5- Tamam be sevdiğimizle de yatamıyoruz

204 26 27
                                    

Filmde görüntü var ses yoktu. Çünkü Hyunjin film başlayıp reklam girdiği halde çığlık atıyordu.

Hyunjin Felix'in üzerine atlayarak bağırırken Felix "Hyunjin nefes alamıyorum kalk iki dakika" diyordu. Hyunjin ayrılıp iki saniye sonra aynı pozisyona geri dönüyordu.

En sonun Minho "Lan bırak çocuğu ölücek" diyince Hyunjin Minho'ya baktı. Daha sonra Minho'nun yanına oturdu. Ve korkunca onun üzerine atladı.

Sanırım... Sanırım dizi çok yanlış bir yerine gelmiş olacak ki Minho bağırdı ve orasını tuttu. Hyunjin Minho'yu görünce "Boş ver be erişte en fazla çocuğun olmaz çok kafaya takma" deyince Felix ile gülme krizine girdik.

Minho Hyunjin'e beddua okurken televizyondan gelen çığlık sesine karşı Hyunjin de çığlık atınca bu sefer Minho'nun üstüne düştü. "Ama bu olmaz ki tamam yani evren bizi çok yakıştırıyor olabilir bir çift olabiliriz ama bu minsung fici" (şimdilik)

Sonra gelip kolumdan tuttu ve Minho'nun üzerine attı. Hayır yani yalan yok baya baya attı. Fırlattı. Bedenlerimizin birbirine çarpasıyla ikimizde inledik. (Fesat anlayan go to do cehennem)

"Arka odaya geçebilirsiniz" diyerek sırıttı Hyunjin. Sonra Felix'in yanına yattı. Ben olduğum yerde dikilip koltuğa oturdum. Minho da yanıma. Felix filmi kapattı.

"Uyuyalım" dedi Felix. "Seninle uyabilir miyim Felix🥺 korkarım ben🤧" gibi şeyler söyledi Hyunjin. Felix de masum masum "Tamam gel" deyince bize baktı Hyunjin.

"Çok ses çıkarmayın uyucaz" diyip Felix'in elini tuttu ve odasına gittiler. "Bize diyene bak" dedi Minho arkasından. "Felix'i sikmek için yer arıyor gelmiş bize ses çıkarmayın diyo" diyerek söylendi.

"Yatalım mı?" diye sordum. "Beraber mi?" diyip sırıttı. "Bi tane korum ağzının ortasına" "Korkarım ben🥺" diyerek Hyunjin'i taklit etti. Bu haline gülüp misafir odasına gittim. Peşimden geldi. "Noldu?" Minho piç smile.

"Hadi yatalım" "Dayı sege" "Ciddiyim" demesiyle durakladım. "İnandırıcı mı?" "Değil mi?" "Hayır" "Tamam be sevdiğimizle de yatamıyoruz" diyerek trip pozisyonunda odadan çıktı.

Yan odadan Hyunjin'in "OHA" diye bağırmasını duydum. "Hyunjin sus amına koyayım bırak şu bardağı" dedi Felix. "YATIN ZIBARIN AĞZINIZA SIÇMAYIM" sesi geldi Minho'dan. Ev sessizleşti bir anda.

Sevdiğimizle mi? Ne sevdiği lan? Toplasak 3 kere anca gördük birbirimizi ne ara sevdiği oldum? Yada şakasına dedi. Büyük ihtimalle şaka. Ya değilse. Yok ya.

Telefonu elime alıp wp girdim. Gruba baktım

Minsung real😍

Hyunjin
MİNSUNG REAL
ERİŞTEM JİSUNG'LA
YATMAK İSTEDİ

Changbin
Oha mk

Seungmin
YÜRÜMEDİ

Yeonjun
KOŞMADI

Jeongin
UÇMADI

Beomgyu
IŞINLANDI

Jimin
Allah'ın emri

Ryujin
Peygamberin kavliyle

Kai
Abiniz Minho'yu

Nayeon
Arkadaşımız Jisung'a istiyoruz

OtostopHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin