Kapitola 4.

16 1 0
                                    

Miri a Nikki právě procházeli ulicí. ,,Kolik je hodin?" Zeptala se Nikki. ,, Ptáš se mně snad  každých deset minut!" Ohradila se Miri. ,,A to jako vadí?" Zeptala se Nikki jako by nic.
Tu se Miri zastavila. Nikki se na ni otočila a taky zastavila. ,,Co se děje?" Zeptala se Nikki se starostí v hlase. ,, Slyšíš to?" Zeptala se Miri.
Nikki se zaposlouchala. Pak to uslyšela. Znělo to jako dřevo škrábajíčí o asfalt. Druhý zvuk si nedokázala Nikki ale k ničemu přirovnat. Znělo to jako ustavičné teke, teke,teke. Obě dívky se začaly rozhlížet. Miri se otočila směrem k nedalekému obchodu s potravinami. Spatřila postavu. Postava by se dala přirovnat k ženě, kdyby tomu nechyběla spodní část těla. Ještě k tomu se to opíralo o obří kosu. ,,Nikkiiiii..."
Nikki se otočila a vytřeštila oči. ,,Nehýbej se" přikázala a naklonila se blíž k Miri. V tom se to rozběhlo. (Pokud se to dalo nazývat během.) ,,Beru zpět... Běž!!!" Vykřikla Nikki.
Dívky se rozběhly a ta věc hned za nimi.
Utíkali ulicí a Miri chytila Nikki za ruku, aby odbočily do vedlejší ulice. Kličkovaly mezi ulicemi, ale toho monstra se nedalo zbavit.
Monstrum se rozpřáhlo kosou a kosa malém dopadla na ruce obou děvčat. Miri však odstrčila Nikkiinu ruku, takže kosa minula.
Běžely dál. V tom si Miri všimla garáže. ,,Nikki! Tvoje motorka!" Řekla Miri s nadějí v hlase. Nikki kývla. ,,Běž! Já to zvládnu" mrkla. ,,Hej! Chyť si mě jestli to dokážeš!" Zrůda se podívala na Nikki mrtvýma očima. Pak se to za ní rozběhlo. Miri běžela ke garáži. Vytáhla klíče a hledala ten správný. Když ho našla, snažila se odemknout garáž. ,,No tak! No tak!" Nadávala.
Tiché cvaknutí, jí dalo vědět, že je odemčeno.

Nikki se zatím snažila utéct obří kose. Zabočila do uličky vedle. Utíkala dokud nenarazila na zeď. Slepá ulice. S hrůzou v očích se otočila na montrum.

Monstrum napřáhlo kosu. Motor , který Nikki dosud vnímala jen matně, zesílil a doprovodil ho křik její nejlepší kamarádky. Kosa se Nikki zabodla do boku, naštěstí jen mělce. Monstrum otočilo hlavu o devadesát stupňů. V dalším okamžiku se ozvala rána kdy monstrum nabouralo do zdi a před Nikki stála motorka. ,,Nasedej!!!" Zařvala Miri. Nikki neváhala a chytila Miri za pas. Nikki se podívala na monstrum, které se očividně začalo vzpamatovávat z nárazu. ,, Šlápni na to!" Zakřičela Nikki a Miri neváhala.
Jeli extrémní rychlostí. Nikki se otočila na montrum, které je zase pronásledovalo. ,,To nemáš sakra dost?" Vyjekla Nikki překvapeně. Miriiny oči zabloudili ke zpětnému zrcátku. Zamračila se a přidala plyn. Kdyby nešlo o život, Nikki by řvala vzrušením. Nyní ovšem o život šlo, proto křičela a ukazovala neslušná gesta.
,,Nikki, připrav se skočit." Nikki se podívala Miri přez rameno a patřila obří most. Tento most byl známý tím, že uprostřed byla obří trhlina. ,, Zbláznila ses?" Vyjekla Nikki. ,, Já ještě nechci umřít." Podívala se na Miriin výraz ve zpětném zrcátku.
,,Fan... Ale jestli umřeme tak tě zabiju!" Ozvalo se tiché zasmání.
Všechno bylo jako ve zpomaleném záběru. Motorka vjela na trhlinu. Obě dívky se odrazily. Dopadly na kraj silnice na druhé straně. Otočily se na monstrum. Miri vyjekla když ji to popadlo za nohu. Nikki jí ještě stačila chytit za ruku. ,, Nehýbej se tolik." Zakňučela Nikki a snažila se vytáhnout Miri zpátky nahoru. Miri ještě naposledy kopala do monstra visící na její noze. Monstrum povolilo stisk a spadlo do propasti. Nikki znovu zatáhla.
Konečně se jí podařilo vytáhnout Miri zpátky na silnici. Obě se svalily. ,,Jdeme k nám?" Zeptala se Miri. ,,Neee zůstaneme tadyyy" řekla Nikki se sarkazmem v hlase.
                    ************
Nikki se otočila na Miri která jí podala sáček s jídlem a sklenici pití. Nikki hned vypila celou sklenku na max. Miri otevřela notebook. Do vyhledávače zadala nějaká slova a chvíli si tam něco klikala. Když jí Nikki nakoukla na obrazovku, ve vyhledávači byly napsány
Japonské mýty
,, Japonské mýty?" Zeptala se Nikki. Miri jen přikývla. Znovu něco naklikala do počítače. ,,Miri...." Miri vzhlédla na Nikki. Zozšířily se jí oči když spatřila, že má Nikki v očích slzy.
Povzdechla si a objala ji. ,, Díky za záchranu života." Zašeptala Nikki ještě. Obě mlčely. Vyrušil je až zvuk tiskárny. Miri vztala,vzala si papír a přočítala si text. ,, Bingo!" vykřikla........

Tady je další kapitola. Je o něco delší než ostatní tak nám dyštak napište jestli vám to tak vyhovuje. Díky moc všem čtenářům 🥺❤️

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 22, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Tam někde Kde žijí příběhy. Začni objevovat