Bölüm 2

158 23 11
                                    

Takemichi soyunma odasına gider ve dolabında yedek okul kıyafetlerini çıkartıp giyer, işini halletikten sonra takemichi dışarı çıkar ama korkulu rüyası ile karşı karşıya gelirler bu muhtemelen tesadüf idi ya da kötü kader.

Shinichiro: HANAGAKİ!

Takemichi: Sensei!

Shinichiro: saat kaç evladım

Takemichi: s- saat tam olarak 12 efendim.

Shinichiro takemichi nın kulağını çeker ve ona bağırır.

Shinichiro: Seni soytarı madem bu kadar korkuyorsun ne diye geç kaldın Baka!!!

Takemichi: Sensei- başıma kötü şeyler geldiği için lütfen bırakın acıyor.

Shinichiro: Bu son olsun HANAGAKİ anlaşıldı mı?

Takemichi: Evet efendim.

Dedi ve sınıfa geçtiler o anda da bütün herkes ayakta idi.

??: Michi çok güzel çıkmışsın

Takemichi: Hm?

??: Diyoruz ki maid drees ile efsane uyuşmuşsunuz.

Takemichi: Anladım.

Dedi kısık sesle ve pişmanlık içinde.

O anda arkadan bir kız

??: aptal herif,

Takemichi: Anlamadım.

??: Anlama zaten bütün okul seni kız sandı bu yüzden erkek arkadaşım senin ile sevgili olabilmek için benden ayrıldı

Takemichi: Ama benim erkek olduğumu şu anda herkes biliyor yani ilişkin güvende.

??: Ne güvende ne gerizekalı, erkek olman onu ve bu okuldaki herkesi azdırdı. Hiç telefona baktın mı sen sosyal medya çalkalanıyor senin adına bir maid drees giydin hayatın hem güzel oldu hemde korkunç.

Takemichi: Korkunç derken.

Dedi ve o anda kız bilerek takemichi nın omzuna çarparak gitti. Takemichi ise ona arkadan baka kaldı.

Chifuyu: Resmen 2 saate ünlü oldun aptal.

Takemichi: Deme öyle

Chifuyu: peki peki öyle olsun sustum.

Dediler ve takılmaya başladılar o sırada hala herkes takemichi ye yiyecekmis gibi bakıyorlardı.








__________________________________________

Farkındayım çok ama çok kısa oldu ama hiç fikir yok bu yüzden böyle oldu 💕🥰♥️♥️♥️♥️♥️

Şeytanın kollarında Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin