kaza

21 3 13
                                    

   Yine sıkıcı bir gece yürüyüşü ve korku dolu bakışlar. Alışık birsey bu benim için çoğu gece bunu yaşarım insanlar benden kaçar yada yüzüme uzun uzun bakar.

Ben ırmak ama görevlerde bana oyuncu derler belkide çok iyi rol yaptığımdandır . Neden yüzüme bakılıyor diye sorarsanız görevde biraz hasar aldım dudağım patladı ve gözüm şişti onun dışında bisey yok görevlerde böyle küçük kazalar olabilir ama insanlar beni böyle gördüğünde biraz korkuyorlar ama dediğim gibi alışığım

Yarın yeni bir görev var. Acaba bu sefer ne olcak. Aslında rehine alınsam da biraz aksiyon olsa hiç fena olmaz acaba kim bu seferki kurban . Derin düşünceler dalmışım yine, firen sesini duyunca yerden başımı kaldırdım araba bana dogru geliyor. Biraz garip bir ölüm olacak galiba diye düşünürken kendimi yede bulmama bir oldu . Başıma birkaç insan toplasti arabadan sürücü indi kafamı çok sert carpmi olucamki her şey bulanıktı ve kafamda bir ıslaklığı kim kafama su döktü . O hayır kafam kanıyordu ve ben hastaneye gidemem heryerde beni arıyorlar .

Kadın sürücü panikle "öldü mü? ben katil mi oldum?" diye şoka girmiş bir şekilde ağlıyoru bilincim kapanmasına saniyeler kala kahkaha attım ve bayıldım

Uyandığımda ambulastaydım yanımda koltukta hemşire yerine bana çarpan kadın oturuyordu hemşire birazdan acı hissetmicemi söyleyip bir iğne yaptı ve tekrar bilincim kapandı .

tekrar Uyandığımda bu sefer hastane odasında gözlerimi açtım kafam çok kötü vurmuş olucamki kafam çok kötü acıyordu hastaneden çıkmam lazımdı yoksa yakalana bilirdim. Yakalanmam demek olurki bütün ekip yakalanır kapı yavaşça açıldı ve içeri beyaz önlüklü bir doktor girdi . " Hastamız uyanmış " dedi "kendinizi nasıl hissediyorsunuz?" "Ben iyiyim şimdide gidiyorum " dedim tam kalkmak için hamle yapmışımdım ki doktor 2 adımda yanımda bitti . Omuzlarımdan baskı yapmadan tuttu . "Kafanıza dikiş attık bu gece burda kalmalısınız beyin kanaması geçirme tehlikenin var. " dedi oflayarak "bakın ben iyiyim bir dikiş yüzünden burda kalacak değilim eğer başım ağrırsa ağrı kesici içerim size gerek yok." Diyip birdaha kalkmaya yelkendim doktor kalkmama  izin vermeyerek "sizi taburcu etmiyorum umarım gece hastanede kalmalısınız ve hastaneye kayıt için tc kimlik numarası ve bir refakatçi numarası vermeniz gerek " gün doguyordu ve ben hayla buluşma yerine gitmemiştim biraz daha geç kalırsam beni ekipten atarlardı.

Bu sefer ayağa kalktım ama hızla kalktığım için başım döndü bu yüzden yatakta oturdum doktor sırıttığını gördüğümde iyice sinirlendim ve "kendi başımın çaresine bakabilirim " diyerek telefonumu alıp odandan çıktım ve koşar adımlarla hastanenin dışına çıkacaktımki kolumda bir el hissettim ve refleks olarak eli tutup ceviriyordumki doktor olduğunu farket belli etmemeye çalışsada kolu biraz acımıştı. " Reflekslerin iyimiş " dedi acıyla."kusura bakmayın ama yani öyle sesiz sesiz gelirseniz olacağı buydu kirmadigima şükredin " dedim. Doktor "hiç olmazsa hastne için kayıt yaptıran öyle gidin" dediğinde rol yaptım "ah tamam onu yaparım siz gide bilirsiniz " hastane kayıt dogru gidiyormuş gibi yapıp birkaç adım attım hayla peşimden geldiğini gördüm " siz gidebilirsiniz doktor bey kaçacağım yok sonuçta " yüzüme bir tebessüm kondurdum doktor " adım emir doktor bey değil " Derin bir nefes aldı . Ah citten derdin bu mu ? Dercesine bir bakış attım " hastane kayıt orası değin buradan" Diyip köşedeki hastane kayıt gösterdi .

Bir anda başım dönünce kendimi doktorun kollarında bulmam bir oldu . Beni yandaki koltuğa oturttugunda bir şeyler söylüyordu ama odaklanamıyordum birkaç dakika sonra doktor emirin "dedim ben sana " diyen sesini duydum telefonum titrediginde patronun aradığını gördüm hemen ayağa kalktım biraz başım dönsede emirden uzaklaşıp telefonu açtım " nerdesinsen oyuncu ? " diye bağırdığında irkildim . Emirin kaşlarını çatısını görünce arkamı dönüp " küçük bir kaza geçirdim patron şimdi bir taksiye atlayıp geliyorum geç kaldığım için çok üzgünüm " dedim başımın dönmesine ve emirin arkamdan dur demesine aldırış etmeden koştum ve bir taksiye atlayıp adresi verdim "çabuk ol " diye bağırdı " tamam patron "Diyip telefonu kapattım emir arkamdan baka kalmıştı.

karanlık aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin