"İyi şanslar~"
Zaman atlaması
Ness'in Kaiser'i bırakmasının ardından bir hafta geçti, Ness bu süre içerisinde Kaiser'in o olmadan da mutlu olduğunu gördü tabi bu onun daha çok üzülmesine neden oldu.
Ness için Kaiser olmadan hayatın bir anlamı yoktu o yüzden sürekli aklına ölüm geliyordu.
Yine ölümü düşünürken aç olduğu ve yemek yemesi gerektiğini hatırlayınca yatağından kalkarak yemekhaneye ilerledi.
Soyunma odasından gelen sesle olduğu yere sabitlendi ayakları, bu İsagi'nin sesiydi diğer kişinin Kaiser olmamasını dileyerek koştu Ness kapıyı hafif aralıyarak kim olduğuna baktı.
Bachira'yı görünce rahatladı ve yemekhaneye doğru ilerlemeye davam etti.
(Evet ne yaptıklarını ve yaptıkları şeyi umursamıyo çünkü Kaiser değil 🗿)
Sadece pirinç aldı ve boş yemekhanede rasgele bir masaya oturdu
"Ness bakıyorum ben yokken çok yanlızsın. "
"Seni ilgilendirmez. "
"İsagi'nin yanında benim olduğumu düşünüp korkman çok komikti(gülme efekti)
" Neden beni izliyorsun manyak mısın? "
"Bunu benim için hiç tereddüt etmeden ölebilecek biri mi söylüyor? "
"Kes sesini"
"Peki her isteğimi yerine getiren sadık köpeğim. "
"Bundan kurtulmam için ölmek mi zorundayım? "
"... "
"Cevap versene canım sahibim? "
Ness elini tabaktaki meyve bıçağına uzattı.
"Evet canım çok sevgili sahibim cevap istiyorum?"
"Benim köpeğim olmayacaksan ölüp ölmemen hayatımda birşey değiştirmiyor. "
"Neden Kaiser beni kendine mi saklıyorsun? Başkasının köpeği olmam seni rahatsız eder mi?
" Evet eder, sana başkasının el sürmesini istemem. "
"Ama canım sahibim iyice köpek sanmaya başladın beni. "
"Ness bunu göze alarak benimle birlikte olmayı istedin. "
"Seninle daha çok konuşmak istemiyorum. "
"Seni son kez öpmemi ister misin? "
"Neden bunu soruyorsun? "
"Kendini öldürmeye gideceğini tahmin ediyorum. "
".... "
"Doğru tahmin etmişim, hadi gel yanıma. "
"Durdurmaya çalışmayacak mısın? "
"Hayır bu kendi seçimin. "
"Seni seviyorum ve hep sevdim Kaiser. "
Kaiser Ness'e yavaş nazik ve uzun bir öpücük verdi.
"İyi bir arkadaş köpek ve sevgiliydin Ness. "
"En azından sahibim olduğun için teşekkürler."
"Birşey değil elveda Ness. "
Kaiser yemek haneden çıktı ve kendisini odasına kapattı.
Ness de suçun kimseye kalmaması için bir not yazdı ve yaşamına son verdi.
Alexis Ness'den
köpeği olmak hoşuma gidiyordu hatta keşke hep öyle kalsaydım o başkasını gözümün önünde öpmeseydi kalmayı da planlıyordum. Ama onu ölümüne seviyorum artık bu hayatın yaşamaya değer olmadığını düşünüyorum o yüzden yaşamıma son veriyorum. Son olarak kendine iyi bak Kaiser seni seviyorum sevdim ve hep seveceğim..
Aşırı kötü bi fic ve sondu ama olsun evet yazarken ben de Kaiser'e sövdüm yeni fic'de görüşürüz yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın kendinize iyi bakın 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Why Not Me? (kainess)
RandomKesinlikle aşırı dandik olcak hikayeme hoş geldinizz! Yazım hatalarını olabildiğince düzeltmeye çalışacağım iyi okumalar.