12

653 63 11
                                    

Yongbok

Staj için buraya geldiğimden beri tam olarak 1 yıl 4 ay geçti.Meslek sahibiyim artık.

İşimde başarılıydım. Staj yaptığım zaman zaten başarılıo lduğumu söylüyordu herkes.

Şuan yeni hastamı bekliyordum.Daha bilgilerine bakmadım ama sanırım bağımlıydı.Bu bana onu hatırlattı.

Onu cidden çok özledim.Yazmak istedim ama boş vaktim çok yoktu.Birkaç mesajlaşma var sadece.

İlk 8 ay stay yaptığım yere geldiğimde işim bitene kadar telefon kullanmam yasaktı.Ki sabah sekizde gidip akşam dokuzda geliyordum.Geldiğim zaman ise hemen uyuyordum.

Yani müsait olduğum zaman yani bu zamanda yazmaya çekindim.Yani yeni bir sevgilisi olmuş olabilir.Belki evlenmiş bile olabilir.Eğer öyle bir şey varsa yazıp ortalığı karıştırmak istemedim.

Kapı iki kez tıktıklandı.Asistanım hastamın geldiğini söyledi.

Sonra başka bir beden girdi içeri

Ama bu beden tanıdıktı.bir yıldır görmediğim bir beden.Hyunjin'di bu.

Hiç bir şeyi kavrayamamış olmama rağmen onu incelemeye başladım.

Altında bol bir kot üstünde ise siyah desenli bir tişört vardı. saçları maviydi ve kısaydı.Bu ona çok yakışmış.

"Merhaba Bay Lee,uzun zaman oldu."

Gülüyordu.Biliyordu doktoru olduğumu.Kendisi seçmişti.

Öylece bakmanın bir işe yaramayacağını fark edip beş karış açılmış ağızımı kapadım.

Nasıl tepki vermeliyim?Eski samimiyetimize devam mı yoksa mesafeli mi?

Biraz daha inceleyince yüzük parmağındaki yüzüğü gördüm.O evlendi mi?

"Şey,nasıl davranmam gerekiyor?"

Dediğim şeyle başını eğip kıkırdadı.Çok güzel güldüğünü söylemiş miydim?

"Görüşme bitince rahat olalım ama şuan tedaviye başlamak istiyorum.Bu saçma bağımlılıktan bir an önce kurtulayım ve hayatıma devam edeyim."

Başımı sallayarak onayladım.Onu oturması için yönlendirirken gözüme masamdaki çerçeve çarptı.Onunla benim olduğum bir fotoğraf vardı.

Tam oturacakken olayı kavradım ve hemen geri kalktım.Hyunjin korkup ne olduğunu sordu.

"Şey,ee KAHVE.Kahve söyleyeceğim."Diyerek masaya ilerledim.Alıp çekmeceye koyacakken sesini duydum

"Bence kaldırma.Çok güzel duruyor.Hem ben ilk geldiğimde görmüştüm.Birde cidden kahve söyler misin?"

Çok mu güzel duruyor? Bunun evli olduğu halde neden söylüyor ki bunu?

Kahve söyleyip karşısındaki koltuğa oturdum.

"Nasılsın Yongbok?"

"İyiyim,sen?"

"Seni gördüm daha iyi oldum." Gülerek söylediği şeye sinirlenmiştim.Evli olduğu halde neden benimle bu şekilde konuşuyor?

"Ah,sanırım tedavi olacaksın diye mutlusun?" Anlamamış gibi söylediğim şeye güldü.Komik bir şey yoktu oysa.

"Evet o yüzden de mutluyum ama en çok seni gördüğüm için.Srni gördüğüme çok sevindim Yongbok."

Bende çok sevinmiştim ama buruktum.Onu başkasıyla evliyken görmek üzmüştü beni.

Kahvelerimiz geldiğinde konuşmaya başladım.

love me again |Hyunlix|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin