Neden Ben Değil?

477 36 23
                                    

"HEEEYY İSAGİİİ BU GÜN BENİM ODAMA GELMEYE NE DERSİİİN?"

"Saol ama ben Bachira ile iyiyim. "

"Boşver o arı çocuğu ben ondan iyiyim sonuçta! "

"Seninle uğraşamam, hadi Bachira gidelim. "

"Tamam İsagii"

"Ness söylesene neden beni hiç kabul etmiyor ki? "

"Bilmiyorum... "

Neden hep İsagi'nin peşinde? Yanında ben varım ama umursamıyor bile... Hep İsagi demesinden bıktım artık onu seviyorum bana kes sesini demesini kızmasını o bakışlarını ve vursa bile iyi hissettirmesini...  İsagi'ye iyi davranıyor ama İsagi kıymetini bilmiyor!

Kaiser'in elini kendi kafasında hissedince düşünmeyi bıraktı Ness. Kafasını hafif çevirerek Kaiser olduğuna emin oldu ve merakla suratına bakmaya bakmaya başladı, Kaiser ise sadece donuk gözlerle inceliyordu Ness'i.

"Birşey mi oldu Kaiser? "

Kaiser cevap vermedi.

"Hey Kaiser iyi misin? "

Ness Kaiser'den yine bir cevap alamadı.

"Kais-"

"Kapa çeneni Ness. "

"Ah peki. "

Kaiser Ness'in kafasını önüne doğru çekti.

"Ness benim için her şeyi yapacağını söyledin değil mi?"

"Evet, bir şeye mi ihtiyacın var?"

"Evet var. "

Kaiser Ness'in yüzünü kendi yüzüne yaklaştırdı. Ness Kaiser'in nefesini yüzünde hissediyordu, yüzü hafif kızarmıştı nefesini tutmuş ve gözlerini kaçırıyordu.

"Ness gözlerime bak. "

Ness kendisine söyleneni yaptı, Kaiser dudaklarını Ness'in dudaklarına değdirdi ve geri çekildi.

"Ness böyle çok güzel görünüyorsun! "

Kaiser gururla söylemişti bunu.

"H-Ha? "

Kaiser Ness'in yanından geçerek odasına gitti. Kaiser Ness'in yanından geçerek odadan çıktı.

Kesinlikle çok dandik olacak bir hikayeyle daha karşınızdayım 👍
Bu hikayeyi çok zorlu şartlar altında uydurdum(gece uyumak için kurduğum senaryo🗿) Kainess shipi faw shiplerimden o yüzden yazıyorum(yazasım geldi) umarım beğenirsiniz yeni bölümde görüşmek üzere 😌

Why Not Me? (kainess) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin