Yoongi POVNu am putut dormi toată noaptea, la 05:53 m-am ridicat din pat fără să îmi mai pese că îi pot trezi pe ceilalți, m-am dus la bucătărie să îmi i-au ceva de băut dar simt un miros pe care îl simt în fiecare zi doar că mult mai diferit. Era Maria.. Mă abțin cât pot.. Chiar mă abțin. I-am pus mâna pe umăr, se întoarce brusc spre mine.
- Sa întâmplat ceva Yoongi? Mă întreabă ea pe mine.
- Nu, doar că nu mă asteptam să te găsesc trează la ora asta.. Sa întâmplat ceva? O întreb în speranța să plece mai repede.
- Oh.. Am avut un coșmar atâta tot, e în regulă. Spune și vrea să plece dar nu știu de ce am prins-o de mână.
Destept sunt.. Acum ce îi zic? Oh gata știu! Gandesc iar după îi zic.
- Eu îți zic să te pui să dormi înapoi.. Nu ști ce se poate întâmpla azi la.. La companie, da la companie o sa fie o zi lungă atât pentru noi cât și pentru tine. Mai ales ca trebuie să termini noua piesa. Spun și după trec repede pe lângă ea și ducându-ma direct la mine în camera.
(La BigHit ora 10:30)
Eram la repetiți cu băieți, încă mă gândeam la ea..
- Hei Yoongi ești bine? Spune Namjoon și se pune lângă mine.
- Da.. Chiar sa întâmplat! Nu am dormit toată noaptea și pe la 6 dimineața fără câteva minute, când am vrut să mă duc să îmi i-au ceva de băut era să o musc pe Maria crede-ma ca mă m-am abținut!
- Yoongi uite.. Încearcă să te controlezi știu că îți este greu din moment ce e nouă printre noi și are alt fel de sânge dar încearcă să te abți, dacă vrei chiar astăzi poți să te duci în lumea vampirilor găsim noi o scuză. Spune Namjoon.
Aha.. Alt miros de sânge de vampir poate... Îmi spun în gând
- Bine, o sa mă duc mai târziu mulțumesc Namjoon! Spun și îl îmbrățișez.
Namjoon POV
L-am văzut pe Yoongi nu părea a fi ok..
(Autoare: ma gândesc că știți subiectul deja..)
Nu te voi lasa sa te apropii de sora mea, o sa am eu grijă de ea măcar atât să fac după ce am facut în trecut...
Am aflat acum puțin timp ca ea e sora mea.. Nu vreau sa intru în detalii cum am aflat.. E important ca acum stiu asta și ca știu că e și vampir aparent există riscul ca daca un vampir mușcă pe alt vampir vampirul mușcat poate risca să moară doarece toți au puteri diferite iar când un vampir mușcă alt vampir ei bine se adună prea multă putere iar într-un final corpul îi cedează și moare, de exemplu dacă un vampir are puterea de a fi invizibil iar alt vampir are puterea de a distruge tot persoana mușcată le va avea pe ambele și riscurile să moară sunt de 85%.
Nu vreau sa mori și tu draga mea sora.
𝙾𝚔 𝚍𝚎𝚌𝚒 𝚜𝚝𝚒𝚞 𝚌𝚊 𝚊𝚖 𝚕𝚒𝚙𝚜𝚒𝚝 𝚖𝚞𝚕𝚝 𝚜𝚒 𝚒𝚖𝚒 𝚙𝚊𝚛𝚎 𝚛𝚊𝚞 𝚊𝚖 𝚏𝚘𝚜𝚝 𝚜𝚒 𝚜𝚞𝚗𝚝 𝚙𝚎𝚍𝚎𝚙𝚜𝚒𝚝𝚊. 𝙿𝚛𝚘𝚋𝚊𝚋𝚒𝚕 𝚒̂𝚗 𝚌𝚊𝚙𝚒𝚝𝚘𝚕𝚞𝚕 𝚟𝚒𝚒𝚝𝚘𝚛 𝚟𝚘𝚖 𝚊𝚏𝚕𝚊 𝚒𝚖𝚙𝚛𝚎𝚞𝚗𝚊 𝚙𝚞𝚝𝚎𝚛𝚒𝚕𝚎 𝚏𝚒𝚎𝚌𝚊𝚛𝚞𝚒𝚊.
PROBABIL ❤
Imi pare rau pentru greșelile de scriere, exprimare și etc.
CITEȘTI
Compozitoarea Mea | M. YG. |
Fanfiction-Buna dimineața, mă scuzați, am venit pentru postul de compozitoare. - Buna dimineata! Da desigur urmați-ma. Spune femeia învârstă iar eu merg după ea.