Zilele trecusera , acum toata lumea era fericita , era vara , Jasmina avea cel mai hun iubit iar Tom astfel George si Gustav au inceput sa mai treaca pe la casa lui Tom si Bill , totul era perfect mai putin Bill . Bill nu a avut o dragoste adevarata niciodata si este c-am gelos pe relatia lui Tom cu Jasmina asa ca ia venit o idee .
B)- Baieti vreti sa ne uitam la meciul de football de astazi sus in living?Tom stia ca este ceva c-am suspicios deoarece el nu prea se uita la football , dar Tom nu a bagat de seama asa ca a zis ca ,,de ce nu?"
Jasminei nu prea ii placea footballul asa ca a ramas jos in camera lui Tom si se uita la ultimul interview in care a aparut si ea.B)- Auziti vedeti ca merg sa iau ceva de mancare , niste popcorn , ciocolata , da... vati prins voi .
T , G & G)- Bine !
Bill nu s-a dus la niciun magazin sa ia ce a zis ci s-a dus in camera lui Tom unde era Jasmina.
J)- Bill ? Ce faci aici , parca te uitai la meciul de football , nu?
B)- Am vrut sa petrec timp cu tine...
Bill se aseaza in pat , ii ia telefonul din mana si il baga sub perna , o atinge lin pe buze uitandu-se in ochii ei fand contact vizual .
J)- Bill... Sunt impreuna cu Tom lasa-ma in pace!
Bill nu a ascultat-o , a strans-o , punand-o deasupra lui si saruntand-o în timp ce o strangea cu picioarecele . Jasmina a incercat sa scape inpingandul dar degeaba , Bill deja a inceput sa o faca .
T)- Ma dar ce se aude jos?
Ge)- Probabil Jasmina face iar glume proaste.
T)- Da... Glume proaste...
Merg sa verificGu)- Ramai , o sa pierzi meciul si dupa nu o sa iti povestim nimic
T)-Ok , ok
Bill o strangea din ce in ce mai tare , spunand...
B)- Vreau sa fii cu mine ... te iubesc ... esti prea frumoasa....NU MA POT ABTINE!
Jasmina il ruga sa inceteze , o durea , deja trecuse 10 minute .
J)- Terminate... ma doare...dar sa stii , ca o faci mai bine decat Tom...
Bill asta astepta sa auda , asa ca se oprisera , dupa , au stat asa pentru inca cateva minute , unul peste celalalt , tacuti , fara aer sa respire.
*Intre Timp Sus*
T)- Ba este ciudat nu se mai aude nimic de cateva minute , acum este pauza , merg sa verific.
Ge & Gu)- Venim si noi!
Tom cu Gustav si George au coborat jos in camera sa , iar cand deschid usa , Jasmina si cu Bill dormeau dezbracati unul peste celalalt.
T)- JASMINA!
J)- Hăă....?
T)- Ce e asta , nu pot sa cred ce ai facut !
B)- Nu e vina ei... heh , e vina mea!
T)- Bill cum ai putut face asta , si Jasmina de ce nu l-ai oprit !?
J)- Am incercat era prea puternic!! Si a inceput sa planga...
T)- Bill chiar nu credeam ca o sa faci asa ceva , inteleg ca nu ai o iubita dar ai intrecut orice masura acum! De acum nu vei mai vorbi cu mine timp de 3 saptamani .
B)- Haide ma m-a luat valul..
T)- Un cacat te-a luat , IESI AFARA!
Tom o ia de mana pe Jasmina si o aseaza in pat .
T)- Jasmina , explicam ce s-a intamplat.
J)- Eu stateam si ma uitam la un interview , iar Bill a venit la mani si a inceput sa ma sarute si sa ma stranga...
T)- Pe tine te iert dar pe el nu , de acum in colo i sa stai numai cu mine , ok?
J)- Ok...
Nu mai am idei dar pana diseara cred ca o sa scriu si capitolul 5 . Am de citit cateva carti si trebuia c-am vreo 5 capitole pe zi sa le termin intr-o saptamana ca o sa plec iar in alta tara saptamana viitoare .
Va pwp❤️