Çığlığı basmamla Çağların bana bağırması bir oldu
"Ne çığlık atıyorsun kızım töbe estağfurullah"
İyide ben ne yaptım ki kendisi gelip yatmış benimle ben napabilirim.
Ne dedim ben az önce çağlar ben aynı yatakta ne benimlemi yatmıştı o ne yatmak ne
"Sen niye burada yattın ki benimle bide ayrıca bağırmakta haklıydım sen bana sarılınca korktum"
Evet şimdi mal mal sırıtıyodu kim bilir aklına ne geldi yine
"Korktun tamam bi dahakine sarılmadan önce haber veririm komşular gelcek senin çığlığına birazdan görende sancak ki her neyse işte özür dilerim korkuttum"
Ne her neyse diyo bide bende salağım ya ondan anlamıycam töbe ya töbe
Bu niye hayla yatıyo yanımda
Çağları ayağımla yataktan ittirdim ama daha doğru düzgün itemeden çağlar beni kollarımdan tutarak sanki bir çuvalmışım gibi omzuna attı
"Ya ne yapıyosun indir beni"
"Çok hafifsin az yemek ye kaç kilosun sen"
"Ne hafifi be ben 40 kiloyum bikere "
"Ne kadarda kiloluymuşsun artık bu günden sonra spor yapmak yok yemek yiyip kilo al azıcık"
"Beni indirirsen yicem ayrıca benim üstümü kim değiştirdi hizmetçi ablamı"
"Yo hizmetçi yoktu evde dün ben vardım sadece"
Ne yok artık sapık varğ evdeğ
"Alo sapık var evde şubesimi "
İç ses :öyle bir şube yok ki Defne
Ay biliyoruz iç ses bazen iç sesime çok gıcık oluyorum.
"Ne bakmadım bile üzerine merak etme Defne sapık değilim."
Kesin kesin bakmamışsındır
5dk.sonra;
Kahvaltı yapmış ve masayı toplamıştım tabiki de ben pek bişey yememiş ve Çağlarda Defne bunuda yiyeceksin diye ağzıma tıktı.
Ve bilin bakalım şu anda nasılım berbat bir haldeyim çünkü midem bulandı ve kustum 2 kere şu andada çağlar bana bakıyo bende yatıyodum.
"Biraz daha iyi misin?"
"İyiyim sorun yok kendini suçlama bilmiyodun ki"
Ben çok yemek yersem midem almıyodu ve tabikide kusuyodum bu özelliğimden nefret ediyodum en sevdiğim yemek lahmacun yerken bile sadece 2 tane yiyebiliyordum.
"Defne bak istersen hastaneye gidelim abini aradım 1 gün daha yoklarmış teyzen rahatsızmış ondan dolayı orada kalacaklarmış."
"Yok istemiyorum hastane felan gerek yok ben iyiyim."
Dedikten sonra ayağa kalkıp bir iki adım atmıştımki gözlerimin kararmasıyla sadece Çağların beni tutmak için koltuktan nerdeyse uçtuğunu hatırlıyorum.
Elim kopuyo ama yazıcam sorun değil bölüm atmadım günlerin telafisini atmam gerek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ASKER Mİ~
ChickLitHikayeyi umarım beğenirsiniz ilk defa yazıyorum destek olursanız sevinirim