10. Bölüm: Her şey çözüldü (Final)

138 13 11
                                    

Felix: Ne demek 'Hyunjin senin abin'!?

Bay Lee: Senin o orospu annen beni Hyunjin' in babasıyla aldattı!

Felix: Hayır. Yalan söylüyorsun! ONADAN UZAKLAŞMAM İÇİN YALAN SÖLÜYORSUN!

Bay Lee: Öyle mi dersin Felix!?

Felix: SENİ DİNLEMEK İSTEMİYORUM!

O evden koşarak uzaklaştım. Hyunjin benim abim miyidi? Hayır asla olamaz!

Aklıma ilk gelen yere gittim yani Bay Hwang' ın evine. Bu durumun gerçekliğini sorgulamam lazımdı.

Ne kadar yorulduğumu hiç takmadan sadece koşuyordum. En sonunda Hwangların evinin görkemli çatısını gördüm. Sanki daha hızlı koşabiliyormuş gibi hızlanmaya çalıştım. En sonunda kapıya vardığımda kapının önünde duran korumalarla konuştum.

Felix: B-Ben Lee Felix. B-Bay Hwangla görüşmem lazım.

Nefesimi daha düzene sokamadan konuşmaya başladığım için bazı yerlerde kekeliyordum.

Koruma: Üzgünüm ama Lee ailesinden herhangi birinin girmesi yasak.

Felix: Lüften! Onunla konuşmam lazım!

Koruma: Üzgünüm ama Bay Hwang'ın emri böyle.

Felix: Lütfen onu arayın ve telefonu bana verin. Lütfen!

Koruma en sonunda dayanamamış olacak ki cebinden telefonu çıkardı ve Bay Hwang'ı aradı.

Koruma: Alo Hwang Bey? Burada sizinle görüşmek isteyen biri var. Adı Lee Felix.

Bay Hwang: ...

Koruma: Sizinle telefonda konuşmak istiyor efendim.

Bay Hwang: ...

Koruma: Peki efendim.

Telefonu bana uzattı. Ben de hemen alıp kulağıma dayadım.

Felix: Alo?

Bay Hwang: Neden benimle konuşmak istiyorsun?

Felix: Sadece bir şeyin gerçekliğini öğrenmek için.

Bay Hwang: Nedir o?

Felix: Bugün babam bana Hyunjin'in kardeşi olduğumu söyledi. Dediğine göre annem babamı sizinle aldatmış. Bu doğru mu?

Bay Hwang: Korumaya seni içeriye almasını söyle.

Telefonu kapattı. İşte o zaman daha da gerilmiştim.

Felix: Bay Hwang içeriye girmemi söyledi.

Koruma: Peki.

Telefonu korumaya geri verdim ve içeriye doğru yürüdüm. Bizim evimizden daha büyüktü burası. Her neyse. Şu anda takılmam gereken kısım burası değil.

Olabildiğince hızlı bir şekilde evin kapısına gittim ve kapıyı çaldım. Kapıyı bir kadın açtı. Sanırım evin hizmetçilerinden biriydi.

Hizmetçi: Merhaba Felix Bey. Hwang Bey sizi salonda bekliyor.

Hizmetçiyi takip etmeye başladım. Beni salona getirdi ve kendisi gitti. Salona girdiğimde tekli koltuklardan birine oturan Hwang Bey'i (?) gördüm.

Felix: Siz Bay Hwang'sınız değil mi?

Bay Hwang: Evet. Otur lütfen.

Hemen yanında duran üçlü koltuğu işaret etti. Bende gidip oturdum.

Felix: Soruma hala cevap vermediniz?

Bay Hwang: Ondan önce sana bir şey anlatmam gerekiyor.

Felix: Peki. Sizi dinliyorum.

Who Are You? -Hyunlix-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin