Mikor lementem egy pillanatra megláttam és csak néztem a kanapéra.
Brúnó volt ott és egy csaj és sámroltak.
Összetörtem, amit a többi fiú észre vett, mert tudták, hogy nekem tetszik Brúnó.
-Szia Kovács Dóra vagyok.-mosolygott mint egy igazi kurva.
-Én Tóth Liza vagyok.-mondtam
-Remélem jóban leszünk, bár amúgy is azok leszünk csak a fekete ruhát kel levenni rólad.-mosolygott még mindig
-Szivem ez csúnya volt.-mondta Brúnó
-Jaj bocsánat.-mondta a kis kurva
-Én felmegyek a szobámba.-mondtam szomorúan mert tudtam hogy egy fontos embert veszítettem el. Bezárkoztam a szobámba. Elkezdtem hangosan hallgatni a zenét és sírtam.
-Hugi vedd le egy kicsit a hangerőt túl hangos!-kiabált fel Drága Bátyám
-Nem!-ordítottam sírva erre Silver oda jött hozzám az ágyba és hozzám bújt.
Erre én elővettem egy szikét és elkezdtem vágdosni a kezem. Mikor eléggé nagy vért láttam a padlón bekötöttem a kezem és megfordultam az ágyban.
-00:03 óra van nagyon jó.-mondtam magamban. Már a zenét lekapcsoltam mert elegem lett. Pár pecel később eldöntöttem át öltözök és sétálok egyet Silverrel.
Szettem:Mikor lementem még midig beszélgettek
-Hova hova?-kérdezte Peti
-Sétalok egyet.-mondtam
-Ilyen későn nem mehetsz.-mondta Laci
Engem ez nem érdekelt megfogtam az ajtót és kinyitottam. Erre Peri felált és megfokta a karom amin voltak a vágások.
-Áuu!-sziszentettem fel, Peti kérdően nézett rám aztán leesett neki.
-Liza most komolyan?!-agadt ki. Elkezdte fel tűrni a pulcsim mikor elért a vágásokig. Gyorsan kitéptem a kezem és elfutottam Silverrel.
Még hallottam hogy Peti ordított
-Miért?
Erre nem válaszoltam inkább futottam tovább. Mikor már távol voltam a háztól elkezdtem sétálni.
Már 00:57 volt így haza indultam.
Mikor beléptem a házba a fiúk nem voltak sehol így felmentem a szobámba.
Ott ültek a fiúk Brúnót kivéve. Amint bementem a szobámba mindenki rám nézett.
-Liza miért csináltad ezt a kezedel.-lépett elém Laci és megnézte a vágásokat.-Brúnó miatt csináltad?-kérdezte
-őszintén?-kérdeztem könnyezve. Erre Laci csak bólintott.-Ő miatta is.-sírtam el magam mire Laci megölelt.
-Sajnálom Hugi. Gyertek fiúk menjünk ki.-szólt Laci és kimentek. Egyedül marattam a démonjaimal amiket most látok is. Próbáltam nyugott maradni de nem ment, pánikrohamom lett. Silver egyből tudta mi a bajom így mellém feküdt és rá tete a fejét a szívemre. Szerencsére hamar elmúlt minden de nem volt kedvem felkelni így oldalra feküdtem. Silver így is hozzám bújt. Mivel már 12:50 volt elkezdtem zenét hallgatni és újra elkezdtem vágdosni magam mikor Brúnó berontott a szobámba de amint láttam mit csinálok megállt egyhelybe és nem szólt semmit
-Nem az aminek tűnik.-mondtam gyorsan ami eszembe juttot.
-Liza, miért?-kérdezte
-Nem emlékszel.-könnyeztem be.-menjél ki.-mondam neki.
-Nem ameddig el nem mondod miért csináltdat.-tiltalkozott erre én feláltam kitoltam a szobámból és gyorsan becsuktam. Brúno csak dörömbölt az ajtóm elött mikor meghallotam az a kis ribancott.
-Mi a baj édes.-kérdezte kis Dóri
-Semmi elmegyünk egy étterembe?- kérdezte meg Brúnó a kis kurvától
-Aha.
Ezzel elmentem az ajtóm elől.
És én eddig bírtam elkezdem nagyon hangosan sírni Brúnó után mentem és eléjük áltam.
Nem mentek sehová Brúnó motatni szeretnek valamit.-mondtam határozottan Laci és Manuel a kanapénál ütek és bologattak azt jelezve hogy mutassam meg. Elővettem a telefonom és meg megmutattam. Dóri volt rajta meg egy másik csávi ahol csókólóznak.
Brúnó Dóri felé fordult és kimonta.
-Vége Dóri menj el.-mondta Brúnó könnyezve
-Jó de nálam jobbat nem találsz.-jelentette ki és elment
-Liza én úgy sajnálom, amikor ki toltál a szobádból rájöttem miért csináltad.-Mondta a szemembe nézve.
Én erre megöleltem amit viszonzott. Elengettem és felmetem a szobámba. Elgondolkoztam hogy miért hittem az embereknek. Ezzel eldöntöttem ott hagyom az iskolát és elkezdek dj-ni. Nagy álmom volt mindig lementem ahol az összes fiú ült. Amint le értem rám néztek és fúrcsálták hogy mosolygok.
-Ott hagyom az iskolát és elfogok kezdeni dj-ni és soha többé nem fog érdekelni mások vélemenyé.-mosolyogtam tovább erre a fiúk oda jöttek hozzám és csoportos ölelésbe kézdtünk.
-Én annyira büszke vagyok rád.-mondta Laci
-Ahogy mi is.-mondta a többi fiú is
YOU ARE READING
Beléd szerettem (Pető Brúnó)
FanfictionEz egy depressziós lányról szól Tóth Lizáról. Ha érdekel a könyv, hogy mi történt vele és mi lesz vele olvasd el!❤️❤️❤️ Helyesírási hibákért bocsánat!❤️❤️