Maria POVA fost minunat, ne-am distrat enorm de mult mai ales ca Jungkook îl tot speria pe Hoseok cu o mască pe care și-a cumpărat-o ba chiar am făcut și niște poze.
Masca care și-a cumpărat-o Jungkook
Aici era Yoongi și Jisoo făceau 1 vs 1.
Iar aici eu cu Namjoon.
Aici erau Taehyung și Ana, nu știu ce sa întâmplat aici pentru că eu făceam 1 vs 1 cu Namjoon.
Această poză a fost făcută de Jin hyung
aceasta de Jungkook și Lisa
Hoseok și Taehyung (ignorați că sunt mâini de fata, ms 😊)
Iar aceasta a fost făcută random. Nu pot spune că nu mi-a plăcut aceasta seară dar băieți s-au purtat puțin dar foarte ciudat... Cred că din cauza că le era frică că îi va recunoaște cineva și nu voiau asta, sau că dacă ne vedea pe toți împreună ar fi apărut niște știri ciudate cum că: "BTS și BlackPink au fost văzuți împreună cu încă două fete!" "BTS și BlackPink au fost văzuți împreună cu încă două fete oare ele sunt Iubitule a doi băieți din grup?" ma rog nu știu dar cei drept cred ca asta era. În seara asta băieți au vrut să dorm la ei cu pretextul că: "Mâine oricum mergem împreună la BigHit așa că nu are nimic dacă rămâi în această seară la noi" așa că după mai multe rugăminți am cedat și am dormit la ei.
(Autoare: autoarea voastra e atât de neatentă în cât era să scrie decedat. Hai va las cu continuarea 😂💀)
(Dimineața)
M-am trezit la ora 05:52 din cauza unui alt coșmar de al meu.. Mereu visez un băiat căruia nu îi văd fața și spune că e fratele meu și că el ne-a omorât mama, iar eu nu merit să mai stau lângă un monstru așa că a plecat iar după îmi apare în fața mama mea care e omorâtă de acel băiat care se presupune a fi fratele meu...
Pare atât de real.. Știu că am avut un frate.. Dar nu îmi mai amintesc chipul lui.. Aș vrea să îl întâlnesc odată și odată. L-aș ierta probabil nu a făcut-o cu intenție probabil a fost o greșeală... Dar în cosmarul meu nu e așa..
Deși simt ca am ceva anume cu Namjoon.. Nu știu ce anume dar din câte am auzit are o poveste fix ca a mea, mama lui a murit doar că el avea 7 ani atunci, iar tatăl lui a plecat în America pentru nu știu ce motiv iar tatăl meu adevărat a plecat într-un alt oraș din Seoul știu ce motiv.. Eu am fost adoptată de către familia mea din România și îi iubesc enorm de mult. Dar păcat că nici nu stiu unde e înmormântata mama mea..
M-am dus spre bucatarie că să îmi i-au niște apă dar simt o mână pe umărul meu, mă întorc și văd un băiat cu părul un fel de șaten și ochii aceia negri adorabili la care ai sta non-stop să te uiți, era Yoongi.
- Sa întâmplat ceva Yoongi? Îi spun încă uitându-mă în ochii lui.
- Nu, doar că nu mă asteptam să te găsesc trează la ora asta.. Sa întâmplat ceva? Mă întreabă Yoongi.
- Oh.. Am avut un coșmar atâta tot, e în regulă. Spun iar când vreau să plec mă prinde de mână.
- Eu îți zic să te pui să dormi înapoi.. Nu ști ce se poate întâmpla azi la.. La companie, da la companie o sa fie o zi lungă atât pentru noi cât și pentru tine. Mai ales ca trebuie să termini noua piesa. Spune și trece pe lângă mine.
Aaaamm.... Ok?
CITEȘTI
Compozitoarea Mea | M. YG. |
Fanfiction-Buna dimineața, mă scuzați, am venit pentru postul de compozitoare. - Buna dimineata! Da desigur urmați-ma. Spune femeia învârstă iar eu merg după ea.