weekend van maken?

317 7 1
                                    

'matt?' vroeg ik.  Ik zat nog steeds op het aanrecht. Hij stond nog steeds tussen mijn benen in en had zijn armen nog om mijn middel heen. 'mhm' 'weetje, ik hoef pas dinsdag weer te werken. duss' 'dus je kunt langer blijven?' vroeg hij hoopvol. 'mhm, ja. als jij dat wil dan he tenminste' zei ik. 'tuurlijk wil ik dat. maar wil je dan nog even langs jou? zodat je wat kleren kan halen? Je mag ook gewoon in mijn kleren blijven lopen he natuurlijk maar ja uhm ja' zei matthy snel. 'ja kan wel ja. misschien is het wel handig om een broek te hebben en natuurlijk men make up want ik zie er niet uit zo' zei ik. 'je bent prachtig. ook zonder je make up' zei matthy. ik giegelde. 
na nog even gezeten te hebben vond ik het genoeg geweest. ' kom meneer t lam we gaan wat doen' zei ik. ' nou nou nou rustig mevrouw t lam' zei hij. ik giegelde. Mevrouw het lam? we hebben nog niet eens een relatie. hij stond toch maar op en we liepen naar zijn auto. het was echt maar 10 minuutjes rijden dus waren we er echt zo. 'nou welkom in mijn huisje' zei ik. hij liep naar binnen en ik volgde hem. ' dit was oprecht hoe ik jou huis had voorgesteld' zei hij. 'hoe bedoel je?' ' nou gewoon. wit, beige en licht roze en gwn mooi ingericht. Niet zoals casa dat gwn overal random wat weg gezet is' zei hij. ' ja je bent n meisje of niet he' zei ik. hij moest lachen. ' ik meen het. zelfs men badkamertegels zijn lichtroze' zei ik. ' dat moet ik zien' zei hij en hij liep een random kant op. ' verkeerde kant. daar is de keuken ' zei ik. ' boeie die wil k ook zien' zei hij. ik volgde hem. ' kijk dit bedoel ik. Je hebt oprecht al je kruiden enz in van die glazen potjes staan en gwn alles is geordend en hoort bij elkaar als set' zei hij.  'tja tis gewoon mooi' zei ik. 'ja klopt. maar nu wil ik wel even die badkamer zien' zei hij. 'ja die is boven die andere deur is naar de kelder en wc' zei ik. hij liep naar de trap tot hij halverwege stopte. ' ahw ben jij dit?' vroeg hij terwijl hij naar een van mijn kinderfotos wees. 'ja, zeker 5 jaar ofzo' 

na dat hij de badkamer had gezien gingen we naar mijn slaapkamer. hij liet zich op mijn bed vallen terwijl ik wat spullen in een koffer deed. 'he wie is dit? Je hebt niet nog ineens een vriendje nu he' zei hij. hij had de foto van mijn nachtkastje gepakt' nee nee dat is stijn. een van mijn beste vrienden. die andere is robyn. geen paniek joh, ik ben single' zei ik. ' oke goed. mooi zo' zei hij. 

alles was ingepakt en we reden weer naar casa del huts. ' zo blijf je voor altijd ofzo?' zei milo toen hij mij en de koffer zag. ' nee gewoon tot dinsdagochtend want dan moet k werken' zei ik. ' zal matt wel leuk vinden he' zei koen met een grijns. ' ach hou je bek. klein kind' zei matthy. 

Nog nooit gekend en nu kan ik niet zonder jeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu