τώρα αρχίζουν ή τελειώνουν?

6 1 0
                                    

Ήρθε η τελευταία μέρα άρα και το beach party του σχολείου. Ευτυχώς τα τρία κορίτσια δεν είχαν έρθει διότι κλείστηκαν σε αναμορφωτήριο γιατί καταδικάστηκαν για αυτο που μου έκανα επειδή πάλι καλά υπήρχαν και κάποια μαγαζιά τριγύρω που είχαν κάμερες. Ετσι ημουν πολύ αναμενόμενη λες και ποτέ δεν κινδύνεψε η ζωή μου αλλά λες και ξαφνικά όλα άλλαξαν και άρχισα μια καινούργια ζωή ενα "καινούργια εγώ". Όταν πήγα στο πάρτι είχα βάλει ένα καινούργιο υπέροχο μοβ μαγιό που αγόρασα. "Τέλειο αυτό το μαγιό, σου πάει πάρα πολύ" μου είπε ο Γκάμπριελ και ένιωσα την γη να πέφτει κάτω από τα πόδια μου. "Ευχαριστώ πολύ" του απάντησα και με πήρε αγκαλιά. Όλοι στο πάρτι πίστευαν πως κάτι γίνεται με εμένα και τον Γκάμπριελ και ρωτούσαν συνέχεια. "Τι είναι αυτά Αμέλια! Εμάς ποτέ περίμενες να μας τα πεις Ε!!" Μου είπε φωνάζοντας η Μάγκι πιστεύοντας ότι κάτι γίνεται με τον Γκάμπριελ και δεν της το έχω πει
"Πας καλά κοπέλα μου ότι και να γινόταν η πρώτη θα ήσουν που θα το μάθαινε ούτος ή άλλος δεν έχω ελπίδες με τον Γκάμπριελ όλες τον θέλουν." Της απάντησα

" Θα προσπεράσω αυτά που είπες και το μόνο που θα πω είναι ότι δες πώς σε κοιτάει!, Απλά λιώνει για εσένα αγάπη μου" είπε η Μάγκι
"Ε ΠΑΙΔΙΑ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!!" Μας φώναξε ο φίλος του Γκάμπριελ ο Έλιοτ.
Η Μάγκι σχεδόν όλη την ώρα του πάρτι κυνηγαγε τον Έλιοτ και προσπαθούσε να του πιασει κουβέντα. Είχε γίνει φανερό ότι τον θέλει και προσπαθούσε να κάνει τα πάντα για αυτόν ενώ αυτός την έγραφε κανονικότητα. Όχι ότι τον χαλαγε η Μάγκι απλά προσπαθούσε με όλες να το παίξει δύσκολος και πως τις έχει όλες άμα θέλει σε αντίθεση με τον Γκάμπριελ που είναι σαν τους πρίγκιπες στα παραμύθια απλά στην πραγματική ζωή. Νιώθω πολύ τυχερή που τον γνώρισα και πραγματικά θα έκανα όντως τα πάντα για αυτόν ώστε να τον κρατήσω μαζί μου και ίσως που ξέρεις να γίνει κάτι παραπάνω σήμερα. Είχε περάσει αρκετή ώρα που ήμασταν στο πάρτι και ήρθε η ώρα του χορού. "Μήπως θα ήθελες να χορέψεις μαζί μου?" Ναι λοιπόν το όνειρο μου γινόταν όντως πραγματικότητα, μου ζήτησε ο Γκάμπριελ να χορέψουμε ή δεν άκουσα καλά?
"Ναι εννοείται, αν και μην περιμένεις κάτι ιδιαίτερο" απάντησα χωρίς καν να σκεφτώ
"Θα σου μάθω εγώ αν και δεν έχω καμία αμφιβολία σίγουρα είσαι καλή χορεύτρια" πήρε το χέρι μου και πήγαμε σχεδόν στο κέντρο που ήταν όλοι να χορέψουμε. Εγώ επειδή πραγματικά δεν ήξερα να χορεύω και γινόταν και όλο αυτό με τον Γκάμπριελ καταλαβαίνετε πως σίγουρα δεν μπορούσα να συγκεντρωθω. Με πήρε από την μέση και μου είπε στο αυτί "θέλω να σου πω κάτι σοβαρό μετα" και μου έκλεισε το μάτι.
Α:"Τελικά ωραία χορέψαμε"
Γ:"ναι είδες εσύ που έλεγες ότι δεν ξέρεις, η καλύτερη ήσουν"
Α:"χαχα μπα υπάρχουν και καλύτερες, τι ήθελες να μου πεις πριν?"
Γ:"ναι κοίτα ξέρω ότι ίσως είναι νωρίς να το πω αλλά δεν νομίζω πως θα το μετανιώσω"
Α:"ωχ τι έγινε όλα καλά?"
Γ:" ναι όλα καλά απλά ξέρεις τελευταία είσαι το μόνο πράγμα που σκέφτομαι και το μόνο άτομο που θέλω να είμαι μαζί συνέχεια"
Α:" άρα εννο..."
Γ:" αυτό που κατάλαβες εννοώ θέλω να είμαστε μαζί"
Όπα τι το καταλάβατε όλοι αυτό? Μήπως να ξυπνήσω κάνω κάποιο λάθος αποκλείεται να έγιναν όλα τόσο απλά και τόσο εύκολα.
Γ:" λοιπόν?"
Α:" δεν θα στο κρύψω αλλά από την μέρα που με έσωσες από τα κορίτσια ξαφνικά όλα τα συναισθήματα μου άλλαξαν ξαφνικά για εσένα, ένιωσα ότι είσαι πραγματικά ένα άτομο που μπορώ να εμπιστεύομαι και να μου προσφέρει ασφάλεια" αυτή ήταν η τελευταία μου πρόταση μέχρι να κάνει το μεγάλο βήμα που ήταν να με φιλήσει. Πραγματικά έλεγα από μέσα πως κάτι έχω καταλάβει λάθος θα τελειώσει αυτη η μέρα και θα ξυπνήσω από ένα τέλειο όνειρο. Αμέσως έτρεξα και πήγα να βρω την Μάγκι και μαντέψτε ήταν και αυτή μαζί με τον Έλιοτ αλλά αυτοί απλά μίλαγαν.
"Μάγκι σόρρυ αλλά πρέπει να έρθεις επειγόντως μαζί μου είναι σοβαρό"
Μ:" Τι έγινε όλα καλά?"
Α:" ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΟΠΕΛΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΦΙΛΗΣΕ"
Μ:"Τι!!!!μου κάνεις πλάκα"
Α:" καμία το πιστεύεις πως είμαι μαζί με το άτομο που σου έλεγα ότι πεθαίνω και θα έκανα τα πάντα για αυτόν!"
Και κάπως έτσι η βραδιά τελείωσε και εγώ γύρισα σπίτι με τον Γκάμπριελ ώστε να πούμε και κάτι παραπάνω.

Πότε πέρασε ένας μήνας, αλλά να που ήρθε επιτέλους η μέρα που θα πάμε διακοπές μαζί με την Μάγκι τον Έλιοτ και τον Γκάμπριελ. Α ναι σωστά ξέχασα να ενημερώσω πως έχουμε άλλο ένα επιπλέον ζευγαράκι την Μάγκι και τον Έλιοτ. Ήταν αυτονόητο πως θα συνέβαινε κάτι τέτοιο αλλά νομίζαμε πως θα αργούσε. Παρόλα αυτά είπαμε ότι θα είναι πιο ήσυχα αν πάμε μόνο αυτά α παιδιά δηλαδή εμείς οι τέσσερις και θα ερχόταν μαζί μας και οι γονείς. Είχαμε πει πως θα κλείσουμε δικα μας δωμάτια και οι γονείς ξεχωριστά οπότε όλοι ξέρουμε πως όχι μόνο δεν κοιμομασταν αλλά όλοι θα πίστευαν ότι έχει ανοίξει καινούργιο κλαμπ. Κάτσαμε περίπου δύο εβδομάδες εκεί ήταν η τέλεια αποτοξίνωση ιδικά για εμένα με όλα αυτά που έχω περάσει τόσα χρόνια. Δεν μπορεί κανείς να καταλάβει πόσο υπέροχα πέρασα αυτές τις δύο εβδομάδες ήταν πραγματικά σαν η ζωή μου να άρχιζε τώρα ξέχασα ότι είχε γίνει και στο σχολείο και όλες τις δυσκολίες που είχα αντιμετωπίσει. Ίσως να μην τελείωσαν όλα εδώ και να υπάρχει κάτι καινούργιο και ακόμα καλύτερο που μπορεί να συμβεί. Εάν αυτή είναι η αρχή τότε μήπως να περιμένω περισσότερα?

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Jun 20, 2023 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Ένα καινούργιο καλοκαιριOnde histórias criam vida. Descubra agora