Reggel az ébresztő órára keltem, de mivel rég hallottam a hangját, ezért most nagyon felidegesített. Még félálomban voltam, majd fogtam, és konkrétan levágtam a földre.
Még pár percig forgolódtam, aztán kikeltem az ágyból.
Akkor láttam meg, hogy ketté törött az óra.
Hát jó... így jár az, aki korán reggel szórakozni próbál velem.
Gyorsan átöltöztem egy szakadt farmerba meg egy fekete hosszú ujjúba, aztán megfogtam az órám darabjait és lebattyogtam velük a konyhába.
Anya már nagyban készítette a reggelit, Jungkook meg már zabált. Érkezésemre mindketten felkapták a fejüket.
-Jó reggelt. -morogtam álmosan. Már megint nem kezdődött jól a napom..
-De mérges valaki ma reggel. -mosolygott rám anya. -Az mi a kezedben? -tette fel a kérdést.
-Az ébresztő órám... volt... -húztam el a szájam.
-Miért van... két részletben? -vonta fel szemöldökét Jungkook is.
Miért nem lehet megérteni hogy valakinek rosszul kezdődött a napja? Mindegy...
-Mert idegesítően szólt. -vontam meg a vállaimat, majd leültem a törött órával az asztalhoz, ahol már várt a tojás rántottám.
-Na akkor mégegy gonddal több. -sóhajtott anya.
-Majd veszek én újat. Nem kell jönnöd. -feleltem komoran. -És ez rád is vonatkozik. -mutattam Jungkookra.
Kinézném belőle, hogy majd elakar kísérni.
-Oké. -forgatta meg szemeit.
-Amúgy... ma jön hozzánk egy új tesi tanár, mivel az előző ugye felmondott. Beni mondta tegnap. -dobódott fel egy kicsit a kedvem.
-És, tudsz róla valamit? -lett izgatottabb anya is.
-Hát, nem igazán. -hajtottam le a fejemet. -Gyorsan elkészülök, aztán megyek is.
Felszaladtam a fürdőbe, és elintéztem a reggeli dolgaimat. Közben gondolkodtam...
Akkor ért a felismerés, hogy én bizony már csókolóztam Jungkookkal.
Majdnem hányingerem lett. Még is hogy lehetek ekkora tapló? De ezt hamar kivertem a fejemből, mert már ő is elfelejtette, és én is elfogom... most.Lementem a konyhába, gyorsan összekaptam a cuccaimat és már mentem is ki a házból.
Útközben utolért Beni is, így együtt mentünk el az iskolába. Elmondta, hogy milyen hülyeségek történtek vele az elmúlt egy hétben.
Például elfelejtette, hogy nem jövök aznap iskolába, és várt rám kerek egy órát, meg hogy nem tudott bejönni hozzám a kórházba, mert nem engedték be, és hogy a matek tanár eléggé kiakadt rá, mert az óráján viccből beszólt, hogy 1+1=11.
Szóval volt mit hallgatnom odafele.
-És tényleg nem tudod, hogy hogyan néz ki az új tesi tanár? -kérdeztem, miközben már pakoltunk a szekrényünkben.
YOU ARE READING
𝐍𝐞𝐯𝐞𝐫𝐭𝐡𝐞𝐥𝐞𝐬𝐬 | 𝑱𝒖𝒏𝒈𝒌𝒐𝒐𝒌 |
FanfictionSosem gondoltam volna, hogy ott ahol élek, egy kis országban, pontosan azon a helyen fogok találkozni egy olyan ázsiai félistennel, aki ráadásul beszéli a nyelvemet. Amikor megismertem Jeon Jungkookot, gyűlöltem őt teljes szívemből. Igazából nem is...