Felix hızla Taehyung'un yanına gitmişti. "TaeTae?." Felix ağlarken konuşmaya çalışıyordu aynı anda. "Sana kızdığım şeyi yaptım değil mi? Şimdi asıl benim sormam lazım, beni affeder misin TaeTae.?"
"Burayı toparlamamız lazım." Felix kafasını kaldırıp kimin geldiğine bakmıştı, tanımıyordu ama çok tatlı biriydi.
"Kimsiniz?"
"Oh, Seungmin ben buda sevgilim Chris, Chan'da diyebilirsiniz fakat şu anda yapmamız gereken daha önemli bir iş var. Yakında silah sesinden dolayı buraya polisler gelir ondan dolayı hem Taehyung'un öldüğünden emin olmalıyız hemde kanıtları yok etmeliyiz."
Sekiz kişi yerlerdeki tüm kanları, kanıt sayılabilecek her şeyi silmiş, atmış, parçalamışlardı ve yapmaları gereken tek bir şey kalmıştı, Taehyung'un ölümünü sağlama almak. Teker teker hepsi Taehyung'u farklı yerlerden bıçaklamışlardı. Evet, ünlü iş adamı Taehyung kesinlikle ölmüştü.
Bıçağıda aldıktan sonra sekiz kişi oradan uzaklaşmışlardı.
Bir gün sonra - Sabah
Haberler: Ünlü iş adamı Kim Taehyung dün gece bir cinayetin kurbanı oldu. Suçlu veya suçlular henüz bulunamasada polis kanıt temizliğinin yapıldığını ve bu işlemin tek bir kişiyle bu kadar hızlı sürede yapılamayacağından en az üç kişi olduklarını düşünüyor."Busan'a gitmeliyiz."
"Busan'a nasıl gidelim hyung?"
"Jisung biliyorum öyle diyince garip gelebilir, zor gelebilir ama işlediğimiz cinayetin dünyaya ne kadar hızlı bir şekilde yayılacağınıda unutmayalım."
"Peki Chan hyung ne yapmalıyız?"
"Busan'da küçük bir ev tutmalıyız ama ıssız bir yerde falan değil. Bir apartman dairesine taşınırsak göze batmayız."
"Ben alırım."
"Felix, emin misin?"
"Eminim. Alırım ben."
"Parayı ben vereceğim."
"Saçmalamayı keser misiniz? Bu cinayet benim yüzümden işlendi farkındasınız değil mi?"
"Bizde sana yardım ettik Felix farkındasın değil mi?"
Felix bıkkınca geri yaslanmıştı. "Peki ya siz," Seungmin ve Chan'a dönmüştü Felix. "Siz neden oradaydınız? Neden bize yardım ettiniz?"
"Biz Taehyung için çalışıyoruz normalde ama isteyerek çalışmıyoruz. Biliyorsundur Taehyung'un çalışanıysan ve eğer güzel bir performans sergileyip Taehyung'un güvenini kazanırsan seni bırakmaz. Bizde işten ayrılamadık. Size yardım etmemizin sebebiyse sizi orda öyle bırakmak istemedik."
"Teşekkürler Chan hyung."
"Neden teşekkür ediyorsun Felix?"
"Dürüst olduğunuz için, bizi orada bırakmadığınız için, Taehyung'a çalışmanıza rağmen bunları yaptığınız için."
Küçük çocuk gerçekleri öğrenincede böyle diyebilecek miydi diye merak ediyordu Seungmin. Sonuçta ona daha doğrusu onlara karşı söyledikleri herbir kelime yalandı.
"Olması gereken bu değil miydi zaten Felix?"
"Bilemiyorum. Her neyse ben evi almaya şimdiden gitsem iyi olacak."
"Acele etme Felix."
"Acele etmeyelimde yakalanalım mı? Madem bir suç işledik, gerisinide getirmeliyiz. Biz bu yola dün adımımızı attık sanıyordum. Yarın direkt gidelim Busan'a gecikmeye gerek yok."
...
"Felix çok aceleci değil misin?"
"Saçmalamayı ke..Üzgünüm Hyun.."
"Sorun değil güzelim, stres yaptığını anlayabiliyorum."
"Hyun, teşekkür ederim."
"Neden?"
"Ne yaparsam yapayım bana o kadar anlayışla, sevgiyle yaklaşıyorsunki..Ben, ben bazen sana sevgimi hissettiremediğimi düşünüyorum."
"Felix saçmalama lütfen."
"Hyun söylesene, sana sevgimi hissettirebiliyor muyum? Hissediyor musun benim seni sevdiğimi."
Sessizlik, uzun bir sessizlik.
Bu sessizlik Felix'in yutkunmasıyla bozukmuştu. Hızlıca bavulun fermuarını kapatıp yere indirmişti. "Tahmin etmiştim.."
Felix odadan çıktıktan sonra Hyunjin hızla telefonunu açmıştı.
...
Hyunjin
napiyomus bakalim benim guzelimYuna
oturuyomus guzelin
sen napiyosun bakalim sevgilimHyunjin
felixle ugrasiyorum napiyim
of
sumuk gibi yapisiyo
tam bi surtuk
onune gelenle yatiyoYuna
o orospuyla neden ayrilmadinki halaHyunjin
su cinayet olayindan sonra ayrilirsam gariplik olur
olaylar dinsin
hemen ayrilacagim bebegimYuna
gelde artik doyur su bebeginiHyunjin
bu aksama ne dersin bebegim
cok beklemeye gerek yok bence
busana gidecegiz zaten simdi
cok daha rahat olurYuna
wow
o zaman bu aksami bekleyecegimHyunjin
bekle guzelim
cok guzel doyuracagim seni...
"Felix evden çıktığımızdan beri çok durgunsun bir şey mi oldu?"
"Yok bir şey Jisung." Felix ayağa kalkmıştı. "Yürüyüş yapmaya gideceğim, geç gelebilirim merak etmeyin."
"Felix bir şey olmuş sen boş yere yürüyüşe gitmezsin."
"Hava alsam iyi olacak Jisung."
"Peki zorlamayacağım ama eninde sonunda anlatacaksın bak ona göre."
Felix gülümseyip kapıya doğru adımlamıştı. Haritadan baktığına göre beş dakika yürürse büyük bir parka ulaşacaktı.
Düşünüyordu Felix, ilk ailem dediği kişiyi kendi elleriyle öldürmüştü.
Hyunjin'e sorduğu sorudan sonra üç saat boyunca hiçbir şekilde hiç konuşmadılar.
Hyunjin Felix'in sorduğu soruyu sessizliğiyle yanıtladı.
Hyunjin apartmana girerken kapıda karşılaştığı kızla fazla samimiydi.
Seungmin ve Chan Felix'e psikolojik olarak çok desteklemişti.Sadece üç günde olmuştu bunlar fakat bir saatte silinecekti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cinayet | hyunlix
Fanfiction•Tüm Dünya'da konuşulan bir cinayet. 8 çocuk, peşlerindeki 4 kız ve iki köstebek.. "Yalanlarla dolu bu Dünya'da sizi buldum ben, daha ne olsun?" "Halbuki sizde yalanmışsınız." •Hyunlix, Minsung, Changin, Jeongbin •Aldatma, açık (kirli) konuşmalar, p...