Sabah kendimi iyi hissettiğim için okula gitmeye karar verdim. bugün rahat giyinmeye karar verdim. zaten ben hep sade ve rahat giyinirim ama dün şık giyinmek istediğim için öyle giyinmiştim. bugün düz beyaz takımımı giydim. saçlarımı dalgalandırıp okula gitmek için çıktım.
İlk 3 ders bitti. Sınıfta sıkıldığım için aşağı inmeye karar verdim. Bahçeye indim ama hiç boş bank yoktu. Sonra kenarda banka oturmuş ATEŞ i gördüm. Yer kalmayınca bende oturmak için otarafa doğru yürüdüm. bugünde çok yakışıklı olmuştu.
Yanına gidip karşısında durdum ve
--burası boş mu dedim.
--evet dedi kibar bir şekilde
tam o sırada bir kız ateş in yanına oturup
--ateeeşş canım nasılsın deyip koluna tutundu
[iç ses]atooooşş conom nosolson allahım yolarım bak ben bu kızı hem bu kız nerden çıktı.
of iç ses sen sus zaten adamın hayatından bize ne ya
--of DERİN bırak kolumu ayrıca biz seninle ayrıldık artık bana canım deyip durma
--yanında bu kız olduğu için böyle diyorsun hem ben ayrıldığımızı kabul edemiyorum aşkım lütfen geri barışalım
--hayır derin hem biz ayrılalı 1 ay oldu sen hayla kabul edemediysen o senin sorunun ve lütfen bizi yalnız bırak
[bana bakıp]
--kızım her şey senin yüzünden oldu seninle işim bitmedi deyip sinirle gitti
o gidince biraz arkasından baktıktan sonra ateşe baktım
ateş benim şaşırdığımı anlamış olmalı ki açıklamaya başladı
--Otursana deyip yanını gösterdi ben oturduktan sonra konuşmaya başladı. O derin lise sevgilim ve bana takıntılı ve yanıma dişi sinek gelse bile hemen yanıma gelip boş boş konuşup huzurumu bozmaya çalışıyor ve sürekli beni takip ediyor ve artık oka dar çok yapmaya başlayınca kendini geliştirdi ki bazen ben bile fark etmiyorum.
--sıkıntı yok sadece bir anda gelince ne olduğunu anlayamadım oka dar
--bu arada öyle hemen peşini bırakmaz onu senden uzaklaştırabildiğim kadar uzaklaştıracam ama senin de dikkat emen lazım.
--tamam
-- e sen bana bir şey demeye mi geldin?
-- hayır sınıfta canım sıkıldı bende bahçeye çıktım yer olmayınca senin yanına geldim
-- yanıma yer olmadığı için mi geldin?
--evet neden ki
-- hiç
[iç ses] beyinsiz çocuk üzüldü
--zil çaldı hadi sınıfa gidelim
ATEŞ SERTER
hayatımda iki defa aşık oldum birincisi DERİN ikincisi ANDAÇ aslında bu aşk mı bilmiyorum ama onu görmediğim zaman çok değişik hissediyorum.
Onu kendime bağlayıp hep yanımda taşımak istiyorum.
Onu gördüğümde karnımda kelebekler uçuşuyor.
Biliyorum karnında kelebek uçuşanlar kadınlar olur ama ben onu görünce ne yaşadığımı şaşırıyorum.
Bugün sportif giyinmişti ve çok güzel olmuştu bugün okula girerken bir çocuk ona baktı ve kötü ve sapıkça şeyler söyledi sonra onu arka bahçede dövdüm çocuğun burnu kırılmış.
bugün bahçede yanıma oturdu o zaman çok değişik şeyler hissettim. Sonra derin geldi neyse ki çok büyütmeden gitti.
aslında bir an keşke andaç gelmeseydi dedim çünkü yanıma boş yer olmadığı için gelmiş ve ben bunu duyunca çok kötü hissettim.
[BÖLÜM SONU]
BÖLÜM SORULARI
1}sizce ateşim yaşadığı duygu aşk mıdır?
2}sizce derin andaç a bir şey yapıcakmı?