"Αμέλια ξύπνα!"
Α: και κάπως έτσι αρχίζει ενα καινούριο και υπέροχο καλοκαίρι.
Φυσικά και τι περιμένετε αυτή η υπέροχη φωνή που μου λέει να ξυπνήσω είναι της μαμάς μου. Πριν από τρία χρόνια όταν όταν ήμουν ακόμη πρώτη γυμνασίου ο μπαμπάς μου είχε ένα τροχαίο ατύχημα και δυστυχώς πέθανε έτσι εγώ και η μαμά μου μετακομίσαμε στην Ισπανία. Μεσα σε όλη αυτη την αλλαγή έπρεπε και εγώ να αλλάξω σχολείο γι'αυτό για δύο χρονιές πήγα σε ένα σχολείο στο οποίο δεχομουν αρκετό εκφοβισμό σε σημεία που δεν γινόταν να αντέξω και άλλη μία χρονιά. Έτσι το μόνο σχολείο που υπήρχε κοντά μας ήταν ένα ιδιωτικό και αρκετά καλό σχολείο στο οποίο οταν πρωτοπήγα πίστευα πως θα πήγαιναν όλα πολύ καλά ,θα έβρισκα αμέσως φίλους και δεν θα είχα τις ίδιες συνθήκες με τότε.
Την πρώτη μέρα που πήγα εκεί ήταν κάπου στα μέσα της σχολικής χρονιάς οπότε είχα λίγους μήνες ακομα για να έρθει το καλοκαίρι. Στο σχολείου γνώρισα μόνο μια κοπέλα την Μάγκι, η οποία ήρθε αμέσως να μου μιλήσει και να με ξεναγήσει στο σχολείο. Τα παιδιά τις πρώτες μέρες ήταν αδιάφορα αν και δεν περίμενα κάτι διαφορετικό εκτός από τρεις κοπέλες η οποίες για κάποιο λόγο από την πρώτη στιγμή που με αντίκρισαν με κοιταγαν με ένα ύφος σαν να θέλουν να θέλουν να μου κάνουν κακό. Μήπως αυτό ήθελαν πραγματικά?
YOU ARE READING
Ένα καινούργιο καλοκαιρι
ChickLitΜια κοπελα που έχει περάσει δύσκολα χρόνια ξαφνικά όλα αλλάζουν την τελευταία μέρα του σχολείου και τον επόμενο μήνα του καλοκαιριού