Astronomy (Conan Gray)- "𝐈𝐭'𝐬 𝐚𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐨𝐦𝐲, 𝐰𝐞'𝐫𝐞 𝐭𝐰𝐨 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝𝐬 𝐚𝐩𝐚𝐫𝐭"
I wanna be your girlfriend (girl in red)- "𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐧𝐚 𝐛𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝, 𝐈 𝐰𝐚𝐧𝐧𝐚 𝐤𝐢𝐬𝐬 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐥𝐢𝐩𝐬"
I Wanna Be Yours (Arctic Monkeys)- "𝐖𝐚𝐧𝐧𝐚 𝐛𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫𝐬"
Matilda (Harry Styles)- "𝐘𝐨𝐮 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭 𝐨𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐨𝐰𝐧"
Flowers In Your Hair (The Lumineers)- "𝐒𝐨 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐈 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐈 𝐜𝐚𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐨 𝐚𝐭𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭𝐢𝐯𝐞"
Sarah (Alex g)- "𝐈 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐛𝐞 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐈 𝐚𝐦 𝐬𝐭𝐮𝐜𝐤 𝐢𝐧 𝐚 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦"
The Other Woman (Lana Del Rey)- "𝐓𝐡𝐞 𝐎𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐖𝐨𝐦𝐚𝐧"
mirrorball (Taylor Swift)- "𝐘𝐨𝐮'𝐥𝐥 𝐟𝐢𝐧𝐝 𝐦𝐞 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐭𝐚𝐥𝐥𝐞𝐬𝐭 𝐭𝐢𝐩𝐭𝐨𝐞𝐬 𝐒𝐩𝐢𝐧𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐡𝐢𝐠𝐡𝐞𝐬𝐭 𝐡𝐞𝐞𝐥𝐬, 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐒𝐡𝐢𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮"
invisible string (Taylor Swift)- "𝐈𝐬𝐧'𝐭 𝐢𝐭 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐨 𝐩𝐫𝐞𝐭𝐭𝐲 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐚𝐥𝐥 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐢𝐧𝐯𝐢𝐬𝐢𝐛𝐥𝐞 𝐬𝐭𝐫𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐭𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮"
Million Dollar Man (Lana Del Rey)- "𝐎𝐧𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐧𝐞𝐲, 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐰𝐨 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐰"
Lovers Rock (TV girl)- "𝐖𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫𝐬 𝐭𝐚𝐥𝐤 𝐰𝐞 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐥𝐢𝐬𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐫𝐬 𝐫𝐨𝐜𝐤"
Say yes to heaven (Lana Del Rey)- "𝐒𝐚𝐲 𝐲𝐞𝐬 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐚𝐯𝐞𝐧 𝐬𝐚𝐲 𝐲𝐞𝐬 𝐭𝐨 𝐦𝐞"
Reflections (The Neighborhood)- "𝐌𝐚𝐲𝐛𝐞 𝐢𝐭'𝐬 𝐚 𝐛𝐥𝐞𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐝𝐢𝐬𝐠𝐮𝐢𝐬𝐞"
Pretty When You Cry (Lana Del Rey)- "𝐈'𝐦 𝐩𝐫𝐞𝐭𝐭𝐲 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐈 𝐜𝐫𝐲"
Possibility (Lykke Li)- "𝐓𝐡𝐞𝐫𝐞'𝐬 𝐚 𝐩𝐨𝐬𝐬𝐢𝐛𝐢𝐥𝐢𝐭𝐲 𝐈 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝'𝐯𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐧"
Brooklyn Baby (Lana Del Rey)- "𝐈'𝐦 𝐚 𝐁𝐫𝐨𝐨𝐤𝐥𝐲𝐧 𝐛𝐚𝐛𝐲"
The Night We Met (Lord Huron)- "𝐓𝐚𝐤𝐞 𝐦𝐞 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐰𝐞 𝐦𝐞𝐭"
Love Of My Life (Harry Styles)- "𝐎𝐡 𝐛𝐚𝐛𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐟 𝐦𝐲 𝐥𝐢𝐟𝐞"
Falling (Harry Styles)- "𝐖𝐡𝐚𝐭 𝐚𝐦 𝐈 𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐟 𝐈'𝐦 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝"
Vienna (Billy Joel)- "𝐒𝐥𝐨𝐰 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐢𝐧𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐛𝐞 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐧𝐚 𝐛𝐞 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐭𝐢𝐦𝐞"
Art Deco (Lana Del Rey)- "𝐘𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐬𝐨 𝐚𝐫𝐭 𝐝𝐞𝐜𝐨"
august (Taylor Swift)- "𝐀𝐮𝐠𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐥𝐢𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚 𝐦𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐢𝐦𝐞"
New Romantics (Taylor Swift)- "𝐁𝐚𝐛𝐲, 𝐰𝐞'𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐰 𝐫𝐨𝐦𝐚𝐧𝐭𝐢𝐜𝐬"
Style (Taylor Swift)- "𝐖𝐞 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐠𝐨 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐬𝐭𝐲𝐥𝐞"
Lover (Taylor Swift)- "𝐀𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞'𝐬 𝐚 𝐝𝐚𝐳𝐳𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐚𝐳𝐞, 𝐚 𝐦𝐲𝐬𝐭𝐞𝐫𝐢𝐨𝐮𝐬 𝐰𝐚𝐲 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐞𝐚𝐫"
(Not fully complete bc I may add more songs)
YOU ARE READING
𝐔𝐧𝐫𝐞𝐪𝐮𝐢𝐭𝐞𝐝- 𝐀𝐧𝐭𝐡𝐨𝐧𝐲 𝐁𝐫𝐢𝐝𝐠𝐞𝐫𝐭𝐨𝐧 𝐱 𝐟𝐞𝐦!𝐨𝐜
RomanceEver since Charity Turner befriended Daphne Bridgerton when they were younger, Charity couldn't help but develop a slight crush on the eldest Bridgerton; Anthony. As the girls grew older the crush on Anthony only blossomed even more. Now that the ne...