"Mete?" Dedim şaşkınlıkla. " Selam. Çok iyiydi." Dedi yüzündeki gülümsemeyle. Samimi görünüyordu. " Teşekkürler " dedim ve kolumu ondan kurtardım. " Numaranı verir misin?" Dedi. İlk başta afallasam da hemen toparlandım. " Kusura bakma böyle işlerle uğraşmıyorum." Deyip önüme döndüm ve hızlı adımlarla spor salonundan çıktım.
Evime doğru yürürken çalan telefonumla irkildim. Telefonu cebimden çıkarıp arayanın kim olduğuna baktım. Aleyna arıyordu. Telefonu açıp kulağıma götürdüm. " Alo." Dedim. " Ne haber kanka ?" Dedi Aleyna hemen. " İyidir senden?" Dedim." Bende iyiyim. Bugün geliyorum size." Dedi. " Tamam gel." Dedim bende. " Bana tatlı bir seyler yapar mısın? Senin elinin tadını özledim." Dedi. Gülümsedim. " Tamam yaparım." Dediğimde ellerini çarptığını duydum. " Tamam o zaman görüşürüz." Dedi. " Hoşça kal aşkım." Dedim ve telefonu kapattım. Binaya girip asansöre ilerledim. Asansörün en üst katta olduğunu görünce beklemek yerine merdivenlerden çıktım.
Kapıyı açıp ayakkabılarımı çıkardım. Abim yanıma geldi. " Hoş geldin." " Hoş buldum." Dedim ve eve girip kapıyı kapattım. " Annem evde yok mu?" Dedim. " Komşuya gitti." Dedi abim de. Başımı salladım ve odama geçtim. Kendime temiz kıyafetler çıkardım. Kıyafetleri alıp banyoya ilerledim. Kapıyı kilitledim ve temiz kıyafetlerimi kenara koydum. Üzerimdekileri çıkarıp kirli sepetine attım ve duşakabine girdim.
***
" Hazır mısın Selin?" Dedi abim kapıyı tıklatarak. " Hazırım." Dedim ve kapıyı açtım. Banyodan çıktığım anda abim konuşmaya başladı. " Aleyna aradı. Gelmek üzereymiş." Dedi. " Tamam." Dedim ve odadan telefonumu aldım. Mutfağa geçerken Aleyna nın numarasına tıkladım ve kulağıma götürdüm. Kısa bir süre sonra telefon açıldı. " Alo. Kanka bir şey sorabilir miyim?" Dedi hızlıca. " Sor ." Dedim. " Şey Kayra da gelebilir mi ? Akşam gidecek " dedi. " İyi tamam gelsin." Dedim gözlerimi devirerek. " Tamam bye." Deyip telefonu kapattı. Derin bir nefes alıp verdim ve buzdolabını açtım. Çikolatalı pasta yapacaktım. Hemen malzemeleri çıkardım ve yapmaya başladım.
Bir kaç dakika sonra abim mutfağa girdi. Yanıma gelip arkadan belime sarıldı. " Ne yapıyorsun?" Diye sordu. " Çikolatalı pasta." Diye cevap verdim. " Sen de yardım eder misin?" Dedim. " Hay hay efendim." Dedi ve bana yardım etmeye girişti. Pastanın kekini tamamen abime bıraktım. Bende pastanın kremasını ve sosunu yapmaya giriştim.
Başımı çevirip abimin ne yaptığına baktığımda ise her yerinin un olduğunu gördüm. Kahkahalar içinde abimin yanına gittim. Elime bir bez alıp yüzümü ve kollarını temizledim. O da gülmeme eşlik etmişti. " Az yavaş yap. Tüm kirlenmiş sin. " Dedim. Başımı salladı ve " bu bitti. " Dedi.
Hemen bir kap çıkardım ve abime verdim. Abim kabı yağlayıp kek hamurunu döktü ve bana verdi. Bende fırına koydum ve kurabiyeleri yapmaya başladım. " Çok yoruldum." Diyerek oturan abime baktım. " Cidden bu kadar az iş yapıp yoruluyor musun?" Dedim. " Evet." Dedi kelimeyi uzatarak. Başımı iki yana sallayıp işime döndüm.
Yaklaşık yarım saat sonra bütün islerim bitmişti. Annem halen gelmemişti. " Annem ne zaman gelecek acaba?" Diye sordum. Kendimi koltuğa bıraktım ve gözlerimi kapattım.
"Aleyna ne diyor?" Diye sordu abim. Gözlerimi açmadan konuştum. " Kayra da gelecekmiş. " Dedim. " Kalacak mı peki?" Diye sordu tekrar. " Yok be. Akşam gidecek." Dedim hızla. Başını ağır ağır salladı. O sırada kapını sesi geldi. Hızla yerimden kalktım ve kapıya gittim. " Hoş geldin anneciğim." Dedim. " Hoş bulduk kızım. Kurabiye ki yaptın ?" Dedi kapıyı kapatırken. " Evet. Çikolatalı apsta ve kurabiye yaptım." Dedim. " Aleyna gelmedi mi ?" Diye sordu. Başımı iki yana salladım. " Kız yanıma gelsenize . Benim dedikodumu mu yapıyorsunuz ?" Diye bağırdı abim içeriden. Gülerek salona ilerledik.
***" Kızım kapı çalıyor. " Diyen annem ile yerimden kalktım ve koşarak kapıya gittim. Kapıyı açtığım an belime sarılan Aleyna nın kolları ile dengemi sağlayamadım ve iki adım geriledim. " Hoş geldiniz." Dedim. " Hoş bulduk." Dediler aynı anda. Kayra ya da sarıldım ve içeri geçtik. " Hoş geldiniz çocuklar." Dedi annem ve Aleyna ile Kayra ya sarıldı. Abim de sarılınca hepimiz oturduk. " Nasılsınız?" Diye sordu annem. " İyiyiz Esra teyzem. Sen nasılsın ?" Dedi Aleyna. " Biz de iyiyiz. " Dedi annem. Bir süre daha sohbet ettik. Ben kalkıp mutfağa gittim ve yaptığım tatlılardan koydum. Aleyna içeri götürmem de yardım etti.
Aradan geçen iki saat sonrasında Kayra gitmişti ve biz de şu anda odamda idik. Annem ve abim içerideydi. " E hayat nasıl gidiyor?" Diye sordum. Bir anda yüzü düştü. " Bir şey mi oldu?" Dedim hızla. Cevap vermedi. " Aleyna?" Dedim ama yine sessizliğini korudu. En sonunda kendine geldi ve dudaklarını araladı.
" Kayra evlenmemizi istiyor. Dedi. Dönüp kalmıştım. " Neden? Halen okuyorsun ve daha erken " dedim. " Bende öyle dedim ama kafaya takmış durumda." Dedi . Bir süre ikimizde sessiz kaldık. " Merak etme. Ben Kayra ile konuşur, hallederim." Dedim. Gözlerinin içi parladı. " Sahiden mı?" Dedi. Başımı salladım. Kollarını sıkıca bana doladı ve yanağımı öptü.
Bir süre daha sohbet edip kendimizi uykunun kollarına bıraktık.