Tiba2....
"Lena!!"-jerit seseorng dari jauh.
Serentk BTS n Elena pndng. BTS terkaku. Rupa2nya kwn2 Elena pun berpakaian seperti Elena.(sperti gmbr diatas)"Swag.. Sapa ni.."- tnya yeoja baju wrna biru. "Owh.. ni plajar baru."- jwb Elena. "Annyeong.. Taeri imnida.."- perkenal yeoja baju warna biru tdi. "Hye... i'm Nikki."- perkenal yeoja baju warna merah. "Hi.. nan Anne."- perkenl yeoja baju wrna kuning. BTS hnya tunduk hormat.
"Taeri, Anne tlg bawak diorng pegi kelas ko... 3org je.."- arah Elena. Anne buat tnda ok. Taeri memndng BTS. Jin, Suga n Rapmon yg phm mksud pndngn tu trus ke depn. Taeri smirk. "Lena, jumpa reht nnti. Kitorng gi dulu tau."- kata Anne. Elena hnya mengangguk. "Jom..."- ajk Nikki kpd V, Jimin, JHope n Jungkook. Mereka mengikut Nikki. Elena jalan di blakang mereka ber5. "Saya pen.kelas korng.. klau ada pape... bagitau je..."- mereka ber4 hnya angguk sbb x tahu nk ckp ape. "Hmm...btw apa nama korng??"-tnya Nikki.
"Nan... Jung Hoseok... pnggil je JHope.."
"Kim TaeHyung... pnggil V..."- smbil tunjuk gigi..
Dan seterusnya..."Hmmm..... Nikki, korng ber4 mmng satu grup eah?"-tnya V.
"Haah... tpi kitorng ade 3 member lagi.."- jwb Nikki.
"Owh... korng queenka kan? Yg nama Black Pearl tu?- tnya V pula.
"Hahaha... xla... kitorng bukn queenka la... yg queenka tu grup AOA dgn SNSD... name Black Pearl tu plajar2 sini yg reka.."-Nikki ketawa kecil."Tapi kan.... korng jgn sebut perkataan queenka kt Lena tau.. nnti dia mengamuk..."- Nikki berbisik.
"Tpi knape korng nmpk mcm budk hot... yela.. Elena tu dh la president... hot la tu..."- Jimin berbisik.
Nikki hanya tersenyum.Kelas 4A-1
"Ha.. dh smpai pun.."-Nikki buka pintu klas mereka.
Sebaik sahaja Jimin, JK, JHope n V masuk pelajar2 pompuan mula lah jadi fangirls.
"Ahhh!!! Hensemnya..."Tiba2 pintu dibuka sekali lagi. Smua murid senyap sbb Elena memberi pandangan tajam untuk diorng. BTS hnya melihat dgn kagum.
Bersambung....
Ape yg terjadi dkt classmates Elena. Adakah Elena mrh diorng atau denda.... at next chapter.. and sori lmbt update..
YOU ARE READING
The Ice Princess
FanfictionMy first fanfic... Elena Jung seorng yg pandai,cantik,garang, dn boleh dikatakn queenka di Shield Academy High School. Digelar president oleh plajar2 dn guru2. Memng terkenl dgn sifat 'hati beku'nya itu. Dingin dgn lelaki. Ketua grup Black Pearl yg...