Ev çok eskiydi. Girişte tahta bir beşik vardı. Birden yüksek gürültüde bir ses çıktı. Kapı büyük bir şiddetle kapandı. Kapıyı zorluyorduk. Ama açılmıyordu. Işıklar açılıp kapanmaya başladı. Sonra bir ses orkunun sesi Bu "BENİ KURTARIN" ve bir ses daha
"İNTİKAM ALINACAK"
Okan
-imdaaat
Cihan:
-ne istiyorsun
Ev çok büyüktü. Girişin yanındaki küçük odaya girdim. Okan ve cihan yerinden kıpırdamıyordu. Odada siyah beyaz bir televizyon vardı. Yavaş yavaş içeri girdim. Birden televizyon açıldı. Korksamda aldırmadım. galiba cihan ve okan yukarı çıktı. Onların yanına gidecektim. Kapıya yöneldim. Birden kapı üstüme kapandı. Korktum. Büyük bir çığlık attım. Ama kimse duymuyordu. Bir fotoğraf gördüm. Otostop çeken amca ve birkaç tane karaltı vardı. Arkasında "ZEHRİ CİN KABİLESİ YENİ ÜYELERİ 1926"
-nasıl yani bu adam cin mi
Diye düşünürken bizim çocukların çığlık seslerini duydum. Kapıyı biraz zorladım ve açtım. Yukarı çıktım. O o otostop çeken amca orkunu bağlamışdı. Orkun baygındı çok kalın bir sesle "İNTİKAM ALINACAK" dedi.
-Orkun uyan
Cin:
-uyanamıyacak hepinizi ölüceksiniz
Odadan çıktım okan ve cihan yatak odasındaydı. Feci bir şekilde dayak yemişlerdi. Gözlerim yaşlarla doldu çocuk gibi ağlıyordum. Okan'a temas etmemle beraber. Tanımlayamadıgim bir güç beni duvardan duvara atıyordu. Sesler geliyordu "İNTİKAM ALINACAK" kahrolasıca intikam ne zaman bitecekti? İki yanımdan birer yumruk salladı ve bayıldım. Uyandığımda Orkun ve cihan baygındı. Bir şekilde onları uyandırdım. iplerden çözülemiyorduk. Sonunda çözüldük. Orkun'u da çözdük. Bu sefer köyden çıkmayı başardık. Son 1 haftadır yaşadıklarımız. Normal değildi. Hele Orkun çok acı çekmişti. Bütün olan biteni ona anlattık. Bize "o gece duştan çıkan ben değildim. Ben o gün sahilde yürürken Cinler tarafından kaçırıldım" dedi hepimiz şok olduk.
Okan:
-arkadaşlar hala o yurtta kalmayı düşünmüyorsunuz değilmi?
Ben:
-Hayır tabiki
Orkun:
-bir kaç eşya alıp bir ev tutarız. Bu fikir hepimizin hoşuna gitti. Sonunda yurdun önüne geldik.