Dosti ki shurwaat

350 71 10
                                    

Shivani and hm took karishma their home.

Shivani put karishma's one hand on her own shouder and on other side haseena put karishma's other hand on her own shoulder and both took karishma their home

Shivani saw around..

Haseena ammi kidhr hain??

Hm: ammi so rhi hain shahyd..

Sm: karishma ko le chalty hain room main.

Hm: g dee..

They took karishma their room, and with care they put her on bed with care.

Shivani took out her mobile from her pocket and took aside on table.

Hm: dee 😥😥 yeh... Humne jaan boojh kr nhi kia 😥

Sm: dekh haseena, galti se kia ya jaan boojh kr, par karishma ki jo halat hai is wqt wo hai to teri wjha se hi naa...

Hm: par dee 😥

Sm: acha bss kr ab, jo hona tha jo gya. Isko thori dyr araam krne dety hain.. mjhy lgta hai k yeh araam kry gi to theek ho jaye gi. Ku k is k zakham to khud se bhar chuki hai yeh

Hm: dee...  humain ab bhi kuch smjh nhi a rhi.. k yeh sub ..

Sm: dekh haseena, idhr beeth... Me aaj tjhy sub kuch btati hu. Meri baat dhyaan se sun na.

Hm: G dee..

Sm: dekh haseena, karishma aik davansh hai, davash mtlb dayan ki beti. Mgr karishma ne khud yeh b btaya tha k uski maa aik aam orat hai koi dayan nhi hai. Davansh apne bary se bary zakham khud bhar skta hai. R karishma ku k davansh hai is lea wo yh kaam khud kr skti hai.

R me ne tjhy btyaa nhi h karishma ne meri jaan b bachai hai. Tjhy yaad h jbb meri car khrab hui thi r karishma mjhr ghr chorne ai thi ???

Hm: G dee...

Sm: tbb, karishma ne mjhy aik rakshash se bachaya tha .

And she narrated the whole incident to hm

Hm: 😥😥😥

She saw an unconscious figure of karishma lying on the bed.

Hm: dee... Hum devi hain yeh kese pta???

Sm: tjhy jo kaafi time sa sapna atta hai wo ki wjha se humain pandti g ne bataya tha k tere pass kuch shaktiya hain jo kisi aam larki main nhi hoti. Mgr jab yh baat mere karishma ko btai tbb us ne mjhy btaya k tu aik devi hai. Jis main...

Hm: jis main devi maa ki shaktiya hoti hain...

Sm: tjhy kis ne

Hm lower voice ..

Abhi abhi wo karishma ne sub btaya...

Sm: r tune tbb bhi us ko 🤨

Hm lower her head 😞

Sm: r mene hi karishma ko bola tha k tjhy teri shaktiyo ka ahsaas dilane main meri madad kry. Us ne to mna kr dea tha. mgr mene zbrdsti kaha.

Hm: 😔😔

Sm cupper her face .

meri jaan, mera irada tjhy preshan krne ya sharminda krne ka nhi tha.. tu bss ab apne aap ko kosna bandd kr aur jao dekho agr ammi uthi hui hain to btao hum log un ko b bta kra atty hain.

Hm: ammi ko ku???

Sm: unko bbi to btana hai naa k unki beti ko apnay devi hone ka ahsaas hi chuka hai.🙂

Sm went outside Hm saw karishma phone was ringing but on vibration mood

Hm: utha lain kia ?? Nhi nhi.. bad manners haseena...

Davansh Anokhi Prem kahani🔥🔥Where stories live. Discover now