18|final|

622 50 65
                                    

3 yıl sonra

Hyunjin
YONGBOK
soojin seni özledi
Neredesin sen

Yongbok
HYUNJIN
JAEYUN SUSMUYOR
HERKES BİZE BAKIYPR

Hyunjin
Ah
Bu çocuklar beni çıldırtacak
Sevgilim
Soojin'i de alıp yanına geliyorum
Alışverişi beraber yapalım
Zaten Soojin jelibon istedi
Onu da alırız

Yongbok
Tamam
Bekliyoruz
Belki Jaeyun Soojin'i görünce ağlamayı keser

Hyunjin
Merak etme
Jaeyun kız kardeşini çok seviyor
Geliyoruz biz az kaldı

Yongbok
Tamamdırr
(16.23)

HYUNJİN
JAEYUN RAFLARI YIKTI
(16.25)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Ah,gerçekten yoruldum."

Yongbok kendini kucağında Soojin ile beraber koltuğa attı.Soojin bu hareketle kıkırdarken, Yongbok onun tatlılığına güldü.

İkili evlendikten altı ay sonra Jaeyun'u evlat edinmişlerdi.Yongbok en az 1 yıl beklemeliyiz demişti ilk başlarda çocuk için ama evlst edinelim diye tutturan da oydu.

Jaeyun'un bir yaşına girmesine 2 ay kala da Soojin aileye katılmıştı.
Soojin ile beraber aile de;İki baba,bir erkek çocuk,bir kız çocuk,bir kedi,iki balık,bir tavuk ve bir horoz vardı.

"Sevgilim,ben mutfağa geçiyorum.Yemek hazırlayacağım.Sen de Kkami için mama koyar mısın?Maması bitmiş."

Yongbok hemen kalkıp mama koymuştu mama kabına.Kkami hemen mamasını yemeye başlamıştı.Yongbok onun bu sevimli haline kahkaha atıp onu sevmişti.

Yavru kedileri seslere gelip Yongbok'un ayaklarına sürtünmeye başlamıştı.Yongbok onu kucağına alıp Soojin'in yanına gitmişti.Jaeyun Hyunjin'in yanında yemek yapmayı öğreniyordu.

"Jaeyun!Sana tencerenin dibini yeme demiştim!Beraber yiyecektik."

Felix Hyunjin'in dedikleriyle kahkaha atmış,kediyi uyuyan Soojin'in yanına bırakıp mutfağa gitmişti.Oğlu Felix'i görünce ona koşacaktı ama Felix işaret parmağını dudağına bastırıp susmasını işaret etmişti.Jaeyun anladım dedikten sonra Felix sessizce Hyunjin'in beline kollarını sarmış,ensesine öpücük kondurmuştu.

"Yongbok!Ne yapıyorsun,korktum."

Felix gülüp tekrar öpmüştü Hyunjin'in ensesini.

"Babacım,Soojin'in yanına gitmeye ne dersin?Kız kardeşin yanlız kalmasın."

Hyunjin'in bunu demesi ile Jaeyun kardeşinin yanına gitti.

"Jaeyun buradayken dudaklarına yapışsaydım görürdün."

Felix sırıtıp cevap vermişti.

"Hmm,şuan Jaeyun burada değil."

Hyunjin Felix'in dediğiyle zaten pişmiş yemeğin altını kapatıp Felix'e dönmüştü.Hemen yerlerini değişip Felix'i tezgahın üstüne çıkarttı ve dudaklarına sertçe yapıştı.Felix ani ve sert olan hareket sonucu bir inleme kaçırdı dudaklarından.

love me again |Hyunlix|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin