝒓𝒖𝒃𝒆𝒓
Fanfiction𝑾𝒉𝒂𝒕 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏𝒔 𝒂𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒂 𝒔𝒖𝒓𝒑𝒓𝒊𝒔𝒊𝒏𝒈 𝒈𝒖𝒆𝒔𝒕 𝒔𝒉𝒐𝒘𝒔 𝒖𝒑 𝒂𝒕 𝑵𝒐𝒆𝒍'𝒔 𝒅𝒐𝒐𝒓 𝒂𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒂 𝒔𝒍𝒆𝒆𝒑𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒈𝒐𝒏𝒆 𝒘𝒓𝒐𝒏𝒈?