Bir uçurumun kıyısında karşılaşmışlardı iki genç. İkiside aynı amaç için gelmişti o gece oraya. Saatlerlerce konuşmadan öylece oturmuşlardı, birbirlerinin yüzüne dahi bakmadan ikiside sadece gökyüzünü izlemişlerdi.
Sessizliği bozup, parmağıyla parlak ve kolaylıkla göze çarpan yıldızı işaret ederken sordu siyah saçlı çoçuk. "Şuradaki benim yıldızım, çok güzel parlıyor değil mi?" ardından bir cevap beklediğini belirtmek adına, saatlerdir yanında oturduğu ancak dönüp bakmadığı bedene döndü. Bakışlarını, yanındaki henüz sesini bile duymadığı bedende gezdirdi. Yüzü tam anlamıyla kusursuzdu. "Tanrı onu özenle yaratmış olmalı" diye geçirdi aklından. Küçük olanın bakışları hala yıldızları izleyen gencin yüzünde durdu bir süre, parlayan gözlerine baktı. Yıldızların yansıması gözlerini parıldatıyor, zaten oldukça kusursuz görünen yüzünü dahada güzelleştiriyordu. Üzerindeki bakışları hissetmiş ve oda dönmüştü hala parmağıyla parlak yıldızı işaret ederken kendisine büyülenmiş gibi bakan oğlana. Saatler sonra ilk defa yüzüne baktığı çocuğun tarifsiz bir güzelliğe sahip oldugunu görünce afalladı büyük olan. Hala cevap vermediğini fark edince onayladığını belirtircesine mırıldanmakla yetindi.
"Senin gözlerinde parlıyor, tıpkı yıldızım gibi..."
yanındaki büyüğüne biraz yanaşıp yüzünü elleri arasına alırken devam etti. " ama söndürülmeye çalışılmış" Yanındaki çocuğun bu hareketine şaşırmış olsada belli etmemeye çalışarak zaten ona bakan cocukla gözlerini kenetlerken sordu. "Nereden anladın?" Küçük olan yanındaki büyüğünün yönelttiği soruya ufak bir kıkırtı bırakmış, ellerini yüzünden çekerken "Buraya sadece yıldızları izlemeye geldiği düşünmüyorum" diyerek yanıtlamıştı sorusunu.Buraya tabikide bunun için gelmemişti. Asıl amacı yıldızları izlemek değil yıldızlara dahada yakın olmak için buradan tamamen gitmekti.
Ama yanındaki, kendisiyle aynı sebepten dolayı buraya gelen genc vazgeçirmişti onu. Gözlerindeki sönmek üzere olan yıldızı tekrar parıldatmasını istiyordu hiç tanımadığı bu çocuktan. Bedeninin ağırlığını kollarına verip bir kaç dakika daha sessizce yıldızları izlemeye devam etti. Sonra başını çoktan tekrar yıldızlara bakmak için önüne dönmüş, ayaklarını uçurumun kenarından sarkıtırken aynı zamanda hafif sallayan çocuğa doğru çevirdikten sonra sordu. "Gözlerimdeki yıldızı tekrar parıldatmak istermiydin?"Sorduğu sorunun ardından yanındaki çocuğun güzel yüzüne biraz daha bakmış ve bir cevap beklemeden hızla ayağa kalkıp, gitmek için sırtını dönüp birkaç adım atmıştı. İçinden bir ses geri arkasına dönüp, hayran kaldığı yüze bir kez daha bakmasını söylüyordu. Sanırım kalbiydi bunu söyleyen. Kalbi çok hızlı atıyordu, sanki kalbi yerinden düşecekti. Korkudan kaynaklı olduğunu sanmiyordu çünkü suan ortalıkta babası gözükmüyordu. Peki, korkudan değilse kalbi neden bu kadar hızlı atıyordu? Kalbinin neden böyle attığını düşünmeyi sonraya erteleyip, adımlarını durdurdu ve kalbinin sesini dinleyip omzunun üzerinden hala uçurumun kenarında oturan çocuğa baktı. Onunda kendisine tatlı bir gülümseme ile bakıyor olacağını düşünmemişti. Hemen önüne dönmüş ve hızlı adımlarla yoluna devam etmişti. Çok değişik hissediyordu. Güzel çocuğun son anda bahşettiği güzel tebessümü aklına geldiğinde bedeninin uyuştuğunu hissetti sarı saçlı oğlan.
Her gün o uçuruma gelmesi için bir sebebi vardı artık. Yasamak istiyordu, onun gözlerindeki yıldızı tekrar parlatmasını istiyordu.Düşünmeyi sonraya ertelediği sorunun cevabini bulmuştu şimdi genç oğlan, kafasını yürüdüğü yoldan kaldırıp adımlarını durdurdu. Siyah saçlı çoçuğun gösterdiği yıldıza bakarken, elini kalbine götürüp fısıldamıştı. "Yıldız, yoksa bunun adi.. ask mı?"
Étoile
dis moi ma petite étoile
L'espoir est-il parti ?
Alors brûle tous tes rêves
Ne jamais regarder en arrière
Cache-toi pour qu'ils ne te brisent plus le cœur
Mais ne pleure pas ma petite étoile
ta maison est toujours làYıldız
söyle bana küçük yıldızım
Umut gitti mi?
Öyleyse tüm hayallerini yak
Asla arkana bakma
Saklan ki kalbini bir daha kırmasınlar
Ama ağlama benim küçük yıldızım
Senin evin hala orada
-Jeonginin, hyunjinle ucurumda karsilasmadan once yazdigi siir-____________________________________
SELOOO
ABIII ILK FICIM ASIRI DWGISIK HISSEDIOM SANIRIM BOK GIBI OLDU AMA OLSUNDU UMARIM SIZ BEGENIRSINJZ SAYGILAR EFENDIMsimdi ben yazma ozurlusu bir birey oldugum icin kontrol ettim ama kesin yazim yanlisi vardir:,) bu yuzden simdiden ozur dilerim
Of ben Cok konustum yine neyse kacovvv
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ma petite étoile / hyunin
Fanfiction"Gözlerimdeki yıldızı tekrar parıldatmak istermisin?".. ~23/06/23 04:48~