Cunoasterea

240 9 0
                                    

O zi normala de scoala , Jasmina se trezeste isi face rutina de dimineata , se imbraca , mananca si pleaca la scoala . Aceasta se cunoaste cu Tom Kaulitz de 2 saptamani doar ca nu ia cunoscut inca si pe ceilalti din trupa . Ajunsa la scoala da buzna cu o papusa barbie de la ea din clasa adica Andreea care doarme cu tot orasul :

A)- Ce faci ma Jasmino , te-ai gandit sa mai treci si tu pe la scoala in ultima saptamana?

Ea stie ca parinti ei au probleme in relatia lor si de aceea nu a venit la scoala si face acest lucru doar ca sa se simta prost. Ea nu baga de seama si continua sa mearga mai departe . In clasa il vede pe Tom impreuna cu Bill si Gustav , George era la facultate .

T)- Jasmina , vino repede!

J)-Ho copil meduza , nu mai urla ca te aud , ce e?

T)-Astazi a venit si Bill la scoala ca se simte mai bine.

B)-Buna , incantat de cunostinta!

J)-Buna Bill ! Deci Tom ce facem in seara asta?

T)-Ma gandeam sa mergem la un restaurant ceva ca sa mancam si dupa poate dormi la mine ca stiu ca parinti tai nu prea se inteleg.

J)-Nu cred ca o sa ma lase Alex(iubitul ei) , stii cat de gelos este el.

T)-Haide ma , o sa fie tare , chiar asa il lasi sa iti controleze viata , nu prea este ok asa .

J)-Stiu dar nu am ce sa fac , a , uite ca a venit !

A)-Buna iubire , ce faci ?

J)-Vorbeam cu Tom ce sa facem in seara asta.

A)-Pai nu dormi la mine?

J)-Chiar asta vroiam sa vorbim. In seara asta vreau sa dorm la el

A)-Cum adica!? Nu ai cum , cine stie ce se intample intre voi doi , eu te iubesc .

J)-Da dar-

A)-Lasa , lasa..

Dupa ce s-a terminat primele 2 ore Jasmina a ramas in clasa iar Tom , Bill si Alex au mers la baie c-am ciudat nu?

*Alex pov*
Ce nesimtiti sunt emoloii astia vor sa imi fure femeia , lasa ca vad ei acum la baie .

A)-MA ! Cine te crezi tu sa te dai la gagicamea? A ?

T)-Eu nu inteleg ce am facut !? Doar vorbeam cu ea ...

B)-Da are dreptate , nimeni nu s-a dat la ea , daca ea se simte bine cu noi si vorbim deschis asta nu inseamna ca ne dam la ea !

Nici nu prea mai apuca sa vorbeasca si Bill se trezeste cu un pumn in burta lesinat pe jos .

A)-Tu sa taci ma emoloiul dracu care esti !

Nici Tom nu mai apuca sa zica nimica ca Alex ii luase deja capul si la trantit de oglinda.

Cand Jasmina a vazut ca doar Alex este in clasa si ca frati Kaulitz nu sau intors s-a dus sa vada ce sa intamplat , cand a intrat in baie la vazut pe Tom intr-o balta de sange si pe Bill care plangea langa Tom .

J)-CE SA INTAMPLAT!?

B)-T..Tom... este inconstient..

J)-HAI SA IL DUCEM LA CABINET RIDICATE REPEDE SI HAI SA INCERCAM SA IL CARAM!!

B)-Nu pot... sa ma ridic... ma doare stomacul..

J)- Stai aici o chem pe asistenta dati cu apa pe fata si dai si lui Tom!!!

Ajunsa la cabinet , asistenta nu intelegea de ce fetita asta era grabita in mijlocul orelor la cabinet.

Asis)-ce s-a intamplat

J)-Veniti repede este un baiat inconstient la baia de sus si inca un baiat pe care il doare burta si nu poate sa se ridice !

Asistenta cheama ambulanta ii da o pastila lui Bill si pleaca cu toti 3 la spital.

                          *Dupa o ora*
Asistenta a iesit din camera in care Tom dormea si le da vestea lui Bill si Jasmina.

Asis)-Buna ziua ! Tom se va trezi in maxim 10 minute , puteti intra sa il vizitati , dupa ce se trezeste sa il duceti acasa sa se culce .

B)-Buna ziua , in ce sala este?

Asis)-sala 6

                       *Dupa 15 minute*

T)- Ce s-a intamplat?

J)- Ai fost inconstient...

T)- Nenorocitul ce a putut sa faca , Bill tu esti bine?

B)- Da , ma doare putin burta dar sunt mai bine .

J)- Cine va facut asta!?

T & B)- Alex...

J)- Ce nesimtit , stiam eu ca avea ceva la cap . Stati aici o sa merg sa il sun sa vina aici in acest moment.

B)- Nu o face , cine stie ce o sa ne mai faca...

Dar Jasmina tot s-a dus sa il sune...

J)- Buna iubire , poti sa vi la spital ?

A)- De ce , ce s-a intamplat!?

J)-Am alunecat si m-am lovit  la cap

A)- Vin acum repede !!

                         *Jasmina POV*

Vede prostu asta acum cand vine ce il asteapta

Dupa jumatate de ora a ajuns si Alex la spital care o vede pe Jasmina ca il asteapta pe hol.

J)- Ce faci ma nesimtitule?

A)- Iubire de ce imi zici asa ce am facut?

J)- Ha , ce ai facut!?

A)- Da nu inteleg ce am facut?

J)- Asa faci cu prieteni mei ii bati cat sa ajunga in spital!?

A)- M-a dus valul...

J)- Stii ceva ? Tu nu mai ai ce face cu mine , ne despartim!

A)- Dar tu esti tot ce am!

J)- Ete acum nu mai sunt si gata .

Pana la urma in acea seara Jasmina s-a dus acasa si-a luat toate lucrurile din camera si s-a mutat la Tom.

Teen RomanceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum