🫀Reni🫀

229 8 0
                                    

Jajj de rég vettem kezembe a naplóm. Ma lettek 1 évesek a picik. Márkal nagyon szeressük egymást. El fogadja higy a gyermekeim nem tőle vannak hanem más az apa de sajátjaiként bánik a kicsikkel. Nagyon cukik. És nagyon is szeretem őket. Márk a legjobb pillanatban jelent meg az életemben és ami a megbokdogaab higy így segített higy felejtsem el azt az idiotát. Egyedül annyi az örömöm benne higy van 2 csodám. Elég nehéz egy szülés volt ikrekkel. De nagyon is szeretem őket.

Ilyen a torta amit rendeltem nekik

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Ilyen a torta amit rendeltem nekik. A bulit Zsoltiéknál tartsuk. Ott lesz mindenki a volt osztályból. Kivéve Arnold. Igen még Cortez is. Sajnos muszály ott legyen de nem engedem a picik közelébe.

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Itt van a 2 gyönyörűségem

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Itt van a 2 gyönyörűségem. Olyan cukik. Na jó olyan mintha nem lenne szókincsem🥹. Na de mindegy is
-Kicsim. Megjöttem. Mehetünk?.
-Igen szívem. - adtam neki egy csókot.
-Na jó. Akkor hozom Liust.
Be tettük a 2 kicsit a kocsiba és be ültem hozzájuk hátra. Mikor oda értünk Zsoltiékjoz Lilla nyitott ajtót. Zsolti barátnője.
-Sziasztok. - megöl éltem.
-Szia.
Már mindenki ott volt kivéve ők.
- Cső Ren. Szia Lius. Szev kicsi haver. Márk.
-A két kicsi végül Virág és Kinga kezébe került.
Naosi meg az én kezembe került. Aztán beszélgettünk és megjelent a mesébe illő páros. A fiúkkal. Persze pont akkor amikor mind a 2 kicsi úgy bömböltbmindha 1 éve nem edzek volna.
-Zsolti. Így nem bja ha bemegyünk?
~hesek.
-Nem nem. Mennétek csak.
-Jajj Reni várj. Napi is ~hes.
Na akkor Virággal készen elmentünk etetni majd nagy levegővel a 2 kicsit raktam a játszó szőnyegre higy játszanának Natival.
Mikor ki értünk Ricsi és Cortez valamit beszélgettek. Márk ide jött hozzám.
-szívem. - Még csókolt. - Most hívott a torta készítő hogy nem sokára mehetünk utánna.
-Elmennél te drágám légyszíves?
-Persze.
Márk el ment a tortálért én meg le ültem a lányokhoz. Oda jön C a barátnőjéhez.
-Szia Reni.
-Helo.
-Higy vagy?
-Jobban. Te?
-Csodásan.
-Na bine.
-Trsdék?.
-Semmi semmi.
-Ekkor oda pillantottam a játszó szönyegre ahonnan a kisfiam fekállt és el kezded felém jönni. De nem mászva hanem járva.
-Kisfiam. - mentem oda hozzá.
-Apa hó va?.
-Jön kicsim jön.
-Mamaaaaaa. - mászott oda. Akis lányom.
-Na szépek vagytok drága gyermekeim. - nevettünk.
-Milu. Édesapâd elég morci lesz ha megtudja megittad a sörét. Milán!! - Na ja. Lâtazik Cortez fia.
-Édes kisfiam. Értem én higy szülinap meg minden de nem gondolod túl kicsi vagy az aljoholhoz?
-De ne mâáj. - lett szomorú.
-Na gyerünk vissza jâtszani. Nyomás. - adtam neki egy puszit.
-Anaaaaa. - kezdett sírni Lia.
-Igen kislânyom?
-Az a csúnya bâsi fel akat venni. - mutatott Cortez re.
-Semmi baj kincsem. Gyere. - megöl éltem és vissza vittem a játszó szőnyegre. Oda fordultam Chez.
-Légyszi hagyd békén a gyerekeimet. Félnek tőled.
-De Reni. Nem is vagyok ijesztő?
-Pedig de. Nekik igen. Hagyd őket békén. Értem?
-Igen. Értem
A buli tovább nagyon jól sikerült. Na persze volt egy gyönyörű párbeszédem Nórâval.
-Hagyd b~kén a barátom.
-Nyugodtan vigyed aztot ami engem már nem érdekel. Van egy régi tâskám érdekel?
-Pff. Csak azért mondomert féltékeny vagy.
-Miért lennék Nóra? Van 2 gyönyörű gyerekem egy barátom aki a hibám ellenére szeret és szuper barátaim akik mellettem vannak. Semmi szükségem féltékenyek lennem. Inkább te vagy féltékeny. Fr nem pazarlóm rád az időm. Várnak az ikrek.
-Anaaaa.
-Isten éltessen titeket drága kincseim🫶🏻

Na elérkezett a várva várt folytatás. Itt vagyok megjött és megvan a befejezés is. Remélem nem lesztek csalódóttak a befejezés láttán. A részeket 3 naponta teszem fel. A kövi rész. Szerda este 19:00 ami Magyarországon 18:00. Lehet lesz néhány csúszás de azért is bocsi. Jól olvasást. 😁Vivi❤️

Szjg instagram. Örökké után. Befejezett!!!Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ