when haseena left,
ko made a call to shivani
shivani: han hello, haseena ai thi??
ko: ai thi tumhari behan r phir se haath milana chah thi thi ur kitni mushkil sy hum ne us ko talaa hai yeh humain hi pta hai....
shivani: acha bachu abhi se dar gaye?? han?
ko: kaa?? hum kisi se darty verty nhi hain smjhi?
shivani: achaa?? 😁
Ko: ary yaar choro b.... Dekho tum ne hum se yeh wada lia tha k hum haseena ko us k powers ko reveal krne mn uski madad kry gy.. to hum whi krty hain na.. jald se jald haseena ko yeh ahsaas dilana hoga k wo .... Wo aik devi hai.....
Shivani: han such mn.... Acha karishma aik baat to btao...
Ko: han han... Poocho...
Shivani: tumne bola tha k tum davansh ho... Right??
Ko: han right... To?
Shivani: to... Davansh mtlb.... Dayan ki beti yaa beta.. to... Tum hari maa.. to.... I mean... .t..o say....k...
Ko smiled: tumhn itna fumble krne ya hesitate ho ne zroort nhi hai... Asa kuch b nhi hai... Hamari maa aik insaan hi hain... Hum main bss naturally hi davash wali powers hain... Relax
....hum koi dayan ki beti nhi hai....Shivani: thank God...wrna me to pta nhi kia kia soch rhi thi...
Ko: acha mgr... Aik choti c problem h...
Shivani: kyaa???
Ko: hamri aankhain... Jab b haseena ka haath lgy ga.. to yeh shine kry gi... R in sub k saath asa kese mumkin hai...yaar...
Shivani: acha theek hai....dekhty hain.. sochty hain kuch is k bary main...
Ko: acha theek hai... Rakhty hain... R hum b kuch sochty hain is baary main...
Shivani: theek hai...
After few minutes, haseena came back to her office .
Shivani: to.... Ho gai teri karishma se baat???;
Hm: G didi ho gai..... W...wo to bht achi hain... Mtlb ..k humne un ko dekh kr kese react kia r wo sub... Unhone bss smile de ke baat ko khtm kr dea...
Shivani: dekha... Mjhy pta tha ...
Hm: didi r aapko pta hai??? Wo itna bry empire ki malkan hain... R un mn zra b proud nhi hai .. humain to unki yeh baat bht achi lgi...
Shivani: phr to yh r b acha hai... R yh hamary business k lea b acha hai ... Right???
Hm: humm......
After an hour...
Shivani got message..
Haseena ka number mil skta hai kyaa?? Actually huk bhool gaye un maangna...
Shivani saw hm who was busy in her laptop ..
Shivani sent karishma haseena 's no...
Ko got her number...
Ko: kia kru...phone kru k naa?? Kahi gussa kr gai to??? Yeh risk to lena pry ga..
Then she made a call to hm...
Hm who was working, saw her phone....
Hm picked the call...
Hello.... Kon....??
Ko: a..... Yeh hum hain...karishma Oberoye....
Hm: Karishma g....kesi hain aap???
YOU ARE READING
Davansh Anokhi Prem kahani🔥🔥
FanfictionThis story is inspired from star plus drama Nazar... only concepts are taken from that story but not the whole story... Few scenes may be match in some parts. peeped inside to know more about it....