2. Takip

33 3 0
                                    

Okulun bahçesine geldim. Aslında annemler hangi üniversiteyi kazandığımı bilmiyorlardı çünkü telefonumu dün akşam cebimden düşürmüştüm ve kırılmıştı ve kesin annemler beni çok merak ediyorlardı.Bugün okula telefonsuz gelmiştim.Bizim okulumuz çok büyüktü.Okulun bahçesindeki herkes grup grup banklarda oturuyorlardı ve herkes arkadaşları ile okula gelmişlerdi ama ben tektim.Ve bahçede yer kalmadığı için sınıfa çıktım.

Sınıfta sadece bir çocuk vardı.Ve çok şık giyinmişti ve çok etkileyiciydi.


Hiçbir zaman derslere katılmam sadece dinlerim ama derslerim iyidir.Bugüm okulun ilk günü olduğu için hiçbir hoca ders işlememeşti.Bütün hocalar boş boş konuşmuştu.Ve şimdi okul bitmişti.Okulun bahçesindeydim ve eve doğru yürüyordum.

Sabah sınıfta oturan çocukta benimle aynı zamanda sınıftan çıktı.

Ve ben şuan eve doğru yürüyordum baya yolda gitmiştim ama uzun zamandır benimle geliyordu.

Aslında kendime güvenen bir kızdım ama birazcık korkuyordum.Yinede önlemimi almak için evin yakınındaki bir banka oturdum ve kalemliğimden sivri uçlu makasımı çıkardım.

Yinede önlemimi almak için evin yakınındaki bir banka oturdum ve kalemliğimden sivri uçlu makasımı çıkardım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ve cebime koydum.taaaa yanıma gelince makası ona doğru uzatıp neden beni takip ediyorsun pis sapık diye bağırdım.

Bir anda afallamış bir şekilde yüzüme baktı. Yüzünde ne olduğunu sorgulayan bir ifade vardı. Beni sakinleştirmek için sakin konuşmaya gayret ettiği belliydi. Onun ses tonundan olsa gerek biraz sakinleşmiştim. Ama hızlı konuşup stres olduğum için bi anda gözlerim karardı. Ve birisinin beni kucağına aldığını hissettim. Ama gözüm karardığı için hiçbirşey göremiyordum..................



Pembe SokaklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin