¡ Headcanon | Mitsuya ¡

282 29 30
                                    

↠ Mitsuya Takashi, anne babanızın (anne ve babanız) ve kardeşlerinizin sevdiği türden bir erkek arkadaştır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

↠ Mitsuya Takashi, anne babanızın (anne ve babanız) ve kardeşlerinizin sevdiği türden bir erkek arkadaştır. Annenle iyi geçinir ve kardeşlerine kendi kardeşleriymiş gibi davranır.

↠ Mitsuya materyalist değildir, bu yüzden size her zaman hediye vermez. İlk buluşmanızda, muhtemelen size çiçeklerden çok daha güzel olan kapalı gözlü bir gülümsemeyle birlikte çiçek almıştır.

↠ Sizi her zaman övüyor ve kendini sevmenin en büyük savunucusu.

↠ Mitsuya tam anlamıyla size gözlerinde yıldızlarla bakıyor. Gülümsemesi yumuşak ve sanki seni her seferinde ilk kez görüyormuş gibi.

↠ Yemek yapmaktan temizlik yapmaya ve hatta örgü örmeye kadar iyi bildiği farklı şeyleri size öğretmeyi çok seviyor. Bir kez kurabiye pişirdin. Üzerine krema sürmeyi planladınız ama kurabiyeleri bitirmek yerine, biraz fırfırdan sonra krema yüzünüze ve mutfağa yapıştı.

↠ Kız kardeşleri Mana ve Luna ile yakın olurdunuz. Seni seviyor ve onları da seviyor. Tek istediği, üçünüzün iyi geçindiğini görmek. Kardeşleriniz varsa, onların da kız kardeşleriyle iyi geçinmelerini sağlamaya çalışacağını bilin.

↠ Bazen Mitsuya, Mana ve Luna size biraz fazla bağlanmaya başladığı için "En İyi Kardeş" tahtından devrilip devrilmeyeceğini merak ediyor.

↠ Annesi genellikle meşgul olduğu için onunla pek görüşmüyorsun ama o seni pek umursamıyor. Aslında, Mitsuya'nın ev hayatı ve Touman dışında bir hayatı, birisi olduğu için mutlu.

↠ Senin için yemek yapacak. Ellerinde fazla zaman varsa, kışın da size eldiven örer.

↠ Touman'dan bahsetmişken, Mitsuya ondan uzak durmanı tercih ediyor. Seni kabul ediyor ve seviyor ama yasa dışı olan hiçbir şeye yakın olmanı gerçekten istemiyor. Touman diğer çetelere kıyasla tehlikeli değil ama çeteler hoş karşılanmıyor ve senin mutlu ve güvenli bir hayat yaşamanı istiyor.

↠ Birisi onunla olan ilişkiniz nedeniyle size saldırmaya çalışırsa, Mitsuya bunu hemen halledecektir.

↠ Biri seninle flört ederse veya sana çıkma teklif etmeye çalışırsa, Mitsuya seni onların önünde öptüğünden veya kapıldığını göstermek için sana sevimli lakaplar taktığından emin olur. Kişiye gülümserdi ama bu tamamen nazik değildi (daha çok acıma, gurur ve alay karışımı, kabul edeceğinden değil).

 Kişiye gülümserdi ama bu tamamen nazik değildi (daha çok acıma, gurur ve alay karışımı, kabul edeceğinden değil)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
tokyo revengers | oneshot, headcanon.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin