2

370 36 80
                                    

MERHABAAA YENİ BÖLÜM İLE KARŞINIZDAYIM! ELİMDEN GELDİĞİNCE GÜZEL VE ANLAŞILABİLİR YAZMAYA ÇALIŞTIM İYİ OKUMALARR

Kaiser Ness'in yanından geçerek odadan çıktı.

Zaman atlaması

"Kaiser söylesene İsagi'den mi hoşlanıyorsun yoksa benden mi? "

"Ah tabiki İsagi'den hoşlanıyorum seni öptüm çünkü çok eğlenceli. "

"Anlıyorum... "

"Anlaman lazım zaten. "

"Evet"

"Her neysee ben İsagi'nin yanına gidiyoruum"

"Peki"

Ness Kaiser'i takip etti ve Kaiser'in durduğunu gördügünde o da durdu.

"YİNE Mİ SEN KAİSER! "

"Evettt yine ben İsagiii!"

"Neden benimle uğraşıyorsun! "

"Çünkü senden hoşlanıyorum. "

"Olabilir ben Bachira'yı seviyorum. Hem sen o peşinden hiç ayrılmayan evcil hayvanınla takılsana. "

"O zaten hep yanımda ne istersem yapıyor ve ben seni istiyorum. "

"Ben seni istemiyorum. "

"Senin ne istediğini umursamıyorum"

Ness Kaiser'in kendisine söylediği şeylere pek takılmadı ama bunları İsagi'nin ona söylemesi gerçekten sinir bozucuydu.

"Bende senin ne istediğini umursamıyorum sonuçta her isteğini yerine getiren bir köpeğin var."

"Ne dedin sen? "

Ness artık dayanamadı ve İsagi'nin yakasını tuttu.

"Kaiser'in köpeğisin dedim. "

"Ah kes sesini. "

Kaiser Ness'in saçlarını tutarak kendisine çekti.

"Bu kadar yeter Ness. Hem benim köpeğim olmaktan hoşlandığını sanıyordum. "

Ness cevap vermedi Kaiser haklıydı onun köpeği olmak hoşuna gidiyordu.

İsagi Bachira onu çağırdığı için gitti.

"Ness bir daha sakın böyle birşey yapma. "

"Tamam.. "
.
.
.
.
.

"Kaiser saçımı bırakır mısın..? "

"Bırakamam."

"Peki."

"Ness seni öpmemden daha ileri gidelim mi? "

"H-Ha olmaz birileri görebilir!"

"Yani birilerinin görme tehlikesi olmasa istersin. Hadi odama gidelim o zaman. "

Ness Kaiser'in onu kullandığını biliyordu ama umrunda değildi Kaiser isterse kendisini öldürmeye hazırdı.

Zaman atlaması

"Keyifliydi değilmi Ness? "

"...."

"Bu sessizliğini evet olarak kabul ediyorum, gerçi senin yerinde İsagi olsa daha keyifli olabilirdi. "

"..... "

Çok dandikti biliyorum... Ama elimden bu kadarı geliyor daha uzun yazmaya çalıştım olmadı o yüzden yeni bölümde görüşürüz kendinize iyi bakın





Why Not Me? (kainess) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin