You're Heartless

207 20 50
                                    

Kendimi evden attıktan sonra telefonumu çıkardım ve hemen Bebe'yi aradım.

Bebe: Hey Kyle, Stan sana açıldı mı bakalım?

Kyle: Bebe, Stan'in evinin önüne gelir misin...lütfen?

Bebe: Oh, geliyorum Kyle.

Telefonu kapatıp cebime koydum ve Stan'in evinin arkasına gittim, orada bir yere çöküp ağlamaya devam ettim. Nasıl bu kadar acımasız olabilirdi? Ona o kadar aşık iken hala gelip bunları yüzüme nasıl söyleyebilirdi? Ben bunları düşünürken birinin omzuma dokunduğunu hissettim ve kafamı kaldırdım. Bebe gelmişti, ona baktığımda onunda bana üzüldüğünü anlamıştım, yanıma oturdu ve bana sarıldı.

Bebe: Stan gibi aptal birine denk geldiğin için kendini suçlama Kyle, o sadece bir aptal ve ne hissettiğini bilmiyor ve belki de ona sensizliğin nasıl bir şey olduğunu göstermeliyiz Kyle.

Kyle: Ne demek istiyorsun yani Bebe?

Bebe: Onunla ilişkini keseceksin Kyle, o akıllanana kadar bunu yapacağız.

Kyle: Haklısın.

Bebe haklıydı. Stan'in yaptığı her işle ilgileniyordum, sarhoş olduğunda yanında oldum, Wendy'den ayrıldığında yanındaydım, nerdeyse her zaman onun arkasında oldum ama karşılığında bana böyle davranıyordu ve artık buna daha fazla katlanamazdım.

Bebe: Şimdi eve git ve dinlen, yarın okul var ve unutma Kyle, yarın Stan'e yaklaşmayacaksın bile, durağa git ama onunla bakışma bile anladın mı?

Kyle: Anladım, teşekkür ederim Bebe.

Bebe: Her zaman Kyle, şimdi eve git ve dinlen bakalım.

Ona gülümsedim ardından oturduğum yerden kalktım ve eve doğru yürümeye başladım.

*Eve vardığında*

Eve vardığımda hemen odama çıktım ve kapımı kapattım, içimden sadece ağlamak geldi ve öylede yaptım. Hala Stan'in nasıl bu kadar aptal olabildiğini düşünüyordum, onu ne kadar sevdiğim ortada ama o bunu hala göremiyor, bu yüzden artık ona benim çektiğim acıyı göstermem lazım. Yarından itibaren umarım bir şeylerin farkına varmadan başlar...

*Sabah olduğunda*

Sabah olduğunda yatağımdan kalktım ve banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım, aynaya baktım ve derin bir iç çektim çünkü bugünden itibaren Stan ile konuşmayı kesecektim. Bu zor olacaktı ama yapmam gerekliydi, banyodan çıktıktan sonra odama gidip üstümü giydim ardından çantamı alıp kahvaltı etmeden evden çıktım ve durağa doğru yürümeye başladım.

*Durağa vardığında*

Durağa geldiğimde herkes oradaydı, hiç kimseyi umursamadan gelen otobüse bindim ve tekli koltuklarda birine geçtim ve okula varana kadar kimseye göz ucuyla bile bakmadım.

*Okulda*

Okula vardığımızda otobüsten indim Stan'in yanıma doğru geldiğini gördüm.

Stan: Hey Kyle bekl-

Kyle: Zamanım yok Stan sonra söylersin.

Dediklerimden sonra yanından hemen uzaklaştım ve okula girdim, dolabımdan kitap almaya gittim, biraz sonra Bebe yanıma geldi.

Bebe: Ee nasılsın bakalım?

Kyle: İyi gibi mi gözüküyorum Bebe?

Bebe: Tamam ya, sabah sabah trip çekemem. Şu Stan işi nasıl gidiyor?

Kyle: Bilmiyorum ayrıca daha 30 dk oldu hemen bir şey olmasını bekleme Bebe.

Bebe: Tamam, bana gelişmeleri aktarmayı unutma!

Dediklerinden sonra bana göz kırptı ve kızların yanına gitti, cidden Bebe'yi anlamak zor. Bende ders başlamadan kitaplarımı sınıfa götürdüm ve yerime oturdum...

*15 dakika sonra*

Ders başlamıştı ama Stan etrafta yoktu ve okula geldiğine emindim, acaba yine içip bir yerlere mi sızmıştı? Bilmiyorum, ama bunu okul sonrasına bırakacağım çünkü sınavlar yaklaşıyor ve daha fazla ders atlayamam, atlarsam annem beni öldürür.

*Okul çıkışı*

Son dersinde bitmesiyle yerimden kalktım ve kitaplarımı dolabıma koyup tuvalete ilerledim, eğer Stan sızmışsa buraya geliceğinden emindim ve tahmin ettiğim gibi ilk açtığım kabinden karşıma yere yığılmış Stan çıktı.

Kyle: Stan yeter artık, içip sürekli bir yere sızmandan bıktım. Herkesi endişelendiriyorsun, özellikle de Wendy'i, sana kızmak istemiyorum ama sürekli aynı şeyleri yapıyorsun Stan, yeter artık.

Stan: Kyle, yeter..

Kyle: Hayır yetmez Stan, bunu yapıp durmandan bıktım ve bir sınır koymalısın artık anladın m-

Sözlerimi bitiremeden Stan'in dudaklarını kendi dudaklarımla birleşmiş halde buldum, kendimi ayırmaya çalıştım ama beni çok sıkı tutmuştu ve kaçamazdım, pes ettim ve Stan'e karşılık vermeye başladım. Bir anda telefonuma bir bildirim geldi, Bebe'den di o yüzden mesaja bakmadım ve Stan'e geri döndüm.

"Bebe'den bir mesajınız var."
Bebe: Heyy Kyle Wendy Stan'i bulamadığı için endişeli ve tek bakmadığı yer erkekler tuvaleti, onu vazgeçiremiyorum ve galiba erkekler tuvaletine girecek.

WOOO HOO Bu bölümde bittiiii, bir yerde kaldığım için bölüm atamadım kusura bakmayın hepinizi öpüyorummmm ^^

I love you like an alcoholic..//style (stan x kyle)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin