Takemichi, okulicin hızla hazırlanıyordu. Tekrar ve tekrar okula geç kalmak istemediği ve sınıfta sırf ders saatin de geç kaldığı için atılmak istemiyordu.
Takemichi: Tanrım lütfen bir sorun çıkmasın. Hemen chifuyu yu arayıp beni de kendi ile beraber okula götürmesini isticem.
Dedi ve telefonu alıp fuyu yu aramaya başladı ilk' inde açmadı ama ikinci defa aradığında açtı.
Takemichi: Alo, Chifuyu naber?
Chifuyu: İyilik senden?
Takemichi: Eh işte ne dicem okula gittin mi sen?
Chifuyu: Aynen şu an bahçede baji şanla beraberiz. Bu arada daha tanismadiniz demi.
Takemichi: O kim be, Her neyse tamam dostum o zaman ben hemen çıktım bye.
Dedi ve telefonu kapatıp dışarı çıktı. O koşa koşa okula giderken önüne bir kaç tane çocuk ve iki adam çıktı.
Takemichi: Siktir.
Dedi ve hemen arkasını dönüp evin yolunu tuttu ama bu kez de arkasına adamlar geçti ve kapana kısılmış durumda idi.
??: Hey bücür gel lan buraya.
??: Arabamı çizen piç, Gel lan.
Dedi ve ona doğru gelirken takemichi hemen ara sokağa kaçıp çarşı pazara karıştı.
Takemichi; Dertsiz başıma dert AMK, Nasıl kurtulacağım ben şimdi.
Takemichi koşarken telefonunu çıkardı ama arkadan duyduğu ses ile onu bile yapamadı.
??: Lan MİCHİİİ!!! GEL BURAYA DEDİM LAN.
Dedi takemichi daha fazla kosamazdi hemen bir mağazanın içine girdi. Ve olabildiğince iyi saklanmaya çalıştı. Ama o mağazanın içine de girmeye başladılar.
Takemichi in yanına geldiklerinde michi hemen bir kabinin içine daldı ve ne yapacağını düşündü.
TAKEMİCHİ
Eeee ne yapacağım şimdi sesler bı tarafa da geldi nasıl kurtulucam. Bir o yana bir bu yana bakarken birden yanımda ki askılıkta maid drees vardı. Siktir bu çok utanç verici ama başka da bir şansım yok .
Maid drees i çıkarttım ve onları giydim kendi kiyafetlerimide bir kenara atıp aynaya bakarak saçlarımı bir kız gibi yapmaya çalıştım şimdi fark ettim de kız olsam kendime azardım biraz fazla cekiciyim geriye kalan tek şey sesim di ince konusmam gerek .
Ama buna ihtiyacım pek de yok sesim ince zaten. Kbinden çıkmadan önce derin bir nefes aldım ve hemen kabinden çıktım psikopatlar hala beni arıyorlardı. Onlara görünmeden tam çıkacak iken kalçama inen şaplak ile tiz bir çığlık attım. Arkamı döndüğümde ise yanlışlıkla arabasının camını kırdığım adam vardı.
??: selam Bebek tanışalım mı?
Ne? Ne? Beni tanımadılar. Nihayet ama şimdi bundan nasıl kurtulucam o bu konuşmayı yaptıktan sonra arkasından biri daha geldi. Sonra biri daha sonra biri daha hepsi tekrardan etrafim da idi ama bu kez sapıklık içindi orospu çocukları. Neredeyse hepsi evli.
Onlar beni soymaya çalışırken artık dayanamadım ve çığlık attım.
" YA YETER PAN YETER BENİM LAN BEN HANAGAKİ TAKEMİCHİ PİC KURULARI SİZİ."
Dediğimde hepsi geri çekildi onlar geri çekilince bende hemen o mağazadan kendimi dışarı attım ve okula doğru var gücümle kostüm En azından çantam hala sırtımda idi.
Ben okula çok yaklaşmıştır yine dersleri ektim ama yinede az kaldı tabi bunlar beni yakalamasalar iyi.
Hadi az kaldı, Az kaldı biraz daha gücüm tükenmek üzere idi ama kendimi kapı aralıklarında içeri atınca kurtuldum sandım ama hala geliyorlardı o anda etrafa bakınca chifuyu yu gördüm yanında birileri vardı ama kaybedicek zaman yok
YAZAR
" CHİFUYUUUU!!! CHİFUYUUUU!!"
Chifuyu onun adını yüksek sesle çağıran kişiye baktı ve ona doğru koşan bir kızı gördü. Baji ve diğerleri de onlara doğru koşan altın gibi parıldayan kişiye baktılar.Takemichi: CHİFUYU! YARDIM ET!!
Chifuyu: Kim ki bu?
Dedi sessizce sonra birden baktiki onu kovalayan adamlar vardı sadece chifuyu değil baji lerde bir şeyler olduğunu anladı. Takemichi kendini chifuyu nün üzerine attı.
Takemichi: Chifuyu, chifuyu, yardım et bunlar beni kesecek.
Baji: Hop hop güzelim merak etme seni şimdi kurtaracağız. Ama öncesinde chifuyu!
Chifuyu: E- evet baji san
Baji: Neden bize bir kız arkadaşın olduğunu söylemedin.
Chifuyu: Şey baji san
Takemichi: He?
Baji kazutora ikisi öne çıkıp adamlar daha konuşmadan onları liğme liğme ettiler.
Chifuyu ise yüzü kıpkırmızı bir şekilde takemichi ye bakıyor takemichi ise bu mal mı diye ona bakıyor.
Takemichi: Chifuyu?
Chifuyu: E- evet
Dedi yere bakarak
Takemichi: Beni tanımadım mi salak benim takemichi!
Dediği anda chifuyu birden gözleri açıldı ve takemichi ye baktı
Chifuyu: NE?
takemichi tam konuşacak iken chifuyu nün yanına bir uzun bir de kısa boylu kişiler gelir
Mikey: Ooo chifuyu kız arkadaşın varmış.
Chifuyu: Şey mikey kun aslında
Takemichi: Yeter artık ama millet üzgünüm ama ben chifuyu nun arkadaşım ayrıca kız değil erkeğim.
Dedi mikey ve draken bir den şaşırdılar.
Mikey: NE?
takemichi hepsine başıma gelenleri anlattı ve sonunda bunları duyan chifuyu gülmekten ikiye ayrilacakti
Takemichi: GÜLMESENE LANAL!!
Chifuyu: Orada bir seni sikmedikleri kalmış amına koyayım.
Takemichi sinirle oradan ayrıldı.
Chifuyu: Lan şaka yaptım gel gel.
Takemichi: Biliyorum şu kıyafetlerden kurtulmak istedim sadece
Mikey: Neden, böyle çok tatlısın bence
Dediği anda chifuyu yine gülmeye başladı
Takemichi: Bu komik mi şimdi salak
Dedi mikey e ve hemen erkekler soyunma odasına gitti.
Mikey: Bana mı dedi o
Draken: Yanlış bişi mı dedi AMK bende olsam aynısını derdim.
Baji: Belki bende.
Chifuyu: Bemd- PUHAHAHAAHAHAHAH
Kazutora: İşin bokunu çıkarmış gibisin he fuyu
Dedi ama chifuyu gülmekten şimdi kendini ısırıyordu..
___________________________________________
Nasil bir bölüm begendimiz mi aslında bunu mitake mi yoksa altake mi yapsam bilemedim ne yapayım millet siz söyleyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytanın kollarında
RomanceTesadüf eseri karşısına çıkan tatlı hizmetçi kıyafeti giyen takemichi mikeyin kalbini o anda çaldı iyi okumalar