Giriş

93 3 3
                                    

Geçmiş: 8 Ağustos 2006

Bir anda bastıran yağmur ile attığı adımlarını daha da hızlandırdı. Her adıma bir küfür sığdırıyordu. Kaldırımlarda ses çıkaran topuklularını düşmemek için eline aldı ve daha fazla ıslanmamak adına koşmaya basladi. Hoş daha ne kadar ıslana bilirdi bilmiyordu. İç çamaşırları na kadar su olmuştu yahu!.

Ciğerlerinin daha fazla koşmaya izin vermeyeceğini anlayınca bir durağa oturup hem yağmurun dinmesini bekledi hem de kendi dinlenmeye başladı. Geç kalmıştı işte tam da arabası bozulacak zamanı bulmuştu. Vakit bulduğunda ilk işi onu tamirciden almak olacaktı. Biraz daha soluklanıp saatine baktı. Bir yandan ise " inşallah gitmemişlerdir " diye dua ediyordu.

Sonunda restorana vardığında masalara şöyle bir göz gezdirdi. İçeride bir çok kişi vardı ama aralarından hiçbiri anlaşma yapacağı insanlar değildi. Yanına gelen garsona Alkım şirketi ile olan randevularını hatırlattı. Arif Bey sizi çok bekledi ve de gelmeyince "söyle o Lara Hanıma anlaşma iptal ben sorumsuz insanlarla çalışmam" dedi ve restorandan ayrıldı.

Bunları duyan Lara milyon dolarlık işi batırmasıyla kendini sokağa attı. Türkiye' nin ileri gelen makyaj markası ile yapılan büyük bir işti. Alkım ve İye şirketlerin ortak çalışmaları sonucunda yeni bir parfüm üretilecekti. Tabi kendi bu fırsatı eliyle tepmeden önce. Daha yarım saat önce bardaktan boşanırcasına yağan yagmur yerini çiselemeye bırakmıştı. Yağmur bile Lara' ya karşıydı. Bugün hayatının en kötü günü olsa gerekti zaten daha ne yaşayabilirdi ki.

Dalgın dalgın sokakta gezinirken babasına olanları nasıl anlatacağını düşünüyordu. İçten içe kendine de kızıyordu. Keşke bir saat daha erkenden çıksaydım diye. Ne zaman aktığını bilemediği göz yaşları yağmurla birlikte karışırken etraf git gide bulanıklaşmaya başlıyordu. Göz kapaklarını kapattıkça bir yeni damla daha geliyor ve her seferinde gözlerini acıtıyordu. Evine giden köşeden tam dönerken olanlar oldu. Genç kızın son gördügü kendine yaklaşmakta olan araba farları ve ben buradayım diye bağıran lastik sesleriydi. Sonrası malum...

××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

İlk hikayem ve yanlışlar olabilir kusura bakmayın. Değişik bir kurgu olacağına inanıyorum. Votelerseniz sevinirim.

KOMA!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin