4-Tıch...

237 29 37
                                    


"Tamam bu olsun" dedi ve yatağa yattı. "Şimdi şu yerdekileri topla sonra koltukta uyumaya git uykum var uyucam ben" dedi. "Oldu paşam başka emrin" "Bir ayak masajı fen-" "KALK ŞURDAN AĞZİNA SIÇTIRMA" "Ne bağrıyon be tamam ben toplarım" "Zaten sen toplıcaksın"

Yeni Eriştemiz Minho çok hot😎🔥

Hyunjin
Bu Jisung'ta ne agrasif insan
Hemen bağırıyor

Sen
Bana dağıttığın evimi toplamam için emir verip üstüne yatağımda uyuyacağını söyleyip üstüne kendi evimde beni yatağımdan kovup koltukta yatmamı söyleyip üstüne ayak masajı isteyen Hyunjin beni oraya getirme🥰


Suga
Jisung haklı

Jimin
+1

Ryujin
Üsttekinden

Lisa
Suga'nın dediği

Hyunjin
BENDEN NEFRET EDİYORSUNUZ
DİMİ😭

Yeonjun
Hayır aşkm
Öyle düşünme😭
Ben seni seviyorum😭
Sen haklısın aşkm😭

Hyunjin
Ya slk😭
Bende seni seviyorum aşkm😭😘

Jimin
Aşkm ne be ıyy
Öğk

Hyunjin
Kıskanma seni de seviyorum
bebeğim😘

Jimin
O emoji ne be öğk

Hyunjin
😘😘😘

~~~

"BİTTİİİ" diyerek yanıma geldi Hyunjin. "Tamam gidebilirsin" "NE😧 BENİ MI KOVUYORSUN🤧" "Evet" "AMA SAAT GECE ÜÇ" "Saat 22.30" "AMA HER YER KAPKARANLIK" "Nasıl geldin?" "YA BENİ KAÇIRIRLARSA YA BENİ YATAĞA ATIP SİKERLERSE YA BENİ KESİP MANGAL YAPARLARSA YA BENİ" "SUS AMINA KOYDUĞUM TAMAM GEL ELALEMİN İŞİ GÜCÜ YOK SENİ KESİP MANGAL YAPMA PLANI KURUYO ZATEN" "Ah bebeğim çok seviyorum seni" diyip üstüme atladı. Sonra yanıma yatıp battaniyeyi üstüne çekti.

Ben telefonla uğraşırken Hyunjin sürekli olduğu yerde dönüyor ve ofluyordu. Birden oturur pozisyona gelmesiyle irkildim.

Sırıtarak bana döndü ve bende "Hayır" dedim. "Daha söylemed-" "Hayır" "A-" "Hayır"

Ellerini birbirine bağlayıp sırtını bana döndü. Bir süre sonra gidip sarıldım. "Tamam söyle" heyecanla "Erişteme yazalım mı nolurrrrr lütfennn" "Tamam" "CİDDİ MİSİN" "Vazgeçmeden yazalım" "Ay tamam aşkitoloşkom" "Antilop anandır"

Telefonumu çıkarıp numarasını kaydettim. "Ne yazim" "Bana bırak" diyip telefonu elimden aldı. "LAN HAYIR BIRAK HAYIR BAK SANA FELİX'İ AYARLARIM VALLA YEMİN EDERIM" Bana bakıp "CİDDİ MİSİN" dedi. "Evet hadi ver" "Namusluyum elleme" "Lan telefonu ver" "He öyle desene" telefonu verdi.

Minho

Selam

Pardon kimsiniz?

Kocan

??

Hyunjin aldı pardon
Jisung ben

He tamam dur kaydediyim

Şey
Hyunjin
Yarın sende kalıcağımızı
söyledi

OtostopHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin