𝐂𝐀𝐋𝐋𝐀𝐆𝐇𝐀𝐍 : 𝐇𝐈𝐒 𝐒𝐎𝐔𝐋𝐌𝐀𝐓𝐄+
𝑴𝒊𝒎𝒑𝒊 𝒚𝒂𝒏𝒈 𝒉𝒂𝒅𝒊𝒓 𝒎𝒆𝒏𝒈𝒂𝒏𝒈𝒈𝒖 𝒍𝒆𝒏𝒂 𝒎𝒆𝒓𝒆𝒌𝒂. 𝑵𝒐𝒂𝒉 𝒅𝒂𝒏 𝑨𝒍𝒂𝒏𝒂 𝒎𝒆𝒏𝒚𝒂𝒏𝒈𝒌𝒂 𝒊𝒕𝒖 𝒉𝒂𝒏𝒚𝒂 𝒎𝒂𝒊𝒏𝒂𝒏 𝒕𝒊𝒅𝒖𝒓. 𝑵𝒂𝒎𝒖𝒏 𝒕𝒊𝒅𝒂𝒌.
𝑩𝒂𝒈𝒂𝒊𝒎𝒂𝒏𝒂 𝒋𝒊𝒌𝒂 𝒎𝒊𝒎𝒑𝒊 𝒋𝒂𝒅𝒊 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒊𝒕𝒊?
"𝑌𝑜𝑢!"
"𝑊ℎ𝑎𝑡?"
"𝐴𝑤𝑎𝑘𝑙𝑎ℎ 𝑙𝑒𝑙𝑎𝑘𝑖 𝑑𝑎𝑙𝑎𝑚 𝑚𝑖𝑚𝑝𝑖 𝑡𝑢. 𝐴𝑤𝑎𝑘 𝑡𝑎ℎ𝑢 𝑡𝑎𝑘 𝑏𝑒𝑡𝑎𝑝𝑎 𝑏𝑒𝑛𝑐𝑖𝑛𝑦𝑎 𝑠𝑎𝑦𝑎 𝑏𝑖𝑙𝑎 𝑝𝑒𝑟𝑙𝑢 ℎ𝑎𝑑𝑎𝑝 𝑚𝑖𝑚𝑝𝑖 𝑦𝑎𝑛𝑔 𝑠𝑎𝑚𝑎 𝑠𝑒𝑡𝑖𝑎𝑝 𝑚𝑎𝑠𝑎!"
"𝑆𝑜 𝑘𝑎𝑢 𝑓𝑖𝑘𝑖𝑟 𝑎𝑘𝑢 𝑏𝑎ℎ𝑎𝑔𝑖𝑎? 𝐻𝑢ℎ?"
+
"𝐼 ℎ𝑎𝑡𝑒 𝑦𝑜𝑢!"
"𝐼 ℎ𝑎𝑡𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜𝑜."
𝑴𝒆𝒓𝒆𝒌𝒂 𝒅𝒊𝒑𝒆𝒓𝒕𝒆𝒎𝒖𝒌𝒂𝒏 𝒏𝒂𝒎𝒖𝒏 𝒌𝒆𝒅𝒖𝒂𝒏𝒚𝒂 𝒕𝒂𝒌 𝒑𝒆𝒓𝒏𝒂𝒉 𝒂𝒌𝒖𝒓. 𝑨𝒅𝒂 𝒔𝒂𝒉𝒂𝒋𝒂 𝒑𝒆𝒓𝒌𝒂𝒓𝒂 𝒚𝒂𝒏𝒈 𝒎𝒆𝒏𝒋𝒂𝒅𝒊 𝒕𝒊𝒕𝒊𝒌 𝒌𝒆𝒑𝒂𝒅𝒂 𝒑𝒆𝒓𝒈𝒂𝒅𝒖𝒉𝒂𝒏. 𝑺𝒆𝒉𝒊𝒏𝒈𝒈𝒂𝒍𝒂𝒉 𝒐𝒓𝒂𝒏𝒈 𝒕𝒖𝒂 𝑵𝒐𝒂𝒉 𝒃𝒆𝒓𝒆𝒏𝒄𝒂𝒏𝒂 𝒎𝒆𝒏𝒈𝒂𝒉𝒘𝒊𝒏𝒌𝒂𝒏 𝒎𝒆𝒓𝒆𝒌𝒂 𝒃𝒆𝒓𝒅𝒖𝒂."𝑆𝑎𝑦𝑎 𝑡𝑎𝑘 𝑠𝑒𝑡𝑢𝑗𝑢. 𝑆𝑎𝑦𝑎 𝑡𝑎𝑘 𝑎𝑘𝑎𝑛 𝑘𝑎ℎ𝑤𝑖𝑛 𝑑𝑒𝑛𝑔𝑎𝑛 𝑎𝑤𝑎𝑘. 𝐹𝑢𝑙𝑙 𝑠𝑡𝑜𝑝."
"𝑁𝑜𝑎ℎ 𝑝𝑢𝑛 𝑡𝑎𝑘 𝑠𝑒𝑡𝑢𝑗𝑢 𝑑𝑒𝑛𝑔𝑎𝑛 𝑝𝑒𝑟𝑘𝑎ℎ𝑤𝑖𝑛𝑎𝑛 𝑛𝑖."
𝑾𝒂𝒍𝒂𝒖 𝒔𝒆𝒌𝒆𝒓𝒂𝒔 𝒎𝒂𝒏𝒂 𝒎𝒆𝒓𝒆𝒌𝒂 𝒎𝒆𝒏𝒐𝒍𝒂𝒌, 𝒎𝒆𝒓𝒆𝒌𝒂 𝒂𝒌𝒉𝒊𝒓𝒏𝒚𝒂 𝒅𝒊𝒋𝒐𝒅𝒐𝒉𝒌𝒂𝒏. 𝑴𝒆𝒏𝒋𝒂𝒅𝒊 𝒑𝒂𝒔𝒂𝒏𝒈𝒂𝒏 𝒔𝒖𝒂𝒎𝒊 𝒊𝒔𝒕𝒆𝒓𝒊 𝒃𝒖𝒌𝒂𝒏𝒍𝒂𝒉 𝒉𝒂𝒍 𝒚𝒂𝒏𝒈 𝒎𝒖𝒅𝒂𝒉. 𝑫𝒊𝒔𝒂𝒂𝒕 𝒎𝒆𝒓𝒆𝒌𝒂 𝒉𝒂𝒎𝒑𝒊𝒓 𝒌𝒆𝒑𝒂𝒅𝒂 𝒃𝒂𝒉𝒂𝒈𝒊𝒂, 𝒓𝒂𝒉𝒔𝒊𝒂 𝒚𝒂𝒏𝒈 𝒕𝒆𝒓𝒃𝒐𝒏𝒈𝒌𝒂𝒓 𝒌𝒆𝒎𝒃𝒂𝒍𝒊 𝒎𝒆𝒎𝒃𝒂𝒅𝒂𝒊 𝒓𝒖𝒎𝒂𝒉 𝒕𝒂𝒏𝒈𝒈𝒂.
"𝐽𝑎𝑑𝑖 𝑘𝑎𝑢 𝑓𝑖𝑘𝑖𝑟 𝑎𝑘𝑢 𝑝𝑒𝑚𝑏𝑢𝑛𝑢ℎ? 𝐻𝑎𝑛𝑦𝑎 𝑠𝑒𝑏𝑎𝑏 𝑘𝑎𝑢 𝑡𝑎ℎ𝑢 𝑠𝑒𝑠𝑢𝑎𝑡𝑢 𝑡𝑒𝑛𝑡𝑎𝑛𝑔 𝑑𝑖𝑟𝑖 𝑎𝑘𝑢 𝑡𝑎𝑘 𝑏𝑒𝑟𝑚𝑎𝑘𝑠𝑢𝑑 𝑘𝑎𝑢 𝑏𝑜𝑙𝑒ℎ 𝑏𝑢𝑎𝑡 𝑘𝑒𝑠𝑖𝑚𝑝𝑢𝑙𝑎𝑛 𝑚𝑒𝑙𝑢𝑟𝑢."
"𝐴𝑤𝑎𝑘 𝑙𝑎ℎ𝑖𝑟 𝑑𝑎𝑙𝑎𝑚 𝑘𝑒𝑙𝑢𝑎𝑟𝑔𝑎 𝑝𝑒𝑚𝑏𝑢𝑛𝑢ℎ! 𝐷𝑎𝑟𝑎ℎ 𝑦𝑎𝑛𝑔 𝑚𝑒𝑛𝑔𝑎𝑙𝑖𝑟 𝑑𝑎𝑙𝑎𝑚 𝑡𝑢𝑏𝑢ℎ 𝑎𝑤𝑎𝑘 𝑑𝑎𝑟𝑎ℎ 𝑝𝑒𝑚𝑏𝑢𝑛𝑢ℎ!"
"𝐵𝑎𝑔𝑎𝑖𝑚𝑎𝑛𝑎 𝑝𝑢𝑙𝑎𝑘 𝑑𝑒𝑛𝑔𝑎𝑛 𝑘𝑎𝑢? 𝐵𝑢𝑘𝑎𝑛 𝑘𝑎𝑢 𝑗𝑢𝑔𝑎 𝑠𝑒𝑜𝑟𝑎𝑛𝑔 𝑝𝑒𝑚𝑏𝑢𝑛𝑢ℎ 𝐴𝑙𝑎𝑛𝑎?"
"𝐾𝑎𝑢 𝑑𝑎ℎ 𝑙𝑎𝑛𝑔𝑔𝑎𝑟 𝑠𝑎𝑙𝑎ℎ 𝑠𝑎𝑡𝑢 𝑑𝑎𝑟𝑖 𝑝𝑒𝑟𝑎𝑡𝑢𝑟𝑎𝑛 𝑘𝑒𝑙𝑢𝑎𝑟𝑔𝑎 𝑘𝑎𝑚𝑖"
"𝐴𝑝𝑎 𝑚𝑎𝑘𝑠𝑢𝑑 𝑎𝑤𝑎𝑘?"
"𝐾𝑎𝑢 𝑏𝑒𝑟𝑠𝑢𝑏𝑎ℎ𝑎𝑡 𝑑𝑒𝑛𝑔𝑎𝑛 𝑚𝑢𝑠𝑢ℎ!"
+
"𝑃𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒... 𝐷𝑜𝑛'𝑡 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒 𝑚𝑒"
"𝐺𝑜𝑜𝑑𝑏𝑦𝑒 𝑚𝑦 𝑑𝑎𝑟𝑙𝑖𝑛𝑔. 𝐼 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢. 𝑇𝑒𝑡𝑎𝑝 𝑙𝑒𝑡𝑎𝑘𝑘𝑎𝑛 𝑎𝑘𝑢 𝑑𝑎𝑙𝑎𝑚 ℎ𝑎𝑡𝑖 𝑘𝑎𝑢."
---
𝐍𝐎𝐀𝐇 × 𝐀𝐋𝐀𝐍𝐀
"𝑴𝒖𝒏𝒈𝒌𝒊𝒏 𝒎𝒆𝒎𝒂𝒏𝒈 𝒃𝒆𝒏𝒂𝒓 𝒃𝒂𝒉𝒂𝒈𝒊𝒂 𝒊𝒕𝒖 𝒉𝒂𝒏𝒚𝒂 𝒎𝒊𝒎𝒑𝒊."
YOU ARE READING
CALLAGHAN : HIS SOULMATE | 𝐎𝐆
RomanceHis Series Volume 1 Noah Callaghan | Alana Gabriela Seth 𝑀𝑢𝑛𝑔𝑘𝑖𝑛 𝑚𝑒𝑚𝑎𝑛𝑔 𝑏𝑒𝑛𝑎𝑟 𝑏𝑎ℎ𝑎𝑔𝑖𝑎 𝑖𝑡𝑢 ℎ𝑎𝑛𝑦𝑎 𝑚𝑖𝑚𝑝𝑖