18 𝖸𝖾𝖺𝗋𝗌 𝗅𝖺𝗍𝖾𝗋

84 15 10
                                    

❤️«•»❤️

✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩

Nᴏᴡ Rᴀʜᴜʟ ᴡᴀs 21 ᴀɴᴅ ɢᴏᴇs ᴛᴏ ᴄᴏʟʟᴇɢᴇ. Hᴇ ᴡᴀs ᴀ ʙʀɪʟʟɪᴀɴᴛ ᴍᴀᴛʜ sᴛᴜᴅᴇɴᴛ, ᴛᴏᴘᴘᴇʀ ᴏғ ᴛʜᴇ ᴄᴏʟʟᴇɢᴇ. Iᴛ ᴡᴀs Rᴀᴠɪ's (ʜɪs ʙɪɢ ʙʀᴏᴛʜᴇʀ) ʙɪʀᴛʜᴅᴀʏ. Tʜᴇʀᴇ ᴘᴀʀᴇɴᴛs ᴅᴇᴄɪᴅᴇᴅ ᴛᴏ ᴄᴇʟᴇʙʀᴀᴛᴇ ʜɪs 23ʀᴅ ʙɪʀᴛʜᴅᴀʏ.Rᴀᴠɪ ᴡᴀs ᴅᴏɪɴɢ ʜɪs 3ʀᴅ ʏᴇᴀʀ ɪɴ sᴄɪᴇɴᴄᴇ, ᴀɴᴅ ᴡᴀs ɴᴏᴛ ᴋɴᴏᴡɪɴɢ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛʜᴇ ᴇᴠᴇɴɪɴɢs ᴄᴇʟᴇʙʀᴀᴛɪᴏɴ, ᴛʜᴀɢ ᴅᴀʏ ʀᴀᴠɪ ᴛᴏᴏᴋ ᴀ ʟᴇᴀᴠᴇ ғʀᴏᴍ ᴛʜᴇ ᴄᴏʟʟᴇɢᴇ ᴛᴏ ᴍᴀɴᴀɢᴇ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴄᴏʀᴀᴛɪᴏɴ. Tʜᴇɴ ʜᴇ ɪɴᴠɪᴛᴇᴅ ᴀʟʟ ʜɪs ғʀɪᴇɴᴅs ᴀɴᴅ ʜɪs ʙʀᴏᴛʜᴇʀ's ғʀɪᴇɴᴅs ɪɴ ᴛʜᴇ ᴇᴠᴇ. Wʜᴇɴ ʀᴀᴠɪ ᴄᴀᴍᴇ ʙᴀᴄᴋ ғʀᴏᴍ ᴄᴏʟʟᴇɢᴇ ʜᴇ sᴀᴡ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴄᴏʀᴀᴛɪᴏɴ ᴀɴᴅ ᴡᴀs sᴜʀᴘʀɪsᴇᴅ ʙʏ ᴛʜɪs. Tʜᴇɴ Rᴀʜᴜʟ sᴀɪᴅ ʙʜᴀɪʏᴀ(ʙʀᴏᴛʜᴇʀ) ɪᴛ ɪs ғᴏʀ ʏᴏᴜ, ᴀɴᴅ ᴍᴀɴʏ ᴍᴀɴʏ ʀᴇᴛᴜʀɴs ᴏғ ᴛʜᴇ ᴅᴀʏ, ʀᴀᴠɪ sᴀɪᴅ" ʏᴏᴜ ʀᴇᴍᴇᴍʙᴇʀ ᴍʏ ʙɪʀᴛʜᴅᴀʏ?", Rᴀʜᴜʟ sᴀɪᴅ ʙʜᴀɪʏᴀ ʜᴏᴡ ᴄᴀɴ ɪ ғᴏʀɢᴏᴛ ʏᴏᴜʀ ʙɪʀᴛʜᴅᴀʏ. Iɴ ᴛʜᴇ ᴇᴠᴇɴɪɴɢ ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ ᴄᴀᴍᴇ, ᴀɴᴅ ᴛʜᴇʏ ᴅɪᴅ ᴅᴀɴᴄɪɴɢ, sɪɴɢɪɴɢ ᴇᴛᴄ, ᴛʜᴇɴ ʀᴀᴠɪ ᴄᴜᴛ ᴛʜᴇ ᴄᴀᴋᴇ ᴀɴᴅ ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ ʜᴀᴅ ᴛʜᴇɪʀ ᴅɪɴɴᴇʀ, ᴀɴᴅ ᴡᴇɴᴛ ʜᴏᴍᴇ. Nᴇxᴛ ᴅᴀʏ ᴡʜᴇɴ ʀᴀᴠɪ ᴀɴᴅ ʀᴀʜᴜʟ ᴡᴀs ɢᴏɪɴɢ ᴛᴏ ᴛʜᴇɪʀ ᴄᴏʟʟᴇɢᴇ, ʀᴀʜᴜʟ sᴏᴍᴇ ʙᴏʏs ᴅɪsᴛᴜʀʙɪɴɢ ᴀ ɢɪʀʟ, ʜᴇ ᴀɴᴅ ʀᴀᴠɪ ᴡᴇɴᴛ ᴛʜᴇʀᴇ ᴀɴᴅ sᴀɪᴅ ᴛʜᴇᴍ ᴛᴏ sᴛᴏᴘ, ᴛʜᴇɴ ᴛʜᴇʏ ɴᴏᴛɪᴄᴇᴅ ᴛʜᴀᴛ ᴛʜᴇ ʙᴏʏs ᴡᴇʀᴇ ᴏғ ᴛʜᴇɪʀ ᴄᴏʟʟᴇɢᴇ, ᴅᴏɪɴɢ 3ʀᴅ ʏᴇᴀʀ, ʀᴀᴠɪ ᴡᴀs ᴋɴᴏᴡɪɴɢ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛʜᴇᴍ, ʀᴀᴠɪ sᴀɪᴅ ᴛʜᴇᴍ ᴘʟᴇᴀsᴇ ᴅᴏ ɴᴏᴛ ᴅᴏ ᴛʜɪs ʏᴏᴜ ᴀʟʟ ᴀʀᴇ ғʀᴏᴍ ᴀ ʀᴇsᴘᴇᴄᴛғᴜʟ ғᴀᴍɪʟʏ, ᴛʜᴇɴ ᴏɴᴇ ʙᴏʏ ғʀᴏᴍ ᴛʜᴇᴍ sʜᴏᴜᴛᴇᴅ ᴀɴᴅ sᴀɪᴅ ɪғ ᴡᴇ ᴡɪʟʟ ɴᴏᴛ sᴛᴏᴘ ᴡʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ᴡɪʟʟ ᴅᴏ ʙᴇᴀᴛ ᴜs, ᴀʜ ɪ ᴅᴏ ɴᴏᴛ ᴛʜɪɴᴋ ʏᴏᴜ ᴄᴀɴ ᴅᴏ ɪᴛ, ᴛʜᴇɴ sʟᴏᴡʟʏ sʟᴏᴡʟʏ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ɢᴀᴛʜᴇʀᴅ ᴛʜᴇʀᴇ ᴀɴᴅ sᴀᴛʀᴛᴇᴅ ᴛᴀᴋɪɴɢ sɪᴅᴇ ᴏғ ʀᴀʜᴜʟ ᴀɴᴅ ʀᴀᴠɪ, ᴛʜᴇ ʙᴏʏs ᴡᴇɴᴛ ғʀᴏᴍ ᴛʜᴇʀᴇ, ᴀɴᴅ sᴀɪᴅ ᴡᴇ ᴡɪʟʟ sᴇᴇ ʏᴏᴜ ᴀɴᴅ ʏᴏᴜʀ sᴍᴀʟʟ ʙʀᴏᴛʜᴇʀ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴄᴏʟʟᴇɢᴇ ᴀɴᴅ ᴡᴇɴᴛ. Tʜᴇ ɢɪʀʟ ᴛʜᴀɴᴋᴇᴅ ᴛʜᴇᴍ ғᴏʀ ᴛʜɪs ɴɪᴄᴇ ʙᴇʜᴀᴠɪᴏᴜʀ, sʜᴇ ᴀsᴋᴇᴅ ʀᴀᴠɪ ᴡɪʟʟ ʏᴏᴜ ʙᴇ ᴍʏ ғʀɪᴇɴᴅ? Rᴀᴠɪ sᴀɪᴅ ʏᴇs sᴜʀᴇ ɪ ᴀᴍ ʀᴀᴠɪ ᴀɴᴅ ʏᴏᴜ? Sʜᴇ sᴀɪᴅ ɪ ᴀᴍ sᴜɴᴇɴᴀ, ᴡᴇ ᴀʀᴇ ɪɴ sᴀᴍᴇ ᴄᴏʟʟᴇɢᴇ ʙᴜᴛ ɪ ᴀᴍ ᴀ ᴍᴀᴛʜ sᴛᴜᴅᴇɴᴛ, ʜᴇ sᴀɪᴅ ᴏᴋᴀʏ ᴛʜᴀᴛ ɪs ᴡʜʏ ɪ ʜᴀᴠᴇ ɴᴇᴠᴇʀ sᴇᴇɴ ʏᴏᴜ.



ғʀᴏᴍ ᴛʜᴇ ɴᴇxᴛ ᴅᴀʏ ʀᴀᴠɪ ᴀɴᴅ sᴜɴᴇɴᴀ sᴛᴀʀᴛᴇᴅ ɢᴏɪɴɢ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴄᴏʟʟᴇɢᴇ, ᴜsᴇᴅ ᴛᴏ ᴍᴇᴇᴛ ɪɴ ᴛʜᴇ ғʀᴇᴇ ʟᴇᴄᴛᴜʀᴇs. Oɴᴇ ᴅᴀʏ ᴡʜᴇɴ ʀᴀʜᴜʟ ᴡᴀs ᴇɴᴛᴇʀɪɴɢ ᴛʜᴇ ᴄᴏʟʟᴇɢᴇ ɢᴀᴛᴇ sᴏᴍᴇᴏɴᴇ ʜɪᴛ ʜɪᴍ ʜᴀʀᴅ ɪɴ ʜɪs ʙᴀᴄᴋ ʜᴇᴀᴅ ᴀɴᴅ ʜᴇ ᴡᴀs ғᴀɪɴᴛᴇᴅ. Sᴏᴍᴇ ᴏғ ʜɪs ғʀɪᴇɴᴅs sᴀᴡ ʜɪs ʟʏɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴄᴀᴍᴇ ʀᴜɴɴɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴛᴏᴏᴋ ʜɪᴍ ᴛᴏʜ ᴛʜᴇ ᴘʀɪɴᴄɪᴘᴀʟ ᴏғғɪᴄᴇ ғʀᴏᴍ ᴛʜᴇʀᴇ ᴛʜᴇ ᴘʀɪɴᴄɪᴘᴀʟ sᴇɴᴛ ʜɪᴍ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ʜᴏsᴘɪᴛᴀʟ, ʜɪs ʜᴇᴀᴅ ᴡᴀs ʙʟᴇᴇᴅɪɴɢ ᴀ ʟᴏᴛ ᴡʜᴇɴ ᴛʜᴇ ᴅᴏᴄᴛᴏʀs sᴀᴡ ᴛʜɪs ᴛʜᴇʏ sᴀɪᴅ ʜᴇ ʜᴀs ᴀ sᴇʀɪᴏᴜs ɪɴᴊᴜʀʏ ᴀɴᴅ ɴᴇᴇᴅ ᴛᴏ ᴅᴏ ᴏᴘᴇʀᴀᴛɪᴏɴ ʜɪs ғʀɪᴇɴᴅs sᴀɪᴅ ʏᴇs ᴀᴅᴍɪᴛ ʜɪᴍ ᴡᴇ ᴡɪʟʟ ɪɴғᴏʀᴍ ʜɪs ᴘᴀʀᴇɴᴛs. Hɪs ғʀɪᴇɴᴅs ғɪʀsᴛ ɪɴғᴏʀᴍᴇᴅ ʜɪs ᴘᴀʀᴇɴᴛs ʀᴀᴠɪ, ʜᴇ ᴡᴀs ᴀᴛᴛᴇɴᴅɪɴɢ ᴀ ʟᴇᴄᴛᴜʀᴇ ʙᴜᴛ ʟᴇғᴛ ɪᴛ ᴀɴᴅ ᴡᴇɴᴛ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ʜᴏsᴘɪᴛᴀʟ ᴀʟᴏɴɢ ᴡɪᴛʜ ʜɪs ᴘᴀʀᴇɴᴛs, ᴡʜᴇɴ ᴛʜᴇʏ ᴀʀʀɪᴠᴇᴅ sᴛɪʟʟ ᴛʜᴇ ᴏᴘᴇʀᴀᴛɪᴏɴ ᴡᴀs ɢᴏɪɴɢ ᴀғᴛᴇʀ ᴀᴘᴘʀᴏx ᴏɴᴇ ʜᴏᴜʀ ᴛʜᴇ ᴅᴏᴄᴛᴏʀ ᴄᴀᴍᴇ ᴏᴜᴛ ғʀᴏᴍ ᴛʜᴇ ᴏᴘᴅ, ʜɪs ᴘᴀʀᴇɴᴛs, ғʀɪᴇɴᴅs ᴀɴᴅ ʀᴀᴠɪ ᴀsᴋᴇᴅ ʜᴏᴡ ɪs ʜᴇ? ᴛʜᴇ ᴅᴏᴄᴛᴏʀ sᴀɪᴅ ʜᴇ ɪs ᴏᴜᴛ ᴏғ ᴅᴀɴɢᴇʀ ɴᴏᴡ ʙᴜᴛ ᴅᴏ ɴᴏᴛ ᴛᴀʟᴋ ᴛᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴛᴏ ʜɪᴍ ᴏʀ ᴇʟsᴇ ɪᴛ ᴡɪʟʟ sᴛᴀʀᴛ ʙʟᴇᴇᴅɪɴɢ ᴀɢᴀɪɴ. Eᴠᴇʀʏᴏɴᴇ ᴡᴇɴᴛ ɪɴsɪᴅᴇ ᴀɴᴅ ᴛᴇᴀʀs ᴄᴀᴍᴇ ɪɴ ᴛʜᴇɪʀ ᴇʏᴇs ᴀғᴛᴇʀ ᴡᴀᴛᴄʜɪɴɢ ʜɪᴍ ʟɪᴋᴇ ᴛʜɪs. Hɪs ᴍᴏᴛʜᴇʀ ᴡᴇɴᴛ ɴᴇᴀʀ ʜɪᴍ ᴀɴᴅ ᴀsᴋᴇᴅ ʜᴏᴡ ᴀʀᴇ ʏᴏᴜ ғᴇᴇʟɪɴɢ ɴᴏᴡ. Hᴇ ᴀsᴋᴇᴅ ᴡʜᴏ ᴀʀᴇ ʏᴏᴜ ᴀʟʟ? ᴡʜᴏ ɪ ᴀᴍ? ᴀɴᴅ ᴡʜᴇʀᴇ ɪ ᴀᴍ? Tʜᴇɴ ᴛʜᴇ ᴅᴏᴄᴛᴏʀ ᴄᴀᴍᴇ ᴀɴᴅ sᴀᴡ ᴛʜɪs ᴀɴᴅ sᴀɪᴅ ʜᴇ ʜᴀᴅ ғᴏʀɢᴏᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ? Hɪs ᴍᴏᴛʜᴇʀ sᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴄʀʏɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀsᴋᴇᴅ ᴡʜᴇɴ ʜᴇ ᴡɪʟʟ ʙᴇ ɴᴏʀᴍᴀʟ ᴀɢᴀɪɴ? ᴛʜᴇ ᴅᴏᴄᴛᴏʀ ʀᴇᴘʟɪᴇᴅ ɴᴏ ʜᴀs ᴍᴇᴅɪᴄɪɴᴇ ғᴏʀ ᴛʜɪs ɪᴛ ᴍᴀʏ ᴛᴀᴋᴇ ᴏɴᴇ ᴅᴀʏ, ᴏɴᴇ ᴡᴇᴇᴋ, ᴏɴᴇ ᴍᴏɴᴛʜ, ᴏɴᴇ ʏᴇᴀʀ ᴏʀ ɪᴛ ᴍᴀʏ ᴛᴀᴋᴇ ᴛᴇɴ ʏᴇᴀʀs ᴛᴏᴏ ɴᴏ ᴏɴᴇ ʜᴀs ᴛʜɪs ᴍᴇᴅɪᴄɪɴᴇ.  



𝖲𝗈 𝗇𝗈𝗐 𝖱𝖺𝗁𝗎𝗅 𝗁𝖺𝖽 𝖿𝗈𝗋𝗀𝗈𝗍 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗁𝖺𝗉𝗉𝖾𝗇 𝗇𝖾𝗑𝗍 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝗂𝗆 𝗍𝗈 𝗄𝗇𝗈𝗐 5𝗏𝗈𝗍𝖾𝗌.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
꧁Hᴀᴍᴀʀɪ ᴀᴅʜᴜʀɪ ᴋᴀʜᴀɴɪ꧂Where stories live. Discover now