(bir ay önce)
hyunjin yanında oturan sevgilisinin telefonu sıkıca tutmasını ve nefeslerini düzenlemesini beklerken ellerini, oğlanın beline dolamıştı. yaklaşık on dakika kadar önce chan'a mesaj atmışlardı fakat chan hâlâ seungmin'in mesajına dönmemişti. bu seungmin'i korkutmanın yanında üzüyordu da. çünkü abisi haftalardır ona ulaşmaya çalışıyordu fakat şimdi seungmin'in mesajına dönmemesi siyah saçlı çocukta üzüntüye sebep oluyordu.
"kesin küstü bana. benden nefret ediyor, ömür boyu konuşmayacak bir daha benimle."
"seungmin, bana bak." hyunjin'in uyarısıyla seungmin sevgilisine döndü. hyunjin seungmin'in yanağına hızlı bir öpücük vermiş ve gözlerinin içine bakarak konuşmaya başlamıştı. "daha dün bana minho hakkındaki neler söylediğini hatırlamıyor musun? bir saat önce ne kadar gergin olduğumu sonra senin beni nasıl sakinleştirdiğini?"
seungmin yavaşça kafa sallarken sol gözünden bir damla gözyaşı akmıştı. hyunjin, seungmin'in belindeki ellerinden birini çekti ve baş parmağıyla gözyaşını sildi. devam etti sonra konuşmasına, "insan gergin oluyor seungmin, çok normal şuan kötü hissetmen ama lütfen kendine, o güzel zihnini yoracak şeyler düşünme. chan'ın sana ne kadar çok değer verdiğini biliyoruz, bu şekilde düşündüğünü hissetseydi çok üzülürdü."
seungmin tam konuşmaya başlayacağı sırada elindeki telefonu çalmıştı. hemen telefonu açıp da karşı tarafta chan'ın sesini duyduğunda durdurduğu gözyaşları tekrar akmaya başladı.
chan ve seungmin telefonda yaklaşık bir saat konuştular ve bu sürede biri kore'de, diğeri ise avustralya'da çokça gözyaşı döktü. seungmin babasının hasta olduğunu, tam sınav dönemine denk geldiği için ailesinin onun öğrenmesini istemediğini öğrendi. babasının her geçen gün daha iyiye gittiğini, chan ve changbin'in iki ay sonra kore'ye döneceğini öğrendi. hyunjin bütün bu konuşmalar olurken seungmin'in elini hiç bırakmadı, kilometrelerce ötede changbin de aynı şeyi chan için yaptı.
cok kisa oldu biliyorum . normalde bu bolumde instagramlarina yer verecektim fakat telefonu kapadim ne zaman acarim bilmiorum . tabletten de bu kadar oluyo maalsf.
dun gece fik okuyodum ve dedim ki lan ditto nasil 4k okunmus olabilir bi kendimi sorguladkm hesaba girdim ve CIDDEN 4k olmusuz amkk?? gecmisiz bile 😦😦
bu ikisinin barismasini da text yazicaktim ama iste .
sizi cok seviyom bu arada . 😔😔😔🤍🤍🤍❤️🩹❤️🩹❤️🩹
SON BI SEY uctur cok kisa oluyo bolumler gormek istediginiz bisi varsa luutfen soyleyin de yazmaya calisayim . optum bay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ditto, minsung ✓
FanfictionKendim aşkın bir tanımını yapsaydım, dört duvarı olmayan ev derdim. Huzur dolmak derdim, bir insanın seni her halinle kabul edebileceği, ortada gerçek bir bağlılığın söz konusu olduğu durum diye tanımlardım aşkı. Minho, ben aşık olmaya başladım sanı...