Mit nem hinnék el.-jött be Laci.
-Semmi.-vágtam rá
-Aha na jó itt az ideje, hogy elbeszélgessünk. Fiúk menjetek ki.-mondta Laci
-Oké Laci-ezzel a fiúk ki is mentek a szobámból.
-Na akkor beszélgessünk. -mondtam Lacinak
-Hugi én ezt már nem birom! Miért vagy mindig fekete ruhában?!-kérdezte idegesen.
-Depressziós vagyok.-mondtam egyszerűen
-Mi miatt?!-kérdezte még midig idegesen
-Az emberek, az iskola,a démonjaim a rémálmaim és a sok alvásparalizisem miatt!-mondtam idegesen de amint kimondtam elkezdtem sírni
-Hugi miért nem szoltál.-mondta drága bátyám aggódva.
-Mert azt hittem nem hiszel nekem.-mondtam sírva amire drága farkasom ide büjt hozzám.
-Sajnálom Hugi,de akkor ezért nem alszol és nek is eszel sokat?-kérdzte miközben simogatta a hátam
-Igen....-Nem bánod ha elviszem Silvert még egy sétára?-kérdeztem mikor megnyugottam.
-Menjél ha az megnyugtatt.-modta Laci
-Köszi.-modtam és már indultam is az ajtó felé Siverrel.
-Hova mész?-kérdezte Peti
-Sétalni.-mondtam
-Este?-furcsálta
-Igen ilyenkor a legjobb.-modtam és ezzel el is húztam.
Szerencsére Silver okos farkas és meg tud védeni ha egy csöves jönne elrabolni.
Még sétaltam vele egy kicsit mikor Silver megált és elkezdet morogni és ugatni.
-Mi a baj Silver?-Kérdeztem. De ő csak tovább ugatott, mikor Brúnó jött felénk abba hagyta az ugatást és a morgást.
-Brúnó mit keresel itt?-kérdeztem
-Csak golndoltam megkereslek mivel már késő van.-mondta. nekem furcsának tűnt de nem foglalkoztam vele.
-Jó akkor menjünk haza.-mondtam
-Hallotam Laci ak el mondtad hogy depressziós vagy.-mondta
-Jah, legalább jól fogatta.
-Figyelj ha bármi baj van elmondhatod nekem.-mondta mosolyogva
-Rendben Brúnó.-mondtam neki.
Mikor haza értünk bementem a szobámba. 02:58 van lassan hajnali három ami azt jelenti hogy jönnek elő a démonok. Gyorsan elő vettem a fejhallgatóm és kapcsoltam zenét.
03:00 szerencsére fel voltam készülve mindenre. Silver most is melletem ült és figyelt rám. Mikor meghallotam az démont nagyon megijedtem de nem mertem hátra nézni a gurulós székemből. De sajnos egyre több démont hallotam. Az egyik sikoltozott,a másik sírt, a másik ilyesztően röhögött. Nagyon féltem de tudtam ittvan velem Silver.
Valahogy kibirtam 05:00-ig. Csak addig vannak a démonjaim és nappal néha.
Tudtam hogy a fiúk még alszanak így csendben voltam mint mindig.
10:00-kor az összes fiú fent volt. Én úgy döntöttem át öltözök
Szettem:
Mikor ezzel végeztem kifésültem a hajamat és lementem a fiúk hozz.
-Szia Liza.-köszöntek a fiúk
-Sziasztok fiúk.-köszöntem nekik
-Csinálsz nekünk kaját?-kérdezte Brúnó
-Aha.-mondtam így mentem a konyhába és csináltam kaját.
-Kész.-mondtam nekik.
A fiúk egyből jöttek és elkezdtek enni, közben megetettem Silvert is.
-Ez nagyon finom lett Liza.- mondta Peti
-Jah nagyon finom lett-dicsérte meg a többi fiú is.
Amiért meguntam őket felmentem a szobámba és hallgatam egy kis zenét
Mikor meghallotam egy démont nem nagyon foglalokzam addig ameddig meg nem láttam. Nagyon megijedtem ki is kapcsoltama zenét. Silver szerencsére itt volt velem és elkezdte ugatni a démont. Mikor eltűnt a démon vissza kapcsoltam a zenét és megdicsértem Silvert mert ilyen bátor volt és hogy megvédett.
Mikor lementem egy pillanatra megláttam és csak néztem a kanapéra.
YOU ARE READING
Beléd szerettem (Pető Brúnó)
FanfictionEz egy depressziós lányról szól Tóth Lizáról. Ha érdekel a könyv, hogy mi történt vele és mi lesz vele olvasd el!❤️❤️❤️ Helyesírási hibákért bocsánat!❤️❤️