Destek verenlere çok teşekkür ederim. Ama wattpad i bırakıyorum. Açıklamalarımı son gönderimde yaptım.
Hikayeyi devam ettirseydim şöyle olucaktı. Özet gibi anlatıyorum.
Baya bi bölümlerin ardından,
Katsuki ve izuku UA okulunu bitirecek ve UA de olan Üniversite de okuyacaklardı. Bir süre sonra Afo ile Ofa arasında bir savaş olucak, bu savaşta iki tarafta kazanamayacaktı. Afo birden bire ortadan kaybolarak haber alınamadı. 1 yıl sonra yurtlar kalkmış olucaktı ve isteyen evlere geçebilecekti. Izuku ile katsuki beraber bir eve geciceklerdi. Bu zaman dilimde de bissuru bolum yapardım. Herneyse. Izuku nun 18. Doğum gününde (cunku katsuki daha once 18 oluyor) ikisi ilişkiye girmeye karar vermiş olucaklardı. Izuku 18 yaşına girdiği dakikadan sonra ilk defa gerçek bir ilişkiye gireceklerdi ve bu ilişki sabaha kadar sürecekti. Ikiside 18 yaşına girdiği için artık kahramanlık sıralamasında yerlerini alıcaklardı ve #1 Izuku olucaktı. Çünkü geçmiş zamandaki onca savaştan sonra Izuku herkesten güçlü olduğunu kanıtlamıştı. Halk da onun bütün ozgunluklerini biliyordu.
Herneryse sonra
Zaman geçecekti (bu aralıklarlarda da baya bölüm yapicaktım) izuku ile katsuki üniversite yi fln bitirmiş, ikiside ortak bir ajans kurmuş olacaklardı. Daha sonra Afo ortaya çıkacak ve japonya da büyük bir savaş olucakti. Bu savaşta izuku ile katsuki beraber savaşacaktı (6. Sezon gibi herkesi geride bırakacaktı işte. Ama izuku yerine kitap bkdk olduğu için ikisi böyle yapacaktı) savaş en sonunda son bularak All For One yenilecekti. One For All üyelerinin ruhu da sonsuzluğa giderek artık Izuku'nun kafasından yani izuku nun gittiği o hayal dünyası yerinden çıkacaklardı. Izuku'nun da hala bütün özgünlükleri duruyor olucaktı. Kısa bir süre sonra japonya da ve bütün dünyada suç tamamen yasaklandı ve kahramanlık diye bir görev de azalmış olucaktı. İnsanlar artık daha bilinçli olmuştu ve suç oranı polislerin bile halledebileceği bir düzeye gelmişti. Izuku ve katsuki de bu işi birakmaya karar vererek bir aile olmaya karar vermiş olucaklardı. Ajanslarını hala kahraman olmak isteyen Uraraka ve diğerlerine devretmişlerdi. Aile olmaya karar verdiklerinde yaşları 25-26 fln olucaktı. Ikiside evlenmeye karar vererek evlendiler.Izuku ve katsuki kendine ayri bir iş bulmuş olucak ve çok geçmeden biç çocuk sahibi olmayı planlamış olacaklardı. İzuku, dünyaca ünlenerek modellik yapıyor, katsuki ise dünyaca ünlenerek bir şef oluyor olucaktı. 1 yıl gibi bi sürede ikisi de gerçekten çok fazla ünlendiler, hatta evlendiklerini bile japonya'nın dış sınırları bile duymuşu.
İkiside işlerine bir süre ara vererek çocuk yapma konusunda düşüneceklerdi. Izuku, kendini hazır hissetigi zaman ikiside ilişkiye girmiş, ve Izuku hamile olucaktı. Aylar sonra Izuku'nun bir erkek çocuğu olacaktı. Bundan sonrasında da güzel ve tatlı bölümler ardından finalinde ne gerçekleşecek olucagini bilmediğim bir mutlu bir son.
Final sahnesi olacaktı ama bitirmeyi planlamadım ve aklıma şöyle bir şey getirdim.
"Ya Olsaydı?" Başlıklı bissuru bölüm yazicaktim ve bu bölümler sizin yorumlarınız ile olucakti. Örneğin, "Katsuki, Izuku'ya zorba olmasaydı hikaye nasıl olurdu?" Diye bir yorum geldi diye varsayalım. Ben bu konuya göre tek bölümlük bu konu ile ilgili bir bölüm yazacaktım. Ama konuşma fln olmayacaktı. Bu bölümler özet gibi olucaktı yani yukarda anlattığım gibi ama tabikide daha özenli şekilde yazacaktım.Planlarım bunlardı :) Ama burayı artık bırakıyorum. Destek veren herkese çok teşekkür ederim ♡♡♡
Lütfen beni anlayışla karşılayın. Hesabındaki duyurular kısmındaki son gönderiyi okursanız beni daha iyi anlayabilirsiniz. Herkese çok teşekkürler. Elveda 🩷🌸