7. Bölüm: Sevgili olduğumuzu herkes öğrendi

133 13 5
                                    

kimseung

Sonunda kavga etmeden durabiliyoruz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonunda kavga etmeden durabiliyoruz. @leefelixx @hhyunjin @seochang @bangchn

5000 beğeni • 1000 yorum

Yorumlar

@yngjeongin: Lan o Felix değil mi?

@hanjisung: Felix ve Hyunjin aynı fotoğrafta!?
↪️ @bangchn: Bizde çok şaşkınız.
↪️ @hanjisung: Dm gel ve her şeyi dökül Chan.

@leeminho: Hyunjin sonunda her şeyi söyledin galiba?
↪️ @yngjeongin: Hyunjin yengeyi kaptı Minho. Senden de aynı performansı bekliyoruz.

@bangchn: İnsan çekmeden önce bir haber verir ya. @hhyunjin
↪️ @hhyunjin: Seungmin özellikle böyle çekmemi istedi. Benimle bir alakası yok.
↪️ @kimseung: Yalan.

@leefelixx: Neden haber vermeden çekiyorsunuz ya?
↪️ @kimseung: Bakmayan sensin.
↪️ @leefelixx: Haber verseydiniz de baksaydım.
↪️ @hhyunjin: Sevgilim ve arkadaşım kavga ediyor.

Fx: HYUNJİN!

Hj: Oha! O nasıl bağırmak?

Evde sadece ben, Hyunjin ve Seungmin vardık. İnstagram' dan Hyunjin' in yazdığı mesajı gördüğüm gibi yerimden sıçradım. Çünkü daha kimsenin haberi yoktu ve Hyunjin sevgili olduğumuzu gidip Seungmin' in attığı postun yorumlar kısmına yazmıştı.

Fx: Hyunjin mutfağa gel!

Hj: Geldim.

Şu anda gerçekten sinirliydim çünkü herkesin bu şekilde öğrenmesini istemezdim. Tezgaha yaslanarak Hyunjin' i bekledim. Mutfağın kapısında belirdiğinde kafamı yerden kaldırıp yüzüne baktım. Kapının yanında bana masum bir şekilde bakıyordu. Sanırım ona kızgın olduğumu fazlasıyla anlamıştı.

Hj: Felix?

Fx: Buraya gel.

Yanımı göstererek oraya gelmesini istedim. Hyunjin' de küçük adımlarla yanıma kadar geldi. Ellerini önünde birleştirmiş masum bir şekilde gözlerimin içine bakıyordu.

Hj: Neden sinirlisin?

Fx: Sence neden?

Hj: ...

Fx: Neden gidip Seungmin' in attığı postun yorumlarına sevgili olduğumuzu yazıyorsun?

Cümlemin sonuna doğru sesim daha da gürleşti.

Hj: Yazmadım ki!

Fx: Bu ne o zaman Hyunjin?

Elimdeki telefonun açık olan ekranını Hyunjin' e gösterdim. Ekranda postun yorumları açıktı.

Hj: Orada sevgili olduğumuz yazmıyor ki.

Who Are You? -Hyunlix-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin