kapitola 3.

9 1 0
                                    

Ve třídě se Miri otočila na Nikki.,,Mně se ten úkol nějak nezdá" Nikki přikývla ,,mně taky ne....., ale splnit musíme to musíme." ,,Bavíte se dobře dámy?" Miri se otočila a zrudla hanbou. ,,Omlouváme se." Špitla. Učitel se usmál a pravil ,,vy slečno Tomioko a vaše kamarádka slečna Todoroki, se za mnou stavíte po vyučování. Dostanete zvláštní domácí úkol, který zítra bude ležet na mém stole." Miri otevřela ústa, aby něco řekla, ale učitel jí nedal šanci. ,,Je vám to jasné?" ,,Ano pane učiteli" hlesly obě dívky.

              ***************
,,Zvláštní domácí úkol, jak se máme chovat ve škole!" Nadávala Nikki a kola do plechovky. ,,V kolik se potkáme?" Miri, která celou dobu nepromluvila, se konečně ozvala. ,,Nevím, moje rodiče dnes odjíždí na služební cestu" řekla Nikki a znovu kopla do plechovky. ,,Moji rodiče jedou na týden na Hawaii. asi v pět večer."Usmála se Miri. ,,Takže v šest u vás před domem?" Zeptala se Nikki. ,,Jasný!" Řekla Miri a její usměv se ještě víc rozšířil. Nejlepší kamarádky jíž stály před obrovským domem. ,,Tak pá." S těmito slovy se dívky rozloučily.
                       ****
,,Pá mami, pa tati"zavolala ještě Miri za rodiči, kteří jí naposledy zamávali z auta. O hodinu později, stála Nikki před domem.
Ze dveří vyběhla postava v černém oblečení a batohem přehozeným přez rameno. ,, No co ti tak trvá?!" Vykřikla Nikki. ,,Ticho buď! Nemohla jsem něco najít!" Okřikla ji Miri neméně hlasitě. ,,A pojď už."

Další kapitola je tu. Víme že jsou krátké, ale budeme se snažit dělat je delší. Děkujeme všem čtenářům. 🥺❤️

Tam někde Kde žijí příběhy. Začni objevovat