svd1

4 1 0
                                    

Sevmek istiyorum dedi her sabah. Sevilmek istiyorum dedi her akşam.

Üzerimde ki yorgunluk ile yatağa uzandım. sabahtan kalma kıyafetlerim vardı, değişilmeyi bekleyen.

Ben Eftelya, küçük deniz kızı. Aile de ki ortanca çocuğum. 1 abi ve 1 erkek kardeşim var. 22 yaşındayım. Ailem yıllar önce İtalya'ya yerleşti. Çok uzun bir süredir de Türkiye ile bağım olduğunu bilmiyordum. takı yavaş yavaş sırlar ortaya dökülene kadar.

.........

Daha yeni mezun olmuştum. Ailem bir hayli sevinçli idi. o günü kutlamak için ailecek küçük bir kutlama yapmaya karar verdik. Küçük bir kutlama dediğime inanın çünkü çok geniş bir aileniz yok. Ne annemin ne de babamın akrabaları yok(tu).

Genel de bu tür kutlamalara annemlerin eski arkadaşları, aile dostları veya şirket çalışanları katılır dı. birbirimize fazla şekilde bağlıydık. bu yönümüzü her zaman çok sevmişimdir zaten. benim çok fazla arkadaşım yoktu (ki) bu durumdan asla pişman olmadım. çok gerçek dostluklarım oldu. Elif, Şafak, Miraç (kuzenim) ve Arın..

'Elif: Anasınıf'ın dan beri beraberler.'
'Şafak ile Arın: ortaokul zamanın dan beri.'

Uzun zamandır konuşamıyorduk. Miraç ile ne kadar birlikte olursak olalım ister istemez diğerleri ile de birlikte olmak istiyordum. Elif lise zamanlarından beri Almanya daydı. Ailesi onun daha güzel bir eğitim alması için ısrar edip göndermişti. (tabi Elif bunu ne kadar istemese de.) Onun ile sadece telefon üzerinden görüşe biliyordum lakin bu da pek fazla olmuyordu.

Şafak ve Arın da üniversite için ve tabiki ailesi için Türkiye ye gitmişti. Onlar kuzendi ve çoğu akrabası oradaydı. bir yaz oraya gittiklerin de orada okumak istediklerine karar vermişlerdi (salaklar).

Bir ben burada kalmıştım. En sonunda hepmiz tekrar dan bir arada olucaktık. bu beni fazlasıyla mutlu ediyordu açıkçası..

Annemin çağırması ile aşağı indim. Eşyaları yerleştirmem gerekiyordu biran önce. hızlı adımlar ile bana işaret ettiği eşyaları alıp masalara koydum. küçük biblolar almıştı. akşama olucak parti için çok heyecanlıydı.. gerçi ben de heyecanlıydım. uzun süredir söylemek istediğim birşeyi açıklayacaktım yani anlayacağınız parti benim için bir bahaneydi.

'saatler sonra..'

herşey hazırdı işte.. telefonu mu alıp dikkatli adımlar ile merdivene ilerledim. şimdi size 'herkesin gözü bana döndü' felan demiyeceğim. gözüm direk olduğum yerden arkadaşlarımı aradı. onları görür görmez koşar adımlar ile yanlarına gittim (pardon atladım). Elif ile birlikte yere düşmüştük ainsksj ciddi ciddi yere yapıştık. bunun için başıma bela olucak ama olsun be değer.

Zar zor Elif in üstünden kalktıktan sonra Şafak ve Arın a sarıldım. cidden özlemiştim lan ben bunları waow.. Miraç yanıma gelip beni biraz uzaklaştırdı. (çocuğa yazık arada kaldı.)

partinin ilerleyen dakikalarında klasik bir şekil devam etti. artık sona yaklaşmıştık. babam ışıkların vurduğu ana kısma ilerlerken bana gülümsüyordu.. gittiği gibi bütün gözler onu buldu. herkes ona odaklanmıştı..

"sevgili konuklar: biliyorsunuz ki burada asıl toplanmamızın asıl sebebi biricik kızımın mezun oluşu..."

diyerek pekte uzun sayılmayan bir konuşma yaptı. ve sonra elini bana uzatarak aynı hakkı bana da verdi. işte herşey burada başlıyordu..


yavaş adımlar ile ışıkların vurduğu ana kısma yürüdüm. herkes alkışlıyordu beni.. ben de mutlu olucaklarını sandığım bir haber üzerine dikkatlerini çekmiştim oysa.

Gizlilik.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin