Moralim iğrençti özellikle son günlerde büyüttüğüm south park cosplay hesabımımın boş yere kapatılması beni aşırı üzdü ama işte tekrar buradayım ^^
Kyle: Bana aşık değilsin Stan kendine gel.
Stan: Kyle, sana tahmin edemeyeceğinden fazla aşığım.
Kyle: Ama sen Wendy ile çıkıyorsun Stan, kendine ge-
Smut olacaktır, rahatsız olanların *Smut bitti* yazısına kadar atlaması uygun görülür.*
dudaklarının beni susturmasıyla lafımın devamını getiremedim, bu sefer değişikti ağzımın içinde ki sıcaklık beni ona daha çok bağlıyordu. Dilini ağzımın içine doğru yavaşça soktu, fazlasıyla nazikti, beni nefesimiz bitene kadar öptü ve sonrasında çekilip bana bakıp sırıttı.
Stan: Sana bayılıyorum Kyle.
Kyle: Wend-
Beni hızlıca belimden tutup kendine yakınlaştırdı, artık nefesini bile hissedebiliyordum, o koyu mavi gözlerinin içine baktım ve kendimi tutamayıp onu öpmeye başladım. Geri çekildiğimde yüzü şaşırmış gibiydi, ona doğru baktım ve "Ne oldu?" gibi bir bakış attım, o ise ben bunu dedikten 2 dakika sonra kendine geldi ve gülümsedi.
Stan: Senin böyle bir şey yapacağını düşünmemiştim Kyle.
Kyle: Yani sen yapınca sorun değil ama ben yapınca sorun ha?
Sinirlenmiştim, her zaman böyle yapıyor ben ona bir şey demiyorum ama ben yapınca sorun oluyor demek, bakalım buda sorun olacak mı? Stan'i yakasından tutup odaya kadar sürükledim oda bu sırada özür dilemeye çalışıyordu ama dinlemedim ve onu yatağa getirdim ardından üzerine çıktım ama altımda hissettiğim bir şişlikle şaşırdım ve kafamı aşağıya doğru kaydırırken Stan kafamı tuttu ve tekrar göz göze gelmemizi sağladı.
Stan: Bence alt tarafa bakmasan daha iyi olur Kyle-
Kyle: Neden?
Stan: Sadece bakma yeter...
Kyle: Garip.
ben sözümü bitirir bitirmez Stan'in elleri belime kaydı, belimi kavradı, kendine doğru bastırdı ve ağzından hafif bir inleme çıkardı. Terlemeye başladım ve üzerimdeki uzun turuncu hırkamı çıkarıp bir kenara attım ve tekrar Stan'e döndüm, bana beni yiyecekmiş gibi bakıyordu.
Kyle: Bana öyle bakma.
Stan: Nasıl bakmayayım?
Kyle: Beni yiyecekmiş gibi bakıyorsun Stan.
Stan: O kadar mı belli ettim? O zaman yapacak bir şey yok, erken başlamak gerek.
Kyle: Ne? Neyden bahsediyorsu-
Stan beni bir anda sert bir şekilde öpmeye başladı, daha beni öpmeyi bitirmeden belimdeki ellerini pantolonuma doğru kaydırmaya başladı ve bir anda pantolonunu çıkarıp bir kenara attı, şimdi onun üstünde siyah tişörtüm ile kalmıştım ve bu çok utanç vericiydi.
Stan: Noldu Kyle? Utandın mı?
Kyle: Sus Stan.
Stan: Peki, sen ne diyorsan öyle olsun bakalım ama sadece şimdilik.
Stan bacaklarımı kavrayan ellerini tekrar belime doğru çıkardı ve beni sertçe kendine çekti, beni yavaş yavaş aşağıya inen öpücükleriyle utandırdı ve sonunda beni yatağa yüz üstü olacak şekilde çevirdi.
Kyle: Stan, amacın ne?
Stan: Az kaldı görürsün Kyle.
Yüzüm yatakta ki yastığın üzerindeydi ve bir anda beklemediğim bir şey olunca irkildim, Stan'e bakmak için kafamı çevirmeye çalıştım ama o eliyle kafamı yastığa bastırdı, her ne yapıyorsa acıyordu ve değişik hissetmemi sağlıyordu ve Stan bir anda durdu, tam sonunda diyip ona doğru dönmek üzere iken hayatımın muhtemelen en büyük acısını yaşadım ve bunun neden olduğunu tahmin edebiliyordum, Stan içimde hareket ederken, inlemelerimi yastık ile bastırıyordum. Stan yaklaşık 30 dakika sonra beni bıraktı ve temizlenmem için banyoya girmemiz gerektiğini söyledi. O an aklıma bir sürü şey takıldı, en yakın arkadaşımla birlikte oldum, ilkim en yakın arkadaşım ve sevgilisi olan en yakın arkadaşım ile yattım...
*Smut bitti*
Bunları kafamdan çıkardım ve banyoya girip iyice temizlendim daha sonrasında Stan'in dolabından bir pijama aldım ve giyindim. Annemi arayıp ona Stan ile kalacağımı bildirdim daha sonrasında Stan geldi ve yatağa yattı, onunla bu konu hakkında konuşmak istediğim için yanına gittim.
Kyle: Stan seninle konuşmamız gerekiyor.
Stan: Sabah konuşuruz Kyle, hadi sende yoruldun yanıma gel.
Derin bir iç çektim ama bu tatlılığı karşı gelemezdim, yapacak bir şey yoktu ve Stan'in dediği gibi yorulmuştum, "yarın konuşuruz acelesi yok" dedim içimden ve Stan'in yanına gidip ona sarılarak uyuyakaldım...
ILK SMUT YAZISIM KOTU OLMUŞ OLABİLİR BEN AMATORUM ARKADASLAEEER VE OY ATIN LUTFEN NEYSEE SİZİ SEVİYORUM KENDİNİZE İYİ BAKIN VE JAE SENİ SEVİYORUM İYİ GECELERRR 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I love you like an alcoholic..//style (stan x kyle)
Random-¨stan gecenin bu saatinde neden aradin?¨ -¨...¨ -¨stan? cevap vermeyeceksen kapatacağım.¨ -¨kyle...üzgünüm.¨ -¨ne? stan? stan cevap ver.¨ • • • Bu hikayede yaşları reşittir, 4. Sınıf değillerdir!! Hikaye kapağındaki görünümleri küçüktür ama hikayed...