O kurwa jestem spozniona-krzyknęłam widząc 8.14 na zegarku.
JA NIE MOGĘ SIE SPÓŹNIĆ NA PIERWSZY DZIEŃ!!!
Zerwałam sie szybko z łózka i pognałam do łazienki zeby zrobić skincare nowymi kosmetykami z USA
W Polsce takich nie było więc jarałam sie jak jakiś debil.Postanowiłam się nie malować chciałam zeby nauczyciele myśleli że jestem grzeczna i wgl ale...
NAGLE PRZYPOMNIAŁAM SOBIE O OLKUEh..
Zaczełam szybko robić tapetę gdy skończyłam wybrałam ładną stylówkę na dziś.
Postawiłam na spodnie cargo i czarny top z długim rękawem.
NA SZCZESCIE W TEJ SZKOLE NIE MA MUNDURKÓW.Gdy byłam już gotowa wybiegłam z domu i w ostatnim momencie zdążyłam na autobus.
HAHAHAHAHAH PRAWIE SIĘ NA NIEGO RZUCIŁAM ALE BYLO WARTO
Bo kogo odrazu ujrzały moje oczy?
OCZYWISCIE ZE OLKA🤩🤩🤩
Stwierdziłam ze nie będę przy nim siadać bo miał tam jakiś swoich znajomych i nie chciałam sie wpierdalac.
Gdy Olek mnie zobaczył odrazu przeprosił swoich przyjaciół i usiadł przy mnie.
-Co tam-zapytał Olek
-Umm wszystko spoko-odpowiedziałam
TAK SIE STRESOWAŁAM ZE NIE WIEDZIAŁAM CO POWIEDZIEĆ-Wiesz olek...przepraszam za wczoraj to wszystko te emocje wiesz dopiero sie tu przeprowadziłam mam nadzieję ze nie masz mi tego za złe.
-Spokojnie,byłas słodka hahaha.
POWIEDZIAŁ ŻE BYŁAM SŁODKA?!
AWWW AJSHSGAUEHWBSYEUE O KURWA.nie powiem że nie,on też był słodki...
Gdy dojechaliśmy do szkoły zobaczyłam na mnie krzywe spojrzenia,wkoncu weszłam z Olkiem a on pewnie podobał się tam każdej dziewczynie.
Ludzie tam chyba mysleli że nie znam angielskiego i podłapałam rozmowę dwóch dziewczyn obgadujących mnie
-is that his girlfriend?
Spojrzelismy się z Olkiem na siebie,on sie usmiechnął a ja zaczęłam sie drzeć do tych dziewczyn
YESSSSS YESSS OF COURSE
Zaczelismy sie smiac z Olkiem a on powiedział ze jestem mega zabawna i piękna.
Zarumieniłam się i poprosiłam go aby oprowadził mnie po szkole
I SIE ZGODZIŁInni mieli lekcje a my sami chodziliśmy po szkole i gadaliśmy
SAMI...
Szkoła była ogromna,w polsce nie było takich rzeczy
A TUTAJ MIELIŚMY NAWET BASEN I RESTAURACJE
Sklepik i automaty i to takie zajebiste z leysami i colą.Olek postanowił pokazać mi kącik wypoczynku.
W kąciku wypoczynku nikogo nie było oprocz nas ale znajdowała sie tam ogromna kanapa,fotele,stoliki,miekki dywanik,naprawdę można było się tu nawet przekimac.
Olek rzucił się na kanapę,powiedział że jest bardzo miękka wiec postanowiłam też to sprawdzić.
Rzeczywiście kanapa była zajebista,wiedziałam że będę tutaj spędzać kazdą mozliwą przerwe
W pewnym momencie Olek odwrócił się do mnie i łapiąc mnie w tali przysunął do siebie tak że siedziałam mu na kolanach.
POCZUŁAM MOTYLKI W BRZUCHU KTÓRE NAPRAWDE CHYBA ZROBIŁY TAM Z 1192827193 FIKOŁKÓW.
Olek powiedział że jestem bardzo ładna.
Próbowałam nie pokazywać tego jak bardzo mnie to podjarało ale motylki w brzuchu znowu robiły fikołki.
Usmiechnęłam sie po czym Olek złapał mnie za podbródek.Wiedziałam co się teraz stanie.
Poczułam miękkie usta chlopaka dotykające moich
Teraz motylki w moim brzuchu miały impreze.
A ja całyczas trzymałam Olka za wlosy aby nie przestawał mnie całować.
Ciąg dalszy nastąpi...
Mam nadzieję ze ta historia wam się podoba,przepraszam ze tak długo mnie nie bylo,ZAPOMNIAŁAM O WATTPADZIE XD Ale teraz będę pisać dla was.Zobaczcie sobie tez inne moje ksiazki ale tą rowniez cały czas będę pisac.Dziekuje love ya! Bajj