Karşımda bir ar*p duruyordu.
Fakat çirkin olduğu kadar da zengine benziyordu bu yüzden sesimi çıkarmadım. Çünkü para herşeydir. Diye düşünüyordum ki bana yaklaşıp "Seni 11. karım yapacağım güzellik." diyene kadar... Bu cümleyi duyar duymaz onu var gücümle itip koşmaya başladım. Bahçenin kapısına vardığımda bu arap adamın bağırışıyla beraber kapıda bulunan hayvan gibi olan korumalar beni kolumdan sıkıcı tuttular. Onlara "K-kolumu bı-bı-rak acıyor " dediğimde bana piç gülüşü atıp daha da sıkıca tutmaya başladılar. Etrafa kızgın bakışlarımı yollarken o arap adam birden çenemden tuttu ve "Benim olucaksın kaçışın yok." diyip gözlerini kapatıp dudağıma yaklaşmaya başladı. Bende nasıl olsa bundan kaçış yok bari bu anı görmeyeyim diye düşünüp gözlerimi kapadım. Fakat o an bir şey oldu. Çok ama çok yakışıklı biri karşımdaki arap adama bir yumruk geçirip yere serdi. Çok etkileyiciydi. Fakat anın büyüsünden kurtulup karşımdaki yakışıklıya bağırmaya başladım. " Sen ne yaptığını sanıyorsun? Niye aramıza giriyorsun?"
Çağan'dan
Şu an karşımda bulunan kız cidden salaktı. Onu kurtarmıştım ve bana bağırıyordu. Bir mayfaya... Buna nasıl cesaret edebilirdi ki. O benim kim olduğumu biliyor muydu? Sinirlenip tek elimle kaldırdığım gibi kızı sırtıma attım ve arabama doğru ilerledim.Kurtulmak için debeleniyordu fakat benim yanımda küçücük olduğu için bu çırpınmalar boşunaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMSİN/Çağtu fesat
FanficÇok masum bir kız olan Tuana çok zengin ve kendini beğenmiş olan Çağan ile tanışır.