Cealalta zi toti trei se imbraca si pleaca spre scoala , in clasa se intalnesc cu Alex , Jasmina il ignora iar cei doi frati se uita urat la el .
J)- Hei ! Nu va mai uitati insistent , gata am trecut peste el .
T)- Bine... In seara asta vreti sa ne uitam la un film sau sa iesim la un restaurant?
J & B)- Parca suna mai bine restaurant .
T)- Ok o sa platesc eu .
*Tom POV*
In sfarsit o sa pot sa fiu impreuna cu o fata asa draguta , sper ca ma place si ea...
*Dupa ore*
J)- Vreti sa mergem de acum la restaurant sau pe la 6 ca sa ma spal si eu
T)- Este 4 eu zic sa mergem acasa si sa plecam la 6
B & J)-Ok!
Ajunsi acasa Jasmina se duce la dus iar Tom vorbeste cu Bill despre Jasmina cum vrea sa o intrebe sa fie iubita sa , Bill a acceptat sa mearga pana afara ca Tom sa isi faca planul propus.
*La restaurant*
J)-Vaaai ce frumos este aici
T)-Stiu te-am adus la cel mai frumos restaurant
J)- Tom... este ceva ce vrei sa imi spui?
T)- Haide mai intai sa luam un loc sa comandam si dupa sa vorbim.
Dupa ce sau asezat au comandat , iar Bill a plecat la baie.
T)- Deci legat de mai devreme... vreau sa iti spun ca am sentimente pentru tine...
J)- SERIOS!?
Acel "SERIOS!?" s-a auzit in tot restaurantul deoarece..... si Jasmina avea sentimente pentru el !
J)-Nu pot sa cred si eu simt acelasi lucru... nu iti dai seama de cat de mult timp incerc sa iti spun asta
T)-Si eu la fel , dar , vrei sa fi iubita mea?
J)-DAA!
T)- Ce zici , netflix and chill in seara asta , il dau pe Bill afara din dormitor si dormi tu cu mine??
J)- Pai parinti vostri nu sunt acasa ? Si Bill unde doarme?
T)- Parinti nostri sunt plecati tot anul iar Bill poate dormi in camera parintilor sau cea de invitati.
T)- Deci ce zici??
J)- Nu este prea prea devreme?
T)- Te rog te rog te rog te rog muuuult mult mult mult...
J)- Bine bine
Dupa ce au mancat toti trei au plecat acasa . Jasmina sa imbracat cu un top si niste pantaloni scurti , Bill intr-un tricou si niste pantaloni iar Tom doar in pantaloni fara tricou . Bill nu stia de netflix and chill , doar ca acum ei doi sunt impreuna si ca se piate intampla ceva la noapte dupa mintea lui Tom . Bill si-a dat seama din momentul in care la pus Tom sa doarma in alta camera , ca sa nu fie a treia roata . Tom a inceput sa fie din ce in ce mai apropiat de Jasmina iar dupa 6 minute a inceput sa se intample...
T)- Shh... Poate aude Bill.
J)- Chiar iti pasa de el in acest moment , suntem doar noi doi...
Dupa 3 minute aud clanta cum se roteste , Bill nici nu mai apuca sa vorbeasca ca deja a inchis usa , iar ce sa auzit dupa usa a fost :
B)- De acum in colo sa imi ziceti si daca o faceti fiti si voi mai silentiosi...
Cred ca asta a fost cel mai rusinant moment pentru Jasmina si Tom , bine a fost ca cealalta dimineata toata lumea s-a prefacut ca nu s-a intamplat nimic aseara.
B)- Astazi vreti sa mergem la o cafea? Ca nu prea am chef sa fac.
B & J)- Tom plateste!
T)- Ba da de ce eu
B)- Ca esti mai mare decat noi doi hehe
T)- Bine bine
Ajunsi la cafenea , se aseaza , isi comanda iar Tom primeste un apel legat de un concert asa ca a iesit afara iar Bill a ramas cu Jasmina inauntru .
B)- Ce ati facut aseara ca vreau sa stiu!!
J)- De parca nu ai vazut .
B)- Da de ce nu ati zis , stiam si eu sa va las in pace .
J)- E da , lasa , hai sa nu mai vorbim despre asta .
B)- Ma , ala nu e Alex?
J)- Hââ , cheamal pe Tom sa vina sa plateasca sa plecam de aici , cine stie ce ne face asta
Bill se grabeste ajunge la Tom , dar el inca vorbea la telefon.
B)- Vino repede inauntru , da ne 50 de lei si urca in masina si porneste-o , ACUM!
T)- Ce ? De ce?
B)- Doar fa ce ti-am zis!
Platesc ei repede fug spre masina dar Jasmina simte ca ceva nu este in regula , au urcat in masina si au plecat acasa .